ranzijn.nl- Logo - Beoordelingen

ranzijn.nl

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden220 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor ranzijn.nl

6 jul 2023
Waarom kan ik mijn bestelling niet terug vinden in mijn account Alleen oude bestellingen
7 jul 2023
Beste Marian, Wat vervelend om te horen dat je de meeste recente bestelling niet terug kan vinden in je account. Om erachter te komen wat hier mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen wil ik je vragen om even telefonisch contact met ons op te nemen. Zo kunnen we direct meekijken in je account en eventuele vragen stellen die nodig zijn om het probleem te achterhalen. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 op 088-81 50 150. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
5 jun 2023
Ruim assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.
7 jun 2023
Beste Rob, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze prijs kwaliteit verhouding, ons ruime assortiment en onze snelle levering. Kan je een artikel online niet vinden? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice zodat we kunnen uitzoeken of het artikel verkrijgbaar is in één van onze fysieke winkels. Dit kan per mail via klantenservice@ranzijn.nl of WhatsApp op 06-30432028. We doen ons uiterste best je vraag binnen 24 uur te handelen. Wil je liever een medewerker telefonische spreken bel dan 088-8150150. We hopen je dan ook snel weer te mogen ontvangen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
2 jul 2023
Snelle service
Antwoord van ranzijn.nl
Beste mevrouw Simons, Dankjewel voor je beoordeling! Erg fijn om te horen dat je de snelheid van onze service zo waardeert. We zeggen dan ook niet voor niks, op werkdagen voor 19:00 bestelt, de volgende dag in huis. Mocht er toch een vertraging ontstaan in het leveren van je bestelling dan proberen wij zo snel mogelijk contact op te nemen. We hopen je dan ook snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier