Vehikit Nederland- Logo - Beoordelingen

Vehikit Nederland

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.026 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2016
Vehikit Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

de bestelling verliep vlot, betaling ook direct 100% voldaan. daarna is het even stil en wordt pas na 2 dagen verwerkt. de verwerkingstijd en verzend gereed maken mag beter aansluiten, zeker omdat een directe bataling voldaan is.

30 apr 2023
De klantenservice is niet best. Werken verschillende mensen. De 1 wil geen hulp bieden en zoek t uit. We kunnen niets doen. Een volgend pakt alles heel netjes op en regelt t wel.(Maike topper!!!)

Beoordelingen voor Vehikit Nederland

30 apr 2023
1 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Ik ga even intern uitzoeken wie er met jouw case bezig is geweest en je compliment aan Maike doorgeven! Hartelijke groet, Team BusinBedrijf
19 mei 2023
Een onderdeel werd kapot aangeleverd en heb het nu zelf vast moeten lassen. Ook waren de plastic kappen amper erop te krijgen en het was een heel bouw pakket.
24 mei 2023
Goedemiddag Jelle, allereerst bedankt voor je bestelling. Het is inderdaad een bouwpakket wat we ook vermelden op de website zodat je weet wat je kunt verwachten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er onderdelen beschadigd worden geleverd. We hebben je gemaild met de vraag welk onderdeel dit is zodat we dit kunnen naleveren en je ook verder van dienst kunnen zijn met de juiste montage van de plastic kappen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf
25 apr 2023
Ruim voor 1400 en niet zelfde dag verzonden. Erg jammer.
25 apr 2023
Goedemiddag Victor, hartelijk dank voor jouw bestelling. Je hebt inderdaad op 11 april voor 14.00 de bestelling geplaatst en we hebben je bestelling 12 april verstuurd en 13 april succesvol geleverd. We begrijpen dat het vervelend is dat je de bestelling 1 dag later geleverd hebt gekregen dan verwacht. We hopen dat dit niet teveel hinder heeft veroorzaakt en horen het graag als we nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf
28 apr 2023

De afleverdatum was 25 april niets ontvangen, wordt pas 10 mei geleverd. Wel al vooruitbetaald. Ben ik niet blij mee

De afleverdatum was 25 april, niks
1 mei 2023
Beste klant, Helemaal begrijpelijk dat je niet blij bent met het verschuiven van de leverdatum. Helaas zijn we hierin afhankelijk van onze leverancier, die de leverdatum heeft verschoven. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team BusinBedrijf