bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.083 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

formaten

Het is goed, snel, duidelijk. Maar een nadeel vind ik toch de vaste formaten. Een gekozen afbeelding past vaak net niet op de aangebodfen formaten. Beter zou zijn dat je de afbeelding binnen de site kunt verkleinen, waardoor deze altijd in z'n geheel past. Nadeel is dan wel dat je (helaas) randen aan de zijkanten houd. Maar nu moet je zelf de afbeelding gaan verkleinen wat toch ten koste gaat van de scherpte. Dat vind ik toch wel heel jammer.
30 mrt 2024
Bedankt voor uw waardevolle feedback. We waarderen uw suggestie over het aanpassen van afbeeldingen binnen onze site. Hoewel we geen beloftes doen, zullen we uw feedback zeker in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. We streven ernaar om onze diensten continu te verbeteren. Dank u wel.
Ik ben altijd zeer tevreden over jullie canvas afdrukken en over jullie foto afdrukken. Het enige jammere vind ik dat aan de zijkant van de canvas afdrukken de foto niet doorgetrokken wordt maar dat je streepjes krijgt te zien. Als dit op een plek hangt tegen de muur en het hangt in het zicht kun je dat goed zien. Dat zou ik heel graag verbeterd zien want dat is niet mooi!
Antwoord van bestecanvas.nl
Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze afdrukken. We waarderen uw feedback over de zijranden van de canvas afdrukken en zullen dit zeker meenemen. Bedankt voor het delen van uw ervaring en suggesties.

Uitstekende drukkwaliteit en snelle levering

Een grote en 8 kleinere posters besteld. Aan de bovenkant had de grote poster een paar kleine kreukeltjes. Als dat niet zo was geweest, dan had ik 5 i.p.v. 4 sterren gegeven. Dus beter opletten bij het verpakken. Verder ben ik heel erg tevreden over de leveringsnelheid en de kwaliteit van de prints. De kleur en scherpte zijn uitstekend.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm. Het spijt ons te horen over de kreukels in de poster. Uw opmerkingen helpen ons om onze verpakkingsproces te verbeteren. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de levering en de kwaliteit van de prints. Dank u wel.
Mooie prijzen. Enige punt van kritiek, je kan je foto niet even vergroten zodat je even goed kan zien hoe het er uit komt te zien. En er was een punt van de canvas doek wat niet helemaal mooi er uit zag. En vond jammer dat je niet kon kiezen voor een lijst er om heen. Ging om de maat 60x60. De foto op plexyglas zag er top uit.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling en het delen van uw ervaringen. Uw feedback over de weergave van de foto en de optie voor een lijst wordt zeker in overweging genomen voor toekomstige verbeteringen. Dank u wel.

Hoge kwaliteit en goede verpakking

Ik heb verschillende foto's op canvas besteld (ook grote formaten) en ben erg tevreden. De kwaliteit is erg hoog en het canvas is zeer zorgvuldig op het frame gemonteerd. De verpakking is erg goed en de foto's zijn onbeschadigd aangekomen. Prima.
Antwoord van bestecanvas.nl
We stellen uw positieve feedback zeer op prijs. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze canvassen en dat ze goed zijn aangekomen. We streven ernaar om altijd zorgvuldig te werken. Dank u wel.
Weet niet of de mail of de app van jullie afkomt kreeg gisteren een melding binnen we kunnen niet leveren onjuiste adres gegevens terwijl ik alles ingevuld hen adres huisnummer etc morst een bedrag over maken anders niet leverbaar
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en zullen deze zeker in overweging nemen. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We blijven ons best doen om u de best mogelijke service te bieden.

Uitstekend en zeer trouw aan de kleuren!

Ik laat vaak mijn collages , foto's en schilderijen printen bij jullie en ben altijd zeer tevreden over het resultaat.De aanbiedingen zijn uitstekend omdat ik in mijn geval vaak meerdere exemplaren wil bestellen.Blijf bij jullie
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten en aanbiedingen. We waarderen uw trouwe klantenschap en kijken uit naar de voortzetting van onze professionele relatie. Dank u voor uw positieve feedback!

Super mooie kwaliteit

Super tevreden ben er echt heel blij mee zou hier zo weer bestellen! Op foto lastig te krijgen zonder andere dingen erbij op.. maar is echt super gaaf geworden! Kan het iedereen aanraden
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw aanbeveling en uw positieve feedback. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen helpen.
Zeer mooie prints op Acrylglas tegen een mooie prijs. Dit werd mijn 2e opdracht en er zullen zeker nog vele volgen. Alleen mis ik jullie telefoonnummer in Nederland op de site.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve reactie en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de prints op acrylglas. Uw feedback over het ontbreken van ons telefoonnummer op de website wordt ter harte genomen. Dank u wel!
23 mrt 2024
zou het niet zo weten, snelle levering en prima kwaliteit. misschien een kortings spaarsysteem? Geeft voor beide partijen een voordeel, klantenbinding en een beetje voordeel.
23 mrt 2024
We zijn blij dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering en de kwaliteit van onze producten. Uw suggestie voor een kortings spaarsysteem wordt gewaardeerd. Dank u voor uw feedback.

Foto apart op kussensloop

Geweldig dat de foto apart op een kussensloop geprint is, zodat deze apart gewassen kan worden of een ander kussen gebruikt kan worden. Hele snelle service en levering
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en de flexibiliteit van het apart gewassen kussensloop. Bedankt voor uw positieve feedback en waardering.
23 mrt 2024
Ik koop nu al jaren foto<s op canvas en dat gaat uitstekend en in een prima resultaat. De bezorging via UPS gaat wel wat moeizamer met regelmaat latere leveringen.
23 mrt 2024
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze canvas foto's. We nemen uw feedback over de bezorging via UPS ter harte en zullen deze meenemen in toekomstige verbeteringen. Dank u!

perfectie staat voorop .

ik had zelf niet gedacht dat het zo mooi zou worden ,de kleuren zijn perfect , precies zo als ik het besteld had ..dankjewel perfectie staat bij jullie voorop.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kleuren en dat het aan uw verwachtingen voldeed. Dank u voor uw positieve feedback. We waarderen uw steun enorm!

Foto op hout

Foto van m’n broers, zus en ik op hout laten drukken. Net een tikkeltje anders en stoerder dan in een lijstje. Ik ben er heel blij mee! Een mooie herinnering.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn zo blij dat je tevreden bent met je unieke afdruk op hout! Het is altijd bijzonder om persoonlijke herinneringen op een unieke manier te kunnen bewaren. Bedankt voor je positieve beoordeling!
GS
G S.
Mijnsheerenland
Zeer tevreden over de kwaliteit, over de aanlevering minder het duurt wel erg lang na het aanbieden bij de verzender voordat deze dan bij ons is aangeboden.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback over de kwaliteit. Uw opmerkingen over de leveringstijd worden zeker genoteerd en meegenomen. Dank u wel.
20 mrt 2024
Prima foto's fijne service levering mag iets duidelijker zijn. Dit is dus afwachten wanneer het bezorgt wordt. Maar wel prima op dag van de indicatie datum.
20 mrt 2024
We waarderen uw feedback enorm en zullen deze meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Dank u voor het vertrouwen in onze service en uw geduld met de levering.
20 mrt 2024
2de keer dat ik een foto op canvas besteld heb. Vaak leuke acties..goed op de hoigte gehouden van de levering en weer een top product geleverd!
20 mrt 2024
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw ervaring en onze service. Dank u wel voor uw positieve feedback en voor het kiezen van onze diensten voor de tweede keer. We hopen u in de toekomst weer te mogen bedienen.

Top verpakt

Wat top is , buiten de andere kwaliteiten, is de manier van verpakken, echt super netjes en veilig. Dit kan zo door naar mijn expositie.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de verpakking. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Bedankt voor de positieve feedback!
23 mrt 2024
Mooie kussens, lekker knuffel zacht. Helemaal blij mee om aan cliënten te geven, als afscheid bij pensioen. Toepasselijk Knuffel en Kussen.
23 mrt 2024
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de zachte kussens. Dank u voor uw positieve feedback. Het betekent veel voor ons.
De bestelling ging eenvoudig en snel en je werd goed op de hoogte gehouden en de foto op canvas is ontzettend mooi en duidelijk geworden
30 mrt 2024
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het bestelproces en de kwaliteit van het eindresultaat. Bedankt voor uw positieve feedback en uw steun. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.