Steigerdeals.nl

257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2023
Steigerdeals.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
Op de site staat “vandaag voor … uur besteld: morgen in huis”. De transporteur maakte de afspraak voor drie dagen na bestelling; kwam niet opdagen zonder berichtje en stuurde een nieuwe bevestiging voor de volgende werkdag.

18 mei 2023
Je koopt iets je krijgt een factuur en een mail met dat het wordt verstuurd. Omdat we niks hoorde zelf gaan bellen. Wat blijkt artikel niet op voorraad. Enn pas in juni leverbaar.. Voelt niet top. Verder wordt je netjes geholpen en te woord gestaan. Daar is niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Steigerdeals.nl

Jullie handelingen waren perfect. De bezorging was bedroevend: ik was even niet thuis en vond daarna de steiger onbeheerd in mijn voortuin, ook geen briejje of zo bij de buren.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Dik, Fijn om te horen dat onze handelingen naar wens waren! Vervelend om te horen dat PostNL de bezorging niet goed heeft afgehandeld. We wensen je veel werkplezier met de Panthera kamersteiger en zien je graag nog een keer terug. Groetjes, Sil
fijne lichte steiger, makkelijk in elkaar te zetten (nl al zo goed als in elkaar). Bij gebruik makkelijk en licht te verplaatsen. Goede hoogte. Goede info van steigerdeals.nl
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Marc, Fijn om te horen dat de Panthera kamersteiger goed bevalt. We wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Sil
Goede service. Ladder was tijdens transport beschadigd. Na een telefoontje en een foto via klantenservice de ladder omgeruild voor een goede.
JN
Jeroen N.
Zuidlaren
Doen wat ze beloven, daarnaast is het geleverde product absoluut van betere kwaliteit dan verwacht voor de betaalde prijs.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Jeroen, Erg bedankt voor de positieve feedback, voor dit soort reviews doen wij uiteraard elke dag ons best. We wensen je veel werkplezier toe met de nieuwe ladder. Groetjes, Bas
Prima communicatie. De zending was een dag later door drukte bij PostNL en daar kreeg ik netjes een mailtje van.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Sebastiaan, Fijn om te horen dat de Panthera kamersteiger goed is aangekomen. Veel werkplezier toegewenst met de geplande werkzaamheden! Groetjes, Sil

Objectieve beoordeling

Snelle levering, ladder van hoge kwaliteit, stevige ladder . Mooi en eerlijke prijs
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Eric, Fijn om te horen dat alles goed is gegaan met de levering van de Panthera ladder. Veel werkplezier toegewenst! Groetjes, Sil
Goeie klantenservice zeker geen klagen van correct en vriendelijk aan de telefoon
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Nick, Fijn om te horen dat onze service naar wens was, hier proberen we altijd kort op te zitten. Veel werkplezier met de nieuwe rolsteiger! Groetjes, Sil
JS
John S.
Leerdam / Nederland
Netjes afgeleverd, goed verpakt. steiger is van zeer goede kwaliteit.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey John, Erg fijn om te horen dat de rolsteiger goed bevalt. Veel werkplezier ermee toegewenst! Groetjes, Sil
Goed bedrijf, snelle levering. Heldere en goede advisering.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Goedemiddag Maik, Fijn om te horen dat alles duidelijk is geweest in het bestelproces! We wensen je veel werkplezier met de steigeronderdelen en zien je graag nog een keer terug. Groetjes, Sil
Goede kwaliteit prijs verhouding en snel geleverd
Antwoord van Steigerdeals.nl
Goedemorgen, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het steigermateriaal, we wensen je er veel werkplezier mee! Groetjes, Sil
Snelle levering Goede prijs en goede kwaliteit
Mooi product en snel geleverd.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hi Roeland, Fijn om te horen dat de ladder goed is aangekomen! Veel werkplezier toegewenst. Groetjes, Sil
Snelle levering,goed product
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Harry, Fijn om te horen dat de Panthera telescoopladder je goed bevalt. Veel werkplezier toegewenst! Groetjes, Bas
Snelle en correcte levering.
Niets, doe zo verder.
Antwoord van Steigerdeals.nl
Hey Luc, Thanks voor de duidelijke en positieve review ;)! Veel werkplezier toegewenst met de Panthera telescoopladder, we zien je graag nog een keer terug. Groetjes, Sil