bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Schade, slechte kwaliteit

Ik kom niet in contact met jullie nadat ik beschadigde bestelling heb ontvangen. De vraag is of het schade is of slechte kwaliteit (foto op acrylglas). Nu 2x via formulier dit kenbaar gemaakt maar nog steeds geen contact,
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen van uw ervaring. We waarderen uw geduld en begrip. We zullen uw feedback in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
28 aug 2023
na 6 weken nog geen levering of bevestiging van een levering. Pakketje verloren gegaan? Werd terug gestuurd zo gezegd omdat het adres niet klopte terwijl levering moest doorgaan in een locker van gls zelf??
4 sep 2023
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
I still did not received. The delivery DPD didn't ring at my bell, while I was waiting for it, and it seems it is now in a pickup point, but it is not. Maybe Bestecanvas should change delivery company.
Antwoord van bestecanvas.nl
We're sorry to hear about the confusion with your delivery. We appreciate your feedback on DPD and we will certainly review our partnership with them. Please expect an email from us shortly to help resolve this situation. Thank you for your patience.
RR
R R.
Marknesse
19 sep 2023
Mijn bestelling stond buiten bij de voordeur. Wij kwamen laat in de avond thuis van een korte vakantie trip. Dit kan zo niet, waarom is er geen poging gedaan om het bij de buren af te geven?
20 sep 2023
Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen uw frustratie over de bezorging van uw bestelling. We zullen deze kwestie grondig onderzoeken en zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om een oplossing te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
1 sep 2023
"Canvas verzonden binnen 24-uur". Echt niet! Werd 9 dagen! Ben eerlijk op jullie site. Ik bestel in Nederland, dan gaat het naar Duitsland en vervolgens wordt het gedrukt in Polen...
8 okt 2023

geen antwoord

een week geleden heb ik een klacht ingestuurd over de canvas en daarbij foto's opgestuurd. Geen reactie gehad. Dit zou toch binnen 1 1a 2 werkdagen gebeuren volgens de site,
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de canvas. We begrijpen uw frustratie en zullen de kwestie grondig onderzoeken. We zullen u zo snel mogelijk via e-mail bereiken om een oplossing te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
18 jul 2023

Hele late levering , slechte bezorging door GLS

Hele late levering , 5 dagen later dan de uiterste datum beloofd. Slechte bezorging GLS , pakket (canvas schilderij ) is over het hek gegooid voor de afgesproken bezorgtijd
20 jul 2023
5 sep 2023
Ten eerste zou ik graag willen dat jullie ook de bestelde artikelen opsturen. Ik heb helemaal niks ontvangen en ben zeer ontevreden en ik wil heel graag mijn geld terug
5 sep 2023
We vinden het erg vervelend om te horen dat er een probleem is geweest met uw bestelling. We zullen de zaak bekijken en zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail.
5 aug 2023
Had een foto gestuurd Nu heb ik hem ontvangen met tekst wat eronder stond dat was niet de bedoeling helemaal uit elkaar gehaald om de tekst eraf te knippen
15 aug 2023
Zeer slechte service! Passé partout over de foto’s 56 euro betaald voor iets wat in de prullenbak hoort. Amper reactie en geen oplossing. Nooit meer!
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We waarderen uw feedback en nemen het serieus. We zullen contact met u opnemen via e-mail om uw ervaring te bespreken. We hopen dat we uw vertrouwen weer kunnen winnen.
MS
Maria S.
Kerkrade
26 nov 2023
U hebt niet de hele foto afgedrukt erg erg , heb een prinses met een halve hoed op de foto . Heb de foto weg moeten gooien . Gr Maria Szczurowski
26 nov 2023
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
RB
rik b.
zandvoort
25 nov 2023
Alle3 de bestellingen zoekgeraakt!!!!! Voor sinterklaas feest zou het arriveren.nu maar bij een ander bedrijf besteld om het toch nog te krijgen
25 nov 2023
We betreuren het te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
10 okt 2023
Door de productie naar oost europa te verplaatsen is er dus een behoorlijk lange levertijd. Als ik dit had geweten had ik ze niet besteld.
10 okt 2023
Het spijt ons te horen dat de levertijd niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen uw frustratie volledig. We zullen deze kwestie grondig onderzoeken en u via e-mail benaderen om de situatie te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
2 sep 2023

Bestelling nog niet kunnen bekijken dankzij ups.

Ups heeft nog steeds geen code gegeven van de locker waar ze de bestelling in hebben geplaatst. Ik heb de bestelling nog steeds niet.
13 sep 2023
2 sep 2023
3 van de 4 hoeken van mijn foto op aluminium zijn kapot. Heb contact met de klantenservice maar nog geen oplossing ontvangen.
2 sep 2023
We vinden het erg vervelend om te horen dat er een probleem is met uw bestelling. We zullen de zaak bekijken en u zo snel mogelijk via e-mail contacteren.
HK
Henk K.
Molenschot
22 sep 2023

Slechte service

Ik zit al.lang op het pakket te wachten. Waren foto's voor een begrafenis. Nu blijkt het pakket ook nog eens kwijt te zijn.
30 aug 2023
Neem een andere vervoerder in dienst en als je een fout maakt en deze hebt toegegeven vergoed deze dan ook. Weg met dat UPS.
21 jul 2023

De logo staat niet goed

Hi, De logo is van achter Kant van de beker gedrukt, ik kan niet drinken met mijn linke hand 🤚🏾. Dat was niet de bedoelng
23 jul 2023
22 sep 2023
3 foto’s zijn slecht opgenomen en deel mist op de afdruk : Foto 1: personen maar half op Foto 2: rechtse persoon is weg
17 okt 2023
18 jul 2023
Achterkant van de plexi glas foto is lelijk afgewerkt en de foto is heel onduidelijk.. balen er goed van was een cadeau
20 jul 2023