bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.777 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

10 mails ontvangen van GLS, en nog niet alles ontvangen van de 3 bestellingen : nog niet alles ontvangen, nog 1 te ontvangen. 1 Zending werd opgesplitst door jullie...
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat uw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen het in overweging nemen. U zult spoedig een e-mail van ons ontvangen.
RR
Rob R.
Leerdam
Pakket zelf moeten ophalen. 15 km verderop omdat bezorger terwijl ik thuis was, tot twee keer toe een briefje in de bus heeft gedaan dat ik niet thuis was.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de bezorging. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen in onze verbeterprocessen. We zullen per e-mail contact met u opnemen om verder te praten over uw ervaring.
Kwaliteit is echt slecht, levertijd is onduidelijk ipv 3-5 werkdagen. Chatbot werkt zeer irritant. Maw nooit meer iets bestellen hier.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat u niet tevreden bent. Uw feedback wordt meegenomen om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie te bespreken. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Ophangsysteem meebesteld en niet geleverd. Gemeld en geen resctie meer. Toch 10 euro gestolen
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. We zullen binnenkort contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
27 jan 2024
Veel te laat bezorgd en kwalitatief slecht .
27 jan 2024
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
Ik heb nog niks ontvangen……
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We stellen uw geduld op prijs in deze zaak. We zullen u via e-mail bereiken om deze kwestie verder te bespreken.
Niet juist geleverd
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
24 dec 2023

Kunnen niet op tijd leveren.

Enkele jaren geleden voor kerst iets besteld, binnen de gestelde deadline voor levergarantie. En het was niet op tijd. Dit jaar toch nog eens geprobeerd. Dagen voor de deadline sloot. En je raadt het nooit.... weer niet (alles) op tijd geleverd. Erg fijn om tijdens kerst met lege handen aan te komen bij familie. Zet dan geen deadline timer met lever garantie op je site als je het toch niet junt waar maken. Bestel hier NIET als je iets op tijd wilt hebben. Ik bestel hier gewoon nooit meer. Zat andere canvas leveranciers.
24 dec 2023
We betreuren het te horen dat je ervaringen hebt gehad met late leveringen, zeker rond de kerstperiode. Jouw feedback is enorm waardevol en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met je opnemen om meer inzicht te krijgen.
Het zou leuk zijn dat het afgeleverd wordt. Op 29 november zou het aangeleverd wordt bij het verzamelpunt. Ben gisteren 30 november naar het afhaalpunt geweest. Vandaag 1 december nogmaals. Ik denk dat jullie GLS er uit moeten gooien. Gisteren was mijn dochters 30ste verjaardag. Speciaal hiervoor besteld. Dus waardeloos. Hoop dat ik het dit jaar nog krijg. Moet even mijn frustatie kwijt sorry dat jullie de dupe zijn.
16 dec 2023
Ik had de verkeerde maat besteld. Op zich mijn fout. Maar ik had direct contact opgenomen met het bedrijf voor een passende oplossing. Zeker aangezien het ding nog niet gedrukt was. Er viel niets te doen. Niets te veranderen en ze dachten ook niet mee. Slechte service wanneer er wat aan de hand is.
17 dec 2023
We betreuren het zeer te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback wordt zeer serieus genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven.
super super slecht het is denk een hele kleine moeite om te kijken of de buren thuis zijn of anders een briefje in de bus doen voor een volgende afspraak of waar het pakje is op te halen , dit is helaas de zo veelste negatieve ervaring ben ook totaal niet tevreden over GLS

Foto afgezneden

Ik heb een foto op canvas bij jullie besteld maar de foto staat er niet helemaal op, er is een gedeelte afgesneden. De afbeelding was de juiste grootte en op jullie voorbeeld werd hij wel helemaal weergegeven. Erg jammer want ik kan er nu niks mee.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw foto niet volledig op het canvas staat. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We zullen uw feedback zeker in overweging nemen. We zullen u via e-mail contacteren om de kwestie verder te bespreken.
Zeer slechte service! Passé partout over de foto’s 56 euro betaald voor iets wat in de prullenbak hoort. Amper reactie en geen oplossing. Nooit meer!
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We waarderen uw feedback en nemen het serieus. We zullen contact met u opnemen via e-mail om uw ervaring te bespreken. We hopen dat we uw vertrouwen weer kunnen winnen.
Mijn pakket is niet geleverd op het juiste adres. Er is geen briefje in de brievenbus gedaan waar mijn pakket geleverd is..
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering van uw pakket. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail van ons met verdere informatie.
Waardeloos. Te laat en verkeerd product geleverd. Heb foto op kussen van iemand anders ontvangen, hoe zo AVG?
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat u een onbevredigende ervaring heeft gehad. Zonder in detail te treden, nemen we uw feedback serieus en zullen we deze in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
26 dec 2023
Jullie hebben het verkeerde product geleverd , waardoor mijn kerstcadeau niet door kon gaan
26 dec 2023
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en nemen deze zeker in overweging. We nemen zo snel mogelijk contact met u op via e-mail om uw zorgen te bespreken. Bedankt voor uw geduld.

Sehr. Schlecht .

Alle fotoplakate waren sehr undeutlich und unbrauchbar, sehr schlecht. €120 verschwendet.
Antwoord van bestecanvas.nl
Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit den Fotoplakaten nicht zufrieden sind. Ihr Feedback ist uns wichtig und wir werden dies berücksichtigen. Wir werden Sie per E-Mail kontaktieren, um weitere Details zu besprechen.
Komt helemaal verkreukd binnen met vervoeren niet goed gegaan en niet in koker vervoerd
Hoe kan ik 28 mokken bestellen, in 1 keer en maar 14 van krijgen???? Heel slecht dit!
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen u via e-mail contacteren om deze kwestie verder op te volgen.
Ik heb een kaartje erbij betaald, die niet de mijne ik kreeg een duits kaartje erbij
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We nemen uw feedback serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.