bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

16 mei 2023
Een pakket ruim op tijd besteld voor moederdag, met hun moederdag aanbiedingen van 75% korting verwacht je dan ook dat zij dit vast wel aan kunnen en optijd leveren. Nu zaterdag 13-05 krijg ik een mail van het postorder bedrijf dat hun het pakket hebben ontvangen. Terwijl ik op 11-05 een mail kreeg dat het pakket is afgegeven aan het postorder bedrijf. Normaliter wordt het dan binnen 1 dag bezorgd maar zij hebben dus gewoon gelogen. Nu sta ik voor moederdag met lege handen. Zonder mij ook maar iets te laten weten hebben ze het niet gered. Ik heb geen bericht gekregen maar alleen maar spam emails om meer bij ze te kope (terwijl ik geen account geregistreerd heb om deze reden!!!) Ze probeerden het goed te maken met een voucher voor €15,- maar wat is een voucher van 15 euro als je als het enige kind van 3 zonder moederdag cadeau op moederdag staat. Erg vernederend. Nooit meer bestel ik hier.
17 mei 2023
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
5 sep 2023
Ik heb aangegeven niet tevreden te zijn en vraag hoe we dit op kunnen lossen, daarop krijg ik mijn beleving bijzondere reactie, U schrijft ik zal uw klacht z.s.m. oplossen en 1 alinea verder geeft u aan dat er geen reden tot klagen is...... Geen reden tot klagen???? U vind dat aangeven dat je niet tevreden bent klagen? Ik snap dat hout een natuurlijk product is, echter het hele blok is effen m.u.v. deze ene vlek. In mijn beleving zit de vlek ook niet in het hout, maar op t hout. Ik heb dan ook niets aan een kortingsbon voor een volgende bestelling, want daarvoor heb ik te weinig vertrouwen in het door u geleverde product. Helaas!
5 sep 2023
We vinden het erg jammer om te horen dat er een probleem was met uw bestelling. We zullen de zaak bekijken en zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail. We begrijpen dat u niet tevreden bent en we zullen ons best doen om een oplossing te vinden. Bedankt voor uw geduld.
21 jun 2023
Mijn pakket is een week later dan gepland bij een dpd afhaalpunt aangekomen. Hiervoor heb ik al contact met jullie opgenomen en het enige wat ik kreeg te horen was dat ik zelf contact op moest nemen met dpd. Een paar dagen later krijg ik van dpd te horen dat mijn pakket is terug gestuurd omdat het beschadigd is. Nu opnieuw met jullie gebeld. 20 minuten moeten wachten voor ik geholpen werd. En het enige wat jullie kunnen doen is het pakket opnieuw sturen. Ik had wat besteld voor vaderdag waarbij ik mag hopen dat het volgende week binnen komt.
13 sep 2023
Het product zelf was goed maar kwam ondanks dat ik een email had gekregen dat hij afgeleverd was pas 4 dagen later beschadigd aan. Gelukkig wel heel het product zelf. Ik had netjes een email gestuurd dat ik niks ontvangen had maar de klantenservice mail ik zie dat u het gehad hebt wat toen dus niet zo was. Vond erg klantonvriendelijk de bejegening terwijl ik al jaren bestel op deze site en nooit problemen heb ervaren of mij gemeld had bij de klantenservice. Dit was voor mij wel een domper en ik denk nog wel even 3x na of ik hier bestel...
26 okt 2023
had net nad de bestelling gezien dat het een verkeerd formaat was. Heb direct een mail gelaten via de chat en de dag daarop met medewerker gechat. hij zei dat hij dit niet kon veranderen daar het direct in productie gaat maar heb uiteindelijk meer dan een week moeten wachten voor ik het had. heb dan maar bij andere leveransier besteld en had de canvas de dag erop al nof voor dat van jullie en de medewerker deed ook niks moeite om me te helpen zei enkel sorry ik kan je niet helpen
26 okt 2023
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de bestelling en de klantenservice. We begrijpen uw frustratie over de levertijd en de communicatie. We nemen deze kwestie serieus en zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken. Bedankt voor het delen van uw feedback.
FM
Frans M.
Almere
11 aug 2023
Er is geen communicatie mogelijk, Zondags besteld, Maandags gebelt, Dat ik de ophanging was vergeten mee te bestellen. maar er is niets mogelijk, kunnen niets voor je doen , als antwoord koop toch één nieuwe en neemt meerdere ophangingen voor de andere. Via Chat, het zelfde verhaal en als antwoord na twee werkdagen, Nee u kunt niet de ophanging los kopen in ons shop. Dus niet goed luisteren naar je probleem. Het is voor mij een deceptie geworden.
12 aug 2023
We vinden het erg jammer om te horen dat er een probleem was met uw bestelling. We zullen de zaak bekijken en u onmiddellijk via e-mail contacteren.
Het zou leuk zijn dat het afgeleverd wordt. Op 29 november zou het aangeleverd wordt bij het verzamelpunt. Ben gisteren 30 november naar het afhaalpunt geweest. Vandaag 1 december nogmaals. Ik denk dat jullie GLS er uit moeten gooien. Gisteren was mijn dochters 30ste verjaardag. Speciaal hiervoor besteld. Dus waardeloos. Hoop dat ik het dit jaar nog krijg. Moet even mijn frustatie kwijt sorry dat jullie de dupe zijn.
21 okt 2023
Ik had een puzzel besteld voor 400 stukjes maar deze is door de vervoerde gewoon dubbel gevouwen door de brievenbus heen gedrukt met alle gevolgen vandien. De puzzel is niet van een fantastische kwaliteit maar dat snap ik in combinatie met de prijs maar, maak het dan iets duurder en zorg dat het vervoer iig goed geregeld is, heel jammer
22 okt 2023
Het spijt ons te horen over de problemen met uw puzzel. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn. We zullen deze kwestie grondig onderzoeken en contact met u opnemen via e-mail om een mogelijke oplossing te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
10 okt 2023
Levertijd is veel te lang. Op maandag al verzonden en had hem pas een week later binnen,dus de poster kon meteen de prullenbak in. Gelukkig nog ergens anders wat kunnen regelen,waar de levering veel sneller was. Dus weggegooid geld!
16 okt 2023
12 okt 2023

Zeer teleurstellend

Er werd aangegeven dat het binnen 48uur bezorgd zou zijn, vandaar dat ik hier besteld had voor de uitvaart van mijn moeder. Ik kreeg ze 1,5 week later binnen en op mijn mail heb ik nooit inhoudelijk respons gehad maar een "bedankje"... Nu heb ik €105,00 betaald voor iets dat niet meer gebruikt kon worden. Zeer teleurstellend en erg ongepast om in zo een situatie een bedankt te krijgen.
13 okt 2023
Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe frustrerend de vertraging en het gebrek aan communicatie voor u moet zijn geweest. We zullen dit intern bespreken en contact met u opnemen via e-mail om verder te praten. Bedankt voor uw feedback.
SV
sjaak v.
Vlissingen
8 jun 2023
De foto's worden slecht in gepakt waardoor er stuken afbreken of hoeken beschadigen heb hier al diverse malen een klacht over ingediend De foto's moeten goed ingepakt worden als ze opelkaar liggen folie er tussen en de hoeken beschermen met schuimrubber hoek beschermers Ik zal enkel foto's sturen an het geen ik de laaste maanden ontvangen heb
6 sep 2023
De bezorging duurt dagen nadat er is gecommuniceerd dag de gezellige g klaar is Mijn 1 e bestelling duurde veel te lang en nu bij mijn 2e bestelling heb ik ook nog steeds niks ontvangen. De "kortingscode" die ik ontving was ook een lachertje... via Google veel goedkoper kunnen bestellen. Dus dat wordt geen volgende keer meer voor mij.
7 sep 2023
We vinden het erg vervelend om te horen dat er een probleem was met uw bestelling. We zullen de zaak bekijken en u zo snel mogelijk via e-mail contacteren.
19 sep 2023
Ik heb op Maandag een gepersonaliseerde mok besteld, Deze werd pas Vrijdag aangeboden bij ons bedrijf door GLS (zeggen ze) niemand gezien en op de nieuwe Maandag heb ik hem uiteindelijk in ontvangst mogen nemen, de wikkel van de afbeelding was helaas niet lang genoeg waardoor hij niet is geworden zoals we dachten zonde het gaat om 2 stuks
19 sep 2023
Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de vertraging en de ontoereikende wikkel van de afbeelding op uw mok. We begrijpen uw teleurstelling. We zullen de kwestie grondig onderzoeken en zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om een oplossing te bespreken. Dank u voor uw feedback.
23 aug 2023

Misleidend en verstuurd veel spam

Op de website wordt geadverteerd dat het product binnen 24 uur verzendklaar is, maar dat het vervolgens met meerdere dagen verzendtijd uit het buitenland moet komen wordt niet duidelijk gecommuniceerd. Erg misleidend. Daarnaast wordt je standaard aangemeld voor de spam/nieuwsbrief, zonder mogelijkheid dat van te voren uit te vinken.
29 aug 2023
23 aug 2023

Klacht maar geen reactie

Normaal ging alles goed de afgelopen jaren maar nu kreeg ik een beschadigd exemplaar. Kras op de foto. Klachtenprocedure gevolgd. Zou binnen 24 uur een reactie krijgen maar kreeg in plaats daarvan een "tevredenheids email". Daar maak ik dan nu gebruik van. Foto's van de beschadiging, bestelnummer etc hebben jullie al.
24 aug 2023
We vinden het erg vervelend om te horen dat er een probleem was met uw bestelling. We zullen de zaak bekijken en u onmiddellijk per e-mail contacteren. Bedankt voor uw geduld en begrip.
16 dec 2023
Ik had de verkeerde maat besteld. Op zich mijn fout. Maar ik had direct contact opgenomen met het bedrijf voor een passende oplossing. Zeker aangezien het ding nog niet gedrukt was. Er viel niets te doen. Niets te veranderen en ze dachten ook niet mee. Slechte service wanneer er wat aan de hand is.
17 dec 2023
We betreuren het zeer te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback wordt zeer serieus genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven.
21 jun 2023
De producten komen toe in vertraging, geen informatie van de leverancier (DPD) en dan plots onbestelbaar/adres onbekend. Nooit heb ik het adres veranderd... Ik informeerde jullie reeds hierover, nu beantwoorden jullie zelf mijn opmerkingen niet meer en deze problemen blijven aanslepen.
19 sep 2023
De afdrukken krijg ik opgerold geleverd. En daarbij zijn de afbeeldingen niet scherp afgedrukt. De afbeelding die ik op persplex liet afdrukken was teveel met een paarse gloed ipv orginele blauwe gloed. Kortom slechte afdrukken en zal zeker niet een volgende keer gebruik maken.
19 sep 2023
Het spijt ons te horen dat de afdrukken en kleuren niet aan uw verwachtingen voldeden. We nemen uw feedback serieus en zullen dit verder onderzoeken. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om dit te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
super super slecht het is denk een hele kleine moeite om te kijken of de buren thuis zijn of anders een briefje in de bus doen voor een volgende afspraak of waar het pakje is op te halen , dit is helaas de zo veelste negatieve ervaring ben ook totaal niet tevreden over GLS

Foto afgezneden

Ik heb een foto op canvas bij jullie besteld maar de foto staat er niet helemaal op, er is een gedeelte afgesneden. De afbeelding was de juiste grootte en op jullie voorbeeld werd hij wel helemaal weergegeven. Erg jammer want ik kan er nu niks mee.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw foto niet volledig op het canvas staat. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We zullen uw feedback zeker in overweging nemen. We zullen u via e-mail contacteren om de kwestie verder te bespreken.