Waarom kan ik mijn bestelling niet terug vinden in mijn account
Alleen oude bestellingen
Beoordeling melden
Antwoord van ranzijn.nl
7 jul 2023
Beste Marian,
Wat vervelend om te horen dat je de meeste recente bestelling niet terug kan vinden in je account.
Om erachter te komen wat hier mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen wil ik je vragen om even telefonisch contact met ons op te nemen.
Zo kunnen we direct meekijken in je account en eventuele vragen stellen die nodig zijn om het probleem te achterhalen.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 op 088-81 50 150.
Vriendelijke groet,
Klantenservice Ranzijn tuin & dier
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.