Vehikit Nederland- Logo - Beoordelingen

Vehikit Nederland

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.026 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 aug 2016
Vehikit Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

de bestelling verliep vlot, betaling ook direct 100% voldaan. daarna is het even stil en wordt pas na 2 dagen verwerkt. de verwerkingstijd en verzend gereed maken mag beter aansluiten, zeker omdat een directe bataling voldaan is.

9 apr 2023
Beplating gekocht voor binnenkant caddy 3, na lange levertijd. Beplating gekregen voor caddy 4. Terwijl alle stappen goed doorlopen, inclusief het invoeren van kenteken. Dus jammer terwijl die fout niet gemaakt had mogen worden

Beoordelingen voor Vehikit Nederland

Ruim assortiment, snelle levering.
Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Bedankt voor je mooie review. :) Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de levertijd. We wensen je veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Vehikit

trage levering , de bestelling verliep vlot en betaling 100% vooraf

Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je met het bestelproces zo tevreden bent! De bestelde deurladder heeft inderdaad een levertijd van een aantal werkdagen zoals op de site aangegeven, sorry dat we deze niet eerder konden leveren. We wensen je veel plezier met de ladder! Hartelijk groet, Team Vehikit
13 jan 2024
Producten zijn kwalitatief goed voor de prijs levering duurde nog even
Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Bedankt voor je mooie review. :) Fijn om te lezen dat je met de kwaliteit van onze producten tevreden bent. Ik zie dat de 1e 2 artikelen een dag later zijn verstuurd dan gepland, onze excuses hiervoor! De kastinrichting heeft een iets langere levertijd zoals op de website aangegeven. We wensen je veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Vehikit
Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Vehikit
19 nov 2023
Komen afspraken na en alles was makkelijk in elkaar te maken
23 nov 2023
Antwoord van Vehikit Nederland
Beste klant, Bedankt voor je positieve review. :) We wensen je veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team Vehikit
19 nov 2023
20 apr 2023
Prima levering in dit geval, telefonisch alleen niet bereikbaar. Iets anders dan PostNL (DPD in dit geval) is sowieso een verschrikking, maar goed....
28 apr 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review. Ik geloof dat we op dat moment telefonisch druk bezet waren, je kunt ons dan altijd op onze andere kanalen bereiken zoals mail, chat en WhatsApp! Mochten we dus nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust via een van de kanalen contact met ons op. Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf
3 aug 2023

Een tevreden klant

Hoe precies alles wat ik besteld had pasten in onze auto. En toen ik vragen had hoe snel ik werd geholpen
4 aug 2023
Beste klant. Bedankt voor je positieve reactie. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je heel veel plezier met je zijwand betimmering en laadvloer. Met vriendelijke groet, het Vehikit-team

Top service

Bestelling werd geleverd zoals aangegeven. Goede telefonisch hulp/uitleg bij vragen mbt de installatie
19 mei 2023
Doen gewoon wat ze zeggen to the point
24 mei 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je beoordeling. Altijd fijn om te weten waar je aan toe bent. Veel plezier met de aanschaf van de LED strips! Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf
19 apr 2023
Goed materiaal en een snelle levering
19 mei 2023
Snel goed geleverd
24 mei 2023
Goedemiddag Hans, hartelijk dank voor je bestelling! We doen ons best snelle leveringen waar te maken en correct te leveren. Hoe sneller de levering, hoe sneller je er gebruik van kunt maken! We horen het graag als we verder nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf
6 apr 2023
Goed product!
26 apr 2023
Goeie service, had iets verkeerd besteld, zonder problemen opgelost en snel omgeruild. Goed bezig!
28 apr 2023
Goedemorgen, foutje zit in een klein hoekje! We helpen je graag dit weer recht te zetten zodat je het juiste kunt bestellen. We wensen je alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Maike van BusinBedrijf
15 jun 2023
Alles goed, duidelijk en snel geregeld. Top heel blij met mijn laadvloer. Zat er zo in
7 jun 2023
Top service omdat er even haast bij was. Fijn meegedacht via de telefoon.
10 mei 2023

filmpje klopt voor geen meter jammer genoeg.

Hoezen bevallen goed. filmpje klopt voor geen meter jammer genoeg.
12 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat de hoezen naar wens zijn. :) Het filmpje is een voorbeeldfilmpje waarin de VW Crafter te zien is, als je een ander model hebt dan zijn de hoezen inderdaad niet precies identiek, het is puur om een indruk van de montage te geven. Mochten er nog vragen zijn over de montage, dan horen we het graag. Hartelijke groet, Team BusinBedrijf
17 mei 2023

top

Levering was duidelijk, alles binnen gekregen en mooie kwaliteit
16 okt 2023
Goed materiaal, netjes geregeld en een 10 voor comunicatie