bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

SF
Simone F.
Zuidland

Kan niet beter!

Snelle levering. Goed ingepakt. Staat mooi op onze muur. Kan niet beter!
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback zeer. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en verpakking. Bedankt voor uw steun!
Snel, goed en goedkoop. Al vaker besteld en kwaliteit is constant goed
Antwoord van bestecanvas.nl
We stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Perfecte kleur, perfecte levering en een klein probleem prima opgelost.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw feedback is waardevol en zal zeker in overweging worden genomen. Dank u wel.
Goede en snelle afhandeling. Zou zo niet weten wat er beter zou moeten.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden. Dank u wel voor uw steun!
Ze zien er schitterend uit, wel was de levertijd wel langer dan gezegd
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd. We waarderen uw feedback en zullen deze zeker meenemen bij toekomstige verbeteringen.
De ruime keuze in foto cadeauartikelen en een goede verzendverpakking.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm. Het doet ons genoegen te horen dat u tevreden bent met de verscheidenheid van onze foto cadeauartikelen en de verzendverpakking. Bedankt voor uw steun.

Snelle service

Het is duidelijk wat je moet doen. Super makkelijk en snelle service
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u onze service makkelijk en snel vindt. We streven ernaar om dit niveau van dienstverlening te behouden. Dank u wel voor uw positieve feedback.
Goed contact, snelle levering en de foto is mooi afgedrukt op canvas.
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en het eindresultaat. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkste.
9 mrt 2024
Het was weer goed verzorgd. Netjes ingepakt. Bezorger ook vriendelijk.
9 mrt 2024
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Uw complimenten over de bezorger en de verzorging van uw bestelling worden zeer gewaardeerd. Dank u wel voor de positieve beoordeling.
Snelle levering en precies wat ik wilde hebben. Uitstekende kwaliteit.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering en de kwaliteit van onze producten. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Dank u wel!

Mooi canvas en goedkoop

Mooi canvas en halve prijs t.o.v. CEWE / Kruidvat Een aanrader dus!
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met uw canvas en de waarde die we bieden. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel!
Prima kwaliteit afdrukken, vlotte levering en goede klantenservice.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze afdrukkwaliteit, snelle levering en klantenservice. Uw positieve feedback wordt zeer op prijs gesteld. Dank u wel!

snelle keurige levering

altijd goed voor elkaar. levering volgens afspraak, keurig verpakt.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze levering en verpakking. We blijven ons best doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Dank u wel!
Netjes geleverd en geheel naar verwachting. Goede kwaliteit print
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat alles naar verwachting was. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Bedankt voor de positieve feedback over de kwaliteit.
Doodgewoon : juiste info die dan nog correct, vlug en adekwaat is.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de informatie die we verstrekken. We streven er altijd naar om snel en nauwkeurig te zijn. Dank u wel!
EH
E.S H.
Tienhoven
Mooie kleuren op de canvassen, netjes verpakt en via GLS geleverd
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kleuren en de verpakking van uw aankoop. Uw feedback is zeer gewaardeerd.
Netjes gemaakt en op het afgesproken plaats en tijdstip geleverd.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de levering en de kwaliteit van onze service. Uw positieve feedback wordt zeer op prijs gesteld. Dank u wel!
9 mrt 2024
snelle afwerking ,echt mooi gedaan en iet duur ,blijf zo doorgaan
9 mrt 2024
We waarderen uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Dank u voor uw steun en we hopen dat we u in de toekomst verder van dienst kunnen zijn.

Super canvas

De kwaliteit is gewoon geweldig goed. Foto op canvas Goed verpakt
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en dat uw aankoop goed verpakt was. Dank u wel!
1 woord super hij heeft een mooi plekje gekregen dank jullie wel
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Uw positieve feedback wordt zeer op prijs gesteld. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.