bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.777 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

EW
Ellen w.
steenbergen

binnen 24 uur verzenden????

Niet beloven dat het binnen het binnen 24 uur verzonden wordt. Dinsdag 5 maart besteld. 144 uur later bezorgd.. Was een kado voor mijn schoonmoeder die 104 werd. Helaas 2 dagen te laat aangekomen, dan is de lol er af.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw bestelling later dan verwacht is aangekomen. Uw feedback is waardevol voor ons en we zullen deze meenemen in onze overwegingen om onze service te verbeteren. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
Het item had ik besteld mbt een cadeau voor rrn verjaardag, het zou binnen 48 uur geleverd worden en de verjaardag is nu al een week geleden.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. Uw feedback is waardevol en zal zeker in overweging worden genomen. We zullen binnenkort contact met u opnemen via e-mail.

Fotoboek is geen aanrader!

Het zelf ontworpen fotoboek valt zwaar tegen! De kwaliteit van de pagina's is dusdanig dun, dat het fotoboek heel goedkoop aanvoelt en er heel fragiel uitziet. Geen aanrader! Over de eerder bestelde canvassen ben ik overigens wel zéér tevreden. Wat ik ook erg betreur is dat ik een bestelling bij een Nederlands bedrijf plaats, maar dat het fotoboek uiteindelijk vanuit het buitenland (via Polen - Duitsland - Utrecht - Sliedrecht en uiteindelijk Lage Zwaluwe) verzonden wordt en er apart een auto van GLS komt om het fotoboek (als brievenbus-post) af te leveren.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback over het fotoboek. Het is jammer om te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldoet. We zullen uw opmerkingen meenemen voor verdere evaluatie. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
Er is niks meer te wijzigen na het indienen van de bestelling en je krijgt geen persoonlijk antwoord, maar op alle mogelijke manier een automatisch bericht (per mail en per chat hetzelfde) en telefonisch contact is niet mogelijk.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Uw feedback is waardevol voor ons. We zullen uw opmerkingen meenemen in onze continue verbeterinspanningen. U hoort snel van ons via e-mail. Bedankt voor uw geduld.
17 feb 2024
Een datum achter op de foto's zetten zodat je weet van welke dag ze zijn en waarom bij sommige zwarte strepen aan boven en onderkant zitten terwijl ze allemaal met dezelfde camera zijn gemaakt
18 feb 2024
We waarderen uw feedback over de datumaanduiding op de foto's en de zwarte strepen. Uw opmerkingen worden in overweging genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om verder te bespreken.
Foto is niet mooi op de canvas, is niet scherp terwijl ik wel een scherpe foto had uitgekozen.. en levertijd duurde langer dan wat aangegeven stond…
17 feb 2024
Het spijt ons te horen dat de foto niet naar wens is en de levertijd langer was dan verwacht. Uw feedback is belangrijk voor ons. We zullen contact opnemen via e-mail om te bespreken hoe we uw ervaring kunnen verbeteren.
De fotosticker is helaas scheef geplakt op het blokje de canvasdieken zijn wel goed
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de fotosticker. We waarderen uw feedback en zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
De afbeelding op canvas met witte rand zit schuin gespannen..jammer
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Uw feedback wordt gewaardeerd en in overweging genomen. We zullen u via e-mail contacteren om verder te kunnen helpen.
De kleuren komen helemaal niet overeen. Zijn erg vaa
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat de kleuren niet overeenkomen. We waarderen uw feedback en zullen dit in acht nemen. We zullen via email contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
The atmosphere is bad and the colors are dark
Antwoord van bestecanvas.nl
We're sorry to hear your feedback about the atmosphere and color scheme. We appreciate your comments and will consider them for future improvements. Expect an email from us for further correspondence.
18 feb 2024

Kreeg de foto met een beschadiging aan de zijkant jammer

Kreeg de foto met een beschadigd
18 feb 2024
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verder te bespreken.
Kwaliteit van de canvas frame is matig en heel kwetsbaar. Het fram is dun waar het doek omheen is gespannen. Geen bescherming van het doek aan de achterzijde waardoor het doek ook zeer kwetsbaar is.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van uw canvas frame. We stellen uw feedback op prijs en zullen dit in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om meer te weten te komen over uw ervaring.
Er staat bij dat de verzending 2/3 dagen duurt. Ik hen 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. Op de mail kreeg ik geen enkele reactie.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u een lange wachttijd heeft ervaren. Uw feedback is waardevol en wordt in overweging genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
27 jan 2024

Product oké, doorlooptijd 2x zo lang als beloofd

Product oké, maar productietijd 2x zo lang als de website vermeldt en de bezorging met UPS een chaos.
27 jan 2024
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback over de productietijd en bezorging is genoteerd. We zullen contact met u opnemen via e-mail om deze kwesties verder te bespreken. Bedankt voor uw geduld.
Doek is niet strak, zitten bobbels in.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We waarderen uw input en zullen dit meenemen ter verbetering. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verder te bespreken.
Ik had 4 foto.s besteld. 1 op canvas. 3 in posterformaat. Bij de bestelling stond dat het gegarandeerd voor kerst bezorgd werd. Dus gewoon op tijd besteld. Waren 3 kerstcadeaus. Maar helaas niet voor kerst in huis. Dus ik zat met kerst zonder 3 kerstcadeaus. Erg vervelend. Vooral omdat ik de enigste was die Dus gewoon 3 personen op 1ste kerstdag geen cadeau kon geven. Na kerst kwamen ze pas aan Kwaliteit was wel goed
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw bestelling niet op tijd voor Kerstmis is aangekomen. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Uw feedback is waardevol en we zullen het in overweging nemen. We nemen contact met u op via e-mail voor verdere communicatie.
Het bestellen zelf verliep soepel, echter het geleverde product is van hele slechte kwaliteit. Is er geen controle op producten, voordat ze worden verstuurd? Heb hiervoor een klacht ingediend, maar nog niks vernomen van Bestecanvas/Picanova...
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen het zeer serieus. We sturen u een e-mail om dit verder te bespreken. Bedankt voor uw geduld.
Twee weken voor kerst besteld. Op internet stond dat het dan nog voor kerst geleverd zou worden. Pakket is 27-12 pas aangekomen. Helaas te laat.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw bestelling later is aangekomen dan verwacht. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. We zullen spoedig contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
Slecht kwaliteit Slechte prijs/kwaliteit verhouding
Kwaliteit valt erg tegen