bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl
Beoordelingen:

4.858 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.197 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

de meest kritische beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klacht over slechte kleurafdruk

Ik heb een klacht neergelegd over het afgeleverde product. De kleur is vele malen lichter geworden dan het aangeleverde origineel, dat gemaakt is door een vakfotograaf van een museum. De klacht heb ik 27-3 rond 16:50 uur via de website van bestecanvas neergelegd en kreeg bericht terug dat er binnen 24 uur contact zou worden opgenomen. Die 24 uur is inmiddels voorbij en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb op korte termijn een vervangend product nodig i.v.m. project.
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
29 mrt 2024
We betreuren dat u nog geen reactie heeft ontvangen. We zorgen ervoor dat we uw feedback meenemen. We zullen u zo snel mogelijk via e-mail bereiken om de beschreven kwestie te bespreken. Dank voor uw geduld.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling veel te laat ontvangen. Nu niet meer nodig ( was een welkoms bord voor een feest ) slecht contact met de klanten service. Ik wil mijn geld terug maar hoor hier niets over.
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
5 apr 2024
Het spijt ons te horen dat uw bestelling te laat is aangekomen en dat u problemen heeft ondervonden met onze klantenservice. Uw feedback wordt serieus genomen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.
MM
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet ontvangt. Ikea Washington ter plaats. Nooit gekommen. Niets ontvangt.
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
12 dagen geleden
Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren. We nodigen u uit om uw beoordeling en gegeven beoordeling verder toe te lichten. We zullen contact met u opnemen via e-mail.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Promoten met binnen 24 uur geleverd en dan een week later pas leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
12 dagen geleden
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We nodigen u uit om uw beoordeling en gegeven rating toe te lichten. We zullen via e-mail contact met u opnemen. Uw feedback wordt in overweging genomen.
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In zijn geheel slordig afgewerkt
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
2 dagen geleden
We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is van cruciaal belang en we nemen deze ter harte. We zullen u via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 5 " magiese mokken bestel, alleen. De " magie" is SUPER ver te zoeken. En ook HEEL lelijk afgedrukt. Kortom ben ik tevreden NEE, in de verste verte NIET... Als ik wist dat dat ZO slecht zou zij / worden, dan had ik deze ZEKER NIET besteld,wat een afgang. Weer 60 euro WEG, Aangezien ik een uitkering heb, is dit voormij HEEL erg VEEL geld.....foto " bij voegen kan ik niet,het spijt mij,ik weet niet hoe dit moet. Ik hoop dat ik wat " hoor", want deze mokken waren kadootjes..... Een ZEER verdrietige en boze klant. Ingridboon1963@gmail.com Ingrid Boon Molenweg 36 3849RN Hierden Tel: 06 47542696 Vr. Groet
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
15 mrt 2024
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de mokken. We waarderen je feedback en zullen deze in overweging nemen. We nemen contact met je op via e-mail om verder te praten over de kwestie.
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Omdat er niet word gekeken of de foto wel duidelijk word Jammer maar zou het niet aan raden om hier foto te laten maken
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
16 mrt 2024
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We willen u verzekeren dat uw feedback wordt meegenomen bij het verbeteren van onze diensten. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verder te bespreken.
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit is echt heel matig Niet scherp en erg donker. Ook niet recht op het doek
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
24 feb 2024
We betreuren het te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit. We nemen uw feedback serieus en zullen dit meenemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om verder te praten over uw ervaring.
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn geleverde producten zijn zeer slecht, en krijg geen reactie van jullie kant
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
22 mrt 2024
We betreuren dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback wordt in overweging genomen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb vandaag maar 1 middag pos ontvangen ipv 3 die ik besteld heb en betaald heb
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
4 mrt 2024
Het spijt ons te horen van uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om u te helpen met uw zorgen.
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn foto niet op de kussen gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
5 mrt 2024
Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt. We nemen uw feedback serieus en zullen deze meenemen in onze overwegingen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om de situatie beter te begrijpen.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Doodziek van de mail spam!!!

De hoeveelheid mails die ik dagelijks ontvang, ik word er echt doodmoe van! Ik heb me al tientallen keren afgemeld. Ik heb nooit aangegeven akkoord te zijn met reclame en promotiemails. Ik doe mijn bestelling, vind het best nog oké als er af en toe mail komt. Maar dagelijks en dan ook nog wel eens twee keer... Al dik twee maanden en mijn mailbox puilt uit. Belachelijk! Ik wens dat ik mijn bestelling nooit gedaan had!!!
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
3 feb 2024
Het spijt ons te horen dat u te veel e-mails ontvangt. We nemen uw feedback ter harte en zullen via e-mail contact met u opnemen om uw ervaring te verbeteren. We waarderen uw geduld en begrip.
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
10 feb 2024
Het spijt ons te horen dat u een probleem heeft ondervonden. We willen dit graag voor u oplossen. U ontvangt spoedig een e-mail van ons voor verdere assistentie.
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer matig

Werken met Gls. En dat is een drama an sich. Kussen liet binnen 5min in de naad los.
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
3 feb 2024
We betreuren het zeer dat u problemen heeft ondervonden. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit meenemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om meer te weten te komen over uw ervaring.
CD
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De foto's zitten niet strak op het houten raam. Zonde! We gaan ze niet ophangen!
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
1 feb 2024
Het spijt ons zeer te horen dat de foto's niet strak op het houten raam zitten. We waarderen uw feedback en zullen deze zeker meenemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail.
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds 2 bestellingen te goed. Word totaal niet op de hoogte gehouden
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
13 feb 2024
Het spijt ons te horen dat u nog wacht op uw bestellingen. Uw feedback is waardevol en we nemen deze zeker in overweging. We zullen spoedig contact met u opnemen via e-mail.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kwam een week later pas binnen en beschadigd
Beoordeling melden
Antwoord van bestecanvas.nl
21 feb 2024
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen dit meenemen voor toekomstige verbeteringen. We zullen u binnenkort een e-mail sturen om de situatie verder te bespreken.