Vehikit Nederland- Logo - Beoordelingen

Vehikit Nederland

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.026 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2016
Vehikit Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

de bestelling verliep vlot, betaling ook direct 100% voldaan. daarna is het even stil en wordt pas na 2 dagen verwerkt. de verwerkingstijd en verzend gereed maken mag beter aansluiten, zeker omdat een directe bataling voldaan is.

9 apr 2023
Beplating gekocht voor binnenkant caddy 3, na lange levertijd. Beplating gekregen voor caddy 4. Terwijl alle stappen goed doorlopen, inclusief het invoeren van kenteken. Dus jammer terwijl die fout niet gemaakt had mogen worden

Beoordelingen voor Vehikit Nederland

Goede ervaringen, kwaliteit producten uitstekend
17 okt 2023
Nette levering en goede kwaliteit en afwerking
5 mei 2023
Telefonisch goed bereikbaar en snelle levering!
9 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je waarderende beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze bereikbaarheid en de snelle levering van jouw bestelling. We staan graag voor je klaar als je weer iets nodig hebt! Hartelijke groet, Team BusinBedrijf
21 jun 2023
Helder, cuidelijk en lekker op ijd geleverd.
22 jun 2023
Net prijs en voldoet aan de omschrijving
13 mei 2023
Meerdere keren besteld super geregeld
19 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn dat u meermaals bij ons hebt besteld en tevreden bent. We kijken weer uit naar de volgende samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Businbedrijf
18 nov 2023
Net afgeleverd en zo in elkaar gezet
1 mei 2023
Mooi product en snelle levering.
1 mei 2023
Beste klant, Super dat je zo tevreden bent met het door jou bestelde artikel en de snelle levering! Als je nog iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. :) Hartelijke groet, Team BusinBedrijf
25 jun 2023
Snelle levering. Mooi product.
PR
31 mrt 2023
Netjes en optijd
Fijn personeel
9 mei 2023
Beste klant, Wat ontzettend leuk om zo'n toffe review te mogen ontvangen! We zijn erg blij dat je ons team zo'n dikke pluim geeft en zijn er graag voor je als je nog nieuwe spullen voor je bus nodig hebt. :) Hartelijke groet, Team BusinBedrijf
CH
de service
27 apr 2023
hulpvaardig
1 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Super fijn dat je ons klantenserviceteam als hulpvaardig hebt ervaren! Mocht je nog een keer wat nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar. :) Hartelijke groet, Team BusinBedrijf
9 apr 2023
23 nov 2023
Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. :) We wensen je veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Vehikit
19 nov 2023