tuin-online.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
 Bij tuin-online.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor tuin-online.nl

86 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 nov. 2021
van b k.
Was op zoek naar een goed ogende kerstboom. Bij andere bouwmarkten werd ik niet echt vrolijk, wat een nep! Tot ik op de site van tuin on line kwam, zag daar de royal christmas halmstad, 210m. Gebeld met klantenservice en zij deelden mij mede dat het echt een goede kunstboom was. Na wikken en wegen de boom gekocht zonder hem in het echt te hebben gezien. Is prachtboom, net echt, ben er blij mee.

5 nov. 2022
Contact met klantenservice onmogelijk, er wordt niet gereageerd op aanvragen retour (3 keer), ook afzonderlijke e-mail en diverse telefoons leveren niets op. Verschrikkelijk.

Beoordelingen voor tuin-online.nl

1 okt. 2022
Toen ik de bestelling digitaal had opgestuurd, werd ik kort daarna opgebeld met de vraag of ik het klopte dat ik het wilde komen ophalen. Dit had ik blijkbaar verkeerd ingevuld, want ik had bezorging via PostNL bedoeld. Erg attent ! De volgende dag werd het dan ook bezorgd.
14 okt. 2022
goede communicatie en snelle levering
12 aug. 2022
Mijn bankoverschrijvingen doen er af en toe een week over, daar wordt geen probleem van gemaakt. 1 van de 8 beelden die ik totaal heb besteld kwam in stukken aan, de volgende dag werd er een nieuwe bezorgd. Enig min puntje is dat ik verkeerde informatie kreeg waarmee ik de beelden weer zwart kon maken.
27 aug. 2022
Erg goed geholpen zowel per telefoon kantoor als magazijn
21 aug. 2022
Product voldoet voor 100%
27 nov. 2021
27 mrt. 2022
Het was een prachtig beeld wat ik had besteld. Echter met eerste zending ging er iets mis. Heb contact gehad met een hele vriendelijke mevrouw. Zij heeft alles netjes geregeld zodat ik snel weer een nieuwe zending kreeg Hele snelle service. waar ik erg blij mee was omdat dit een geschenk voor iemand was en kon ik het toch nog op tijd geven. Zij vonden het prachtig en waren er heel blij mee.
6 dec. 2021
Was op zoek naar een mooie kerstboom waar de verlichting al in zat. Na lang zoeken ben ik toch uiteindelijk bij Tuin-online terecht gekomen. Heb een kerstboom gezien en heb deze besteld. Was benieuwd of de reviews ook klopte namate er verteld werd. Nou ik ben zeer tevreden met het product en de levering. De kerstboom is erg mooi en de app werkt perfect. Ik ben een tevreden.
28 nov. 2021
Prima service en levering; alles volgens afspraak. In eerste instantie valt de boom wat tegen (vergeleken met het plaatje) omdat hij minder vol is (qua takken) dan het plaatje suggereert. Daar staat tegenover dat de boom makkelijk is op te zetten, lekker licht is en de snoertjes makkelijk aan te sluiten zijn. Uiteindelijk zijn we tevreden met deze boom.
26 mrt. 2022
Echt heel tevreden! Bestelde artikelen komen overeen met de productomschrijving (wat tegenwoordig ook vaak maar de vraag is) en de levertijd klopt met wat er staat. Verder echt een verademing dat de spullen niet overdreven groot verpakt zijn waar ik me bij andere webshops soms zo aan kan irriteren. Dikke pluim, ik raad jullie iedereen aan!!
26 mrt. 2022
Snelle makkelijke online bestelling en fijn dat ik zelf de tijd kan bepalen wanneer het bezorgd wordt ,ideaal , ook volgens afspraak geleverd , PostNL liep iets uit naar daar kunnen jullie niets aan doen . Één woord geweldig , ik heb al aan anderen doorgegeven van jullie kwaliteit en service ! Chapeau !
14 dec. 2021
Heel tevreden over de ganse lijn. mooie volle kerstboom die zijn geld waard is.de foto's die jullie presenteren op jullie site , zijn correct en niet gemanipuleerd. enig minpuntje is de karige uitleg bij de verpakking ivm de verschillende mogelijke verlichting van de kerstboom die ge kunt toepassen.
12 jun. 2022
Fijn als levering en vraag exact op elkaar aansluiten. Gewoon goed, accuraat en dat een en ander conform de website is en geleverd wordt binnen de afgesproken levertijd. Prima service dus!
10 apr. 2022
Kunsthaag jungle met witte bloem besteld. Levering snel en erg voordelig! Heb het gebruikt als 3 schilderijen met enige tussenruimte naast elkaar en ziet er erg grappig uit.
29 apr. 2022
Snelle levering. Beeld super goed verpakt. Kom onderweg niets mis mee gaan. Alleen helaas beeld te klein. Retour procedure ook makkelijk en snel zonder problemen.
3 dec. 2021
vlugge service, leuke producten en zeer mooie kerstverlichting(fairybell). Graag nog meer keuzes in tuinproducten in jullie aanbod. Groetjes. Chris Van der Stuyft
2 apr. 2022
Het tuinbeeld is prachtig en was heel snel thuis ontvangen en erg goed veilig ingepakt. Alles was beter en mooier dan verwacht, top bedrijf!
12 feb. 2022
van b k.
Dracaena reflexa 1.50m gekocht. S'middags gekocht en volgende dag al in huis. Goede kwaliteit en is net een echte plant. Ben er blij mee.
12 jun. 2022
Ik ben echt content met mijn abstrakt beeld is voor mij nu iets anders dan mensen od dieren ,en was zeer mooi en veilig verpakt prima .
25 feb. 2022
Balkondoek besteld en de volgende ochtend kunnen afhalen. Snel en makkelijk geregeld. Alleen de vraag over tieraps is niet beantwoord.