bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.102 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Duurt een paar dagen maar kwaliteit is super
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze dienstverlening, ondanks de wachttijd. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkste. Dank u voor uw geduld en voor het delen van uw ervaring.
Snellere aflevering.bezorging duurt te lang.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm en zullen deze in overweging nemen om onze service te verbeteren. Het is onze prioriteit om u een zo goed mogelijke ervaring te bieden. Bedankt voor uw geduld en begrip.
Super mooi en snelle levering allemaal top
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en de snelle levering. We streven ernaar om altijd de beste ervaring te bieden. Bedankt voor uw positieve feedback!
Goede service, prachtige foto op aluminium👍
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en het eindresultaat. Dank u voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Ziet er prachtig uit en zeer snel geleverd
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de uitstraling. We streven er altijd naar om aan uw verwachtingen te voldoen. Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Hele mooie print op deken, erg tevreden.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de print. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Mooie afdruk op canvas en snelle levering.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de afdruk en de snelle levering. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Bedankt voor uw positieve feedback!
HS
Hans S.
Roermond

zeer tevreden

zoals gewoon: weer een heel mooi product!!
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze te delen.
Mooie kwaliteit voor een zeer leuke prijs.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en prijs. Uw positieve feedback is zeer gewaardeerd. Dank u wel.
RA
23 mrt 2024
Heel mooi gedaan en zorgvuldig verstuurd!
23 mrt 2024
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Het is altijd ons doel om de beste ervaring te bieden. Bedankt voor uw positieve feedback!
Geweldige foto's en service. En aanrader.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij om te horen dat u onze foto's en service geweldig vindt. We waarderen uw positieve feedback en aanbeveling enorm. Dank u wel!
kwaliteit van het product i.c.m. de prijs
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve beoordeling enorm. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit in verhouding tot de prijs. Dank u wel.
Zeer mooie canvassen besteld bij jullie!!
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Bedankt voor het kiezen van ons en we hopen u in de toekomst weer te mogen bedienen.
20 mrt 2024
Echt heel goed en mooi ook snel Bedankt
20 mrt 2024
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw positieve feedback is zeer gewaardeerd. Hartelijk dank!
Al vele bestellingen bij jullie gedaan,
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw trouwe klandizie en uw feedback. Onze excuses als er iets niet helemaal naar wens was. We streven ernaar om te verbeteren en vinden uw mening belangrijk. Dank u wel.
Goede prijs en daarvoor prima kwaliteit.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. Dank u wel!
Prima kwaliteit soms duurt het wat lang
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit. We streven er altijd naar om onze dienstverlening te verbeteren, inclusief de snelheid. Uw feedback is waardevol voor ons.

Perfecte canvas

De snelle en kwalitatief goede levering
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We stellen het erg op prijs dat u de tijd neemt om ons te complimenteren op onze snelle en kwalitatieve dienstverlening. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Resultaat en levering erg mooi en snel.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel het resultaat als de snelheid van de levering. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel!
Schitterende producten. Netjes verpakt
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze verpakking en producten. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel!