bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

17 jun 2023

Goed product, maar hele slechte service

26 jun 2023
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
11 okt 2023

Ik had een foto upgeload en die was niet naar mijn zin jvm een grijze rand aan de bovenkant…

Ik had een foto upgeload en die was niet correct, dus heb t verbetert, om n juiste canvas te laten afdrukken. Nu heeft die correctie, waar jij je foto's kan corrigeren,niet gedaan wat ik had aangepast bij mijn foto.. nu heb ik dus n hele foute canvas toegestuurd gekregen met n grijze rand bovenaan de canvas. Vind t toch n kwalijke zaak.. Hoop dat ze mij correct kunnen helpen hiermee.. want tegenwoordig zijn kei harde euro's waar je voor moet betalen.. dus hoop op een positieve alternatief..
16 okt 2023
14 nov 2023
Nooit vastlijmen achterwand!! Achterwand v.d. fotolijst is hermetisch gelijmd. Ik kan niet bij mijn foto als ik zou willen wisselen van een ander fotolijst of passe-partout. Ik was verbaasd en teleurgesteld. Had clips of pinnen verwacht om de achterwand vast te houden aan de fotolijst. Heb geprobeerd om de achterwand los te krijgen maar gaat niet tenzij ik het flink beschadigd of verniel.
14 nov 2023
We betreuren dat de fotolijst niet voldeed aan uw verwachtingen. Uw feedback is zeer waardevol en zal in overweging worden genomen. We nemen contact met u op via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.
8 jul 2023

Sorry, niet denderend

Sorry, vind het helemaal niet geslaagd! Ik dacht dat de kwaliteit is steviger zou zijn …je moet oppassen, want iemand met lange nagels zit er zo door ! Ook vind ik het mat-glanzend effect niet zo denderend, moeten jullie wel vermelden! Mat heeft hij.mij de voorkeur . Volgende keer bestel ik terug hij Vistaprint !
14 nov 2023
Aan het canvas is niets mis. Maar de manier waarop het door GLS is bezorgd is gewoon slecht. De verpakking was gescheurd en ingedeukt waardoor er een klein deukje in de lijst zit. Gelukkig valt het niet op omdat er wat schaduw overheen valt. Anders was het doek retour gegaan
14 nov 2023
We betreuren het dat uw ervaring met de bezorging niet naar verwachting was. Uw feedback is waardevol voor ons en zal in overweging worden genomen. Wij zullen u hierover per e-mail contact opnemen.
30 jul 2023
Kwaliteit van de afdruk valt erg tegen. Ook het ophangsysteem is er maar los bijgedaan waardoor de bescherming van de plakkaat deels los is gegaan. Ga nu niet meer bestellen bij jullie. Levering duurt best lang.
1 aug 2023
TB
Tine B.
Gem. Hulst
7 jun 2023

Was altijd tevreden; nu niet.

Was altijd tevreden, maar deze keer niet: veel te donker geworden. Had jullie advies opgevolgd mbt beste resultaat, maar het resultaat is niet naar wens. Had 3 bestellingen, helaas alle 3 te donker geworden.
IH
Irma H.
Deventer
16 mei 2023
Ik ben niet tevreden met het Canvas, het doek is te los gespannen. Dus hij blubbert, dit vind ik erg storend. Met mij vorige canvas dit niet gehad. Ik heb hier over ook al een mail gedaan. Groet I Huisman
17 mei 2023
23 apr 2023

Sla deze site over

Betere omschrijvingen op de website, betere levering…..bestelling werd pas na drie weken geleverd. En het resultaat kwam niet overeen met de foto’s op de website. Dus nee, dit was eens maar nooit meer.
25 apr 2023
12 okt 2023
Kwaliteit van de afdruk (acryl premium) valt tegen: als ik de foto van de afdruk op mijn iPhone op de zelfde schaal ernaast houd, is de afdruk veel korreliger dan het scherm laat zien.
12 okt 2023
Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de afdruk niet aan uw verwachtingen voldoet. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. We zullen dit probleem grondig onderzoeken en zullen zo snel mogelijk via e-mail contact met u opnemen om een oplossing te bespreken. Dank u voor uw feedback.
3 sep 2023

Ophangsysteem zelf-doe pakket?

Ik had extra bijbetaald voor een ophangsysteem en wat ik verwacht had dat deze er al op zat,maar ik moet hem zelf er nog opmonteren ,zonder uitleg hoe dat te doen.
13 sep 2023
30 apr 2023

zogenaamde korting

Ik bestel vaak en krijg dam zogenaamde korting. Die korting krijgt iedereen en is geen echte korting . Ook zijn er geen spaarpunten of zo. Vr gr Carla
2 mei 2023

Trage verzending!!

Het resultaat was goed Maar de verzending was zéér traag. Het was een kado voor een ander Maar het kwam véél te laat binnen 😥
12 okt 2023
Het spijt ons te horen dat de verzending traag was en het kado te laat aankwam. We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn. We zullen dit probleem grondig onderzoeken en nemen via e-mail contact met u op om een oplossing te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
8 mei 2023
Levertijd van 3-5 dagen is al 10 dagen en nog geen uitzicht op levering. Heb boek nodig voor festiviteit maar niet aanwezig.
15 mei 2023
31 mrt 2023

Kwaliteit goed, levering te lang

Kwaliteit goed. Levering véél te lang. Nederlandse leveringstijden zijn korter als in Duitsland.
4 apr 2023
31 mrt 2023
Levering duurde veel langer dat verwacht. Andere bestelling op dezelfde dag, kwam veel eerder.
4 apr 2023
20 jun 2023
De leveringservice is rond uit matig tot slecht. Telefoonnr. Kon ik niet vinden erg verstopt.
19 okt 2023
Afbeeldingen zijn onscherp en de kwaliteit van de lijsten is erg laag
10 nov 2023
Op de website staat 2 tot 4 dagen. In praktijk is het 3 weken
10 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we nemen deze mee in onze overwegingen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.