ranzijn.nl- Logo - Beoordelingen

ranzijn.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
ranzijn.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ranzijn.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor ranzijn.nl

196 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 aug. 2022
Er was een verkeerde variant van het merk geleverd en dat zag ik pas toen ik de zak al open had gemaakt. Onze hond lustte dit niet. Vervolgens perfect opgelost door het team van Ranzijn met een grappig geschreven kaartje voor de hond er bij. Top!

27 nov. 2022
Ik heb ruim een week geleden geschreven naar Ranzijn, over een kerstboom waar de korting niet online vanaf ging. Heb tot op heden nog niets van ze gehoord! Inmiddels wel al de boom besteld, later kon het nl wel met de korting. Het zou een kleine moeite van Ranzijn zijn, om te vragen of het uiteindelijk toch gelukt is.

Beoordelingen voor ranzijn.nl

14 jan. 2023
De klantenservice is daadwerkelijk klant- en oplossingsgericht. Men komt afspraken na. Ook de medewerkers van filiaal Alkmaar zijn minstens zo vriendelijk.
Antwoord van ranzijn.nl
Beste Louis, Dankjewel voor je review! We zijn dan ook erg blij met het compliment dat onze klantenservice klant- en oplossingsgericht is en dat er vriendelijk personeel werkt in ons filiaal in Alkmaar. Wij zijn dan ook erg gehecht aan de mening van onze klanten zodat we ons kunnen blijven verbeteren. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
12 jan. 2023
van J H.
De service is top.
13 jan. 2023
Beste Johanna, Dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat u onze service top vind. We horen dan ook graag van onze klanten wat we zouden kunnen verbeteren en staan dan ook open voor feedback en tips. Voor vragen omtrent je bestelling, het assortiment of tips kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-8150150. We hopen je dan ook snel weer te mogen ontvangen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
1 jan. 2023
snelle levering, mooie kattenbakken voor lage prijs!
5 jan. 2023
Beste Anita, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat u blij bent bent met de kattenbakken en dat deze snel bij je thuis zijn bezorgd. Bestel je op werkdagen voor 19:00, dan kan je de bestelling de volgende dag thuis verwachten. Voor vragen omtrent het assortiment of je bestelling mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088-8150150. We hopen je dan ook snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
Goede voorraad indicatie. Snel geleverd.
9 jan. 2023
snelle levering en goede kwaliteit
13 jan. 2023
Beste Familie Heida, Bedankt voor jullie recensie! Goed om te horen dat de levering snel verloopt en dat jullie de kwaliteit goed vinden. Wij zijn erg trots om jullie al een geruime tijd als klant te hebben en we hopen jullie dan ook snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice ranzijn tuin & dier
7 jan. 2023
vlotte bezorging
13 jan. 2023
Beste Ger, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je bestelling vlot is bezorgd. Bestellingen geplaats op werkdagen voor 19:00 worden de volgende dag al thuisbezorgd. Grote artikelen zoals tuinmeubelen hebben hierop een uitzondering. We hopen je dan ook snel weer te mogen ontvangen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
7 jan. 2023
Prima verzorgden
13 jan. 2023
Beste Jose, Dankjewel voor je beoordeling. Wij zijn erg gehecht aan de mening van onze klanten en vinden het dan ook erg fijn om te horen dat alles prima is verzorgd. Voor vragen omtrent je bestelling of het assortiment kan je contact opnemen met onze klantenservice op 088-8150150. Ook staan wij open voor tips en feedback zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
4 jan. 2023
gewoon goed alles
5 jan. 2023
Beste Marjo, Dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles gewoon goed is. Mocht je toch nog vragen of opmerking hebben omtrent je bestelling of het assortiment, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 088-8150150. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
8 jan. 2023
13 jan. 2023
Beste Sjouke, Dankjewel voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Bestelling geplaats op werkdagen voor 19:00 worden de volgende dag thuis bezorgd. Bij eventuele vertragingen proberen wij zo snel mogelijk contact op te nemen. We hopen je dan ook snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
3 jan. 2023
snelle levering
5 jan. 2023
Beste Alida, Dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd. We zeggen dan ook niet voor niks, voor 19:00 bestelt op werkdagen is de volgende dag in huis. We hopen je dan ook snel weer te mogen ontvangen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
10 jan. 2023
13 jan. 2023
Beste Ginette, Dankjewel voor je beoordeling! Woorden zijn niet nodig als je je waardering ook met sterren kan uiten ✨ Wij zijn dan ook erg gehecht aan de meningen van onze klanten en staan open voor tips en feedback om onze service te kunnen blijven verbeteren. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
4 jan. 2023
5 jan. 2023
Beste Karel, Dankjewel voor je review! Woorden zijn overbodig als je je waardering ook kan uiten met sterren ✨ Voor vragen omtrent je bestelling, het assortiment of winkelvoorraad mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088-8150150 Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
3 jan. 2023
5 jan. 2023
Beste Claire, Dankjewel voor je beoordeling. Waarom woorden gebruiken als je je waardering ook met sterren kan uiten ✨ Voor vragen en tips mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088-8150150 Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
17 dec. 2022
De klantenservice gebeld over een artikel wat niet in de winkel te krijgen was, maar wel online. Heel fijn dat de mevrouw kon zien hoeveel er van dat artikel op voorraad was en dacht echt mee. Vervolgens online besteld op maandag en het was er ook op dinsdag!
20 dec. 2022
Beste Fietsverhuur de Koog, Dankjewel voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat er goed is meegedacht om het probleem op te lossen. Voor vragen omtrent je bestelling, het assortiment of voorraden kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088-8150150. We kunnen je dan direct te woord staan om vragen te beantwoorden en actuele voorraden te bekijken. Bestel je op een werkdag voor 19:00, dan is je bestelling de volgende dag al in huis. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
25 dec. 2022
Ik had voor me katten een speel/slaap toestel besteld, werd netjes de andere dag geleverd. Alleen een klein minpuntje was dat de gebruiksaanwijzing er niet bij zat Heb hem wel na wat zitten te puzzelen in elkaar gekregen
29 dec. 2022
Beste Peter, Dankjewel voor je beoordeling! Goed om te horen dat je bestelling de volgende dag al is geleverd en dat het gelukt is om de paal in elkaar te zetten. Veel speelplezier toegewenst voor de katten! 😸 Wanneer er iets ontbreekt aan je bestelling, bijv. een onderdeel of een beschrijving, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onderdelen kunnen wij los na verzenden en beschrijvingen kunnen we eventueel per mail of WhatsApp toesturen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier
30 nov. 2022
Vriendelijke dame aan de telefoon bij de klantenservice. Werd goed geholpen
12 dec. 2022
Beste Anita, Dankjewel voor je beoordeling! Erg leuk om terug te horen dat je vriendelijk en goed bent geholpen door de dame aan de telefoon. Voor vragen en opmerking zijn wij bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00. Vriendelijke groet, Klantenservice Ranzijn tuin & dier