tuin-online.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
tuin-online.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuin-online.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor tuin-online.nl

94 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor tuin-online.nl

10 sep. 2022
Zoals beschreven en geleverd. Goed verpakt en keurig verzonden
12 aug. 2022
Mijn bankoverschrijvingen doen er af en toe een week over, daar wordt geen probleem van gemaakt. 1 van de 8 beelden die ik totaal heb besteld kwam in stukken aan, de volgende dag werd er een nieuwe bezorgd. Enig min puntje is dat ik verkeerde informatie kreeg waarmee ik de beelden weer zwart kon maken.
27 aug. 2022
Erg goed geholpen zowel per telefoon kantoor als magazijn
21 aug. 2022
Product voldoet voor 100%
12 jul. 2022
Spa voor in de tuin besteld. Eenvoudig te bestellen, snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de bezorging.
12 jun. 2022
Na enige onduidelijkheid over de afleverdatum werd ik na telefonisch contact keurig op de hoogte gebracht van het aflevermoment en ontving ik nog een persoonlijke bevestigingsmail van een medewerkster. Op het aangegeven moment werd het product afgeleverd. Is een kwalitatief en mooi product. Zijn dan ook bijzonder tevreden.
12 jun. 2022
Fijn als levering en vraag exact op elkaar aansluiten. Gewoon goed, accuraat en dat een en ander conform de website is en geleverd wordt binnen de afgesproken levertijd. Prima service dus!
11 jun. 2022
Ondanks het feit dat ik iets langer moest wachten voor de levering, deed de klantenservice er alles aan om ons pakket op tijd te leveren.
12 jun. 2022
Ik ben echt content met mijn abstrakt beeld is voor mij nu iets anders dan mensen od dieren ,en was zeer mooi en veilig verpakt prima .
11 jun. 2022
Duidelijke website, snelle levering!
8 jun. 2022
Prima site, niets aan toe te voegen.
20 jun. 2022
Was gewoon top
27 nov. 2021
van b k.
Was op zoek naar een goed ogende kerstboom. Bij andere bouwmarkten werd ik niet echt vrolijk, wat een nep! Tot ik op de site van tuin on line kwam, zag daar de royal christmas halmstad, 210m. Gebeld met klantenservice en zij deelden mij mede dat het echt een goede kunstboom was. Na wikken en wegen de boom gekocht zonder hem in het echt te hebben gezien. Is prachtboom, net echt, ben er blij mee.
27 mrt. 2022
Het was een prachtig beeld wat ik had besteld. Echter met eerste zending ging er iets mis. Heb contact gehad met een hele vriendelijke mevrouw. Zij heeft alles netjes geregeld zodat ik snel weer een nieuwe zending kreeg Hele snelle service. waar ik erg blij mee was omdat dit een geschenk voor iemand was en kon ik het toch nog op tijd geven. Zij vonden het prachtig en waren er heel blij mee.
31 okt. 2021
Om te beginnen heb ik nog niet veel ervaring met deze webshop maar die ene keer dat ik hier een bestelling heb geplaats heb ik als goed ervaren de levering kwam op de dag die ze aangegeven hadden en hier hou ik van.ook de klantenservice heb ik als goed ervaren een vriendelijke dame die mij te wordt stond om mijn vraag te beantwoorden.ik ga hier zeker vaker een order plaatsen.
6 dec. 2021
Was op zoek naar een mooie kerstboom waar de verlichting al in zat. Na lang zoeken ben ik toch uiteindelijk bij Tuin-online terecht gekomen. Heb een kerstboom gezien en heb deze besteld. Was benieuwd of de reviews ook klopte namate er verteld werd. Nou ik ben zeer tevreden met het product en de levering. De kerstboom is erg mooi en de app werkt perfect. Ik ben een tevreden.
28 nov. 2021
Prima service en levering; alles volgens afspraak. In eerste instantie valt de boom wat tegen (vergeleken met het plaatje) omdat hij minder vol is (qua takken) dan het plaatje suggereert. Daar staat tegenover dat de boom makkelijk is op te zetten, lekker licht is en de snoertjes makkelijk aan te sluiten zijn. Uiteindelijk zijn we tevreden met deze boom.
26 mrt. 2022
Echt heel tevreden! Bestelde artikelen komen overeen met de productomschrijving (wat tegenwoordig ook vaak maar de vraag is) en de levertijd klopt met wat er staat. Verder echt een verademing dat de spullen niet overdreven groot verpakt zijn waar ik me bij andere webshops soms zo aan kan irriteren. Dikke pluim, ik raad jullie iedereen aan!!
26 mrt. 2022
Snelle makkelijke online bestelling en fijn dat ik zelf de tijd kan bepalen wanneer het bezorgd wordt ,ideaal , ook volgens afspraak geleverd , PostNL liep iets uit naar daar kunnen jullie niets aan doen . Één woord geweldig , ik heb al aan anderen doorgegeven van jullie kwaliteit en service ! Chapeau !
14 dec. 2021
Heel tevreden over de ganse lijn. mooie volle kerstboom die zijn geld waard is.de foto's die jullie presenteren op jullie site , zijn correct en niet gemanipuleerd. enig minpuntje is de karige uitleg bij de verpakking ivm de verschillende mogelijke verlichting van de kerstboom die ge kunt toepassen.