tuin-online.nlBeoordelingen

Peter Hoek

Beoordelingen voor tuin-online.nl

4.73/5.00

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had een persoonlijk drama, in deze tijd van zoveel chaos lijkt t mijne in het niet te vallen maar toch. Onze kerstboom verlichting brandde door op het moment dat Mark met zijn persmo kwam dus letterlijk en figuurlijk in het donker en geen kans om een nieuwe te halen. Gezien de drukte die er extra kwam bij de bezorgservice was spannend. een telefoontje naar tuin.onlne en het was geregeld. TOP !
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Onmogelijk product, werkt totaal niet.
Antwoord van tuin-online.nl
Vervelend om te horen dat het product dat u gekocht heeft niet werkt. We gaan dit uiteraard voor u uitzoeken en we hopen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Onmogelijk product, werkt totaal niet.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over tuin-online.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Kunstkerstboom kwam in fors beschadigde doos binnen helaas. Contact met klantenservice was netjes. Mochten eerst bekijken of boom onbeschadigd was, want was de laatste in voorraad. Was helemaal in orde, dus we wilden hem houden. Postbezorger maakte excuses, omdat de boom na de kerst binnen kwam, maar wist niet dat ik hem bewust later, vast voor het volgende jaar besteld had. Was attent!
snelle service in de heel drukke periode. product is zoals verwacht
heel goed op de hoogte gehouden van het versturen van het artikel
Op de foto’s van de kunstkerstboom kun je niet zien dat de boom 2 soorten takken heeft. Alleen de mooiste zijn gefotografeerd. Omdat de gehele boom toch redelijk is houden we hem. Echter wel jammer Met vriendelijke groet, fam Helmink
Er wordt geen melding gemaakt dat levering verlaat is. Er zou bij het plaatsen van de bestelling en directe betaling dezelfde dag verstuurd worden maar dit werd een week later zonder klant op de hoogte te brengen.
Antwoord van tuin-online.nl
Beste, de levertijd van 1 van de producten was later en dit stond ook in de naar u verzonden orderbevestiging. Sorry dat we het niet volledig naar uw wens hebben uitgevoerd.
Had eerst telefonisch contact opgenomen om zeker te zijn dat het artikel er nog was. Telefoon werd snel opgenomen en Fleur was zeer vriendelijk. Artikel keurig de volgende dag afgeleverd. Heel stevig verpakt.
Het tracking systeem werkte niet, wij konden helemaal niet zien wanneer de bestelling geleverd zou worden gelukkig waren wij thuis op het moment dat de chauffeur aankwam. Groetjes Christine Verbeke
Prachtige (kunst)kerstboom , besteld, vlot geleverd en een prachtige boom voor een leuke prijs ! Makkelijker kan bijna niet ! Zonet nog een vriendin de website door gegeven omdat ze jaloers is .
We kregen een kerstboom waarvan hellaas niet alle lampjes het deden. Na contact met de klantenservice werden nieuwe stringen lampjes opgestuurd, kortom we zijn nu tevreden.
voor het eerst bij tuin- online besteld. snel, goed verpakt. dit artikel is in tuincentra niet of soms verkrijgbaar. ben dus blij met deze bestelmogelijkheid. tot de vlg.keer!
Dinsdag de kerstboom besteld donderdag ontvangen. Was een beetje sceptisch over een kunstboom maar een geweldige boom. Precies zoals vermeld word.
Website duidelijk, geen afwijkende afbeelding. Product goede kwaliteit. Ondanks de drukke periode mijn pakje toch vrij snel ontvangen.
Snel geleverd . Maar product was niet wat we verwacht hadden dus gaat het retour wat wel een gedoe is vergeleken met het bestellen .
Site overzichtelijk, snel geleverd en goede service. Het artikel voelt wat goedkoop aan helaas.
Geweldige kerstboom gekocht mooi product. Had nog een vraag werd vriendelijk te woord gestaan.
snel opgezet met de app makkelijk de licht regelen duidelijk beschrijving zeer tevreden
De opsluitbanden van cortenstaal waren handig verpakt en kwamen keurig op tijd.
alles is prima verlopen van bestelling tot levering dus........tevreden klant
Alles volgens beschrijving correct afgehandeld Winkel is aan te bevelen