bestecanvas.nlBeoordelingen

Philipp Mühlbauer

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

4.34/5.00

4.456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bestecanvas.nl

De ontvangen Canvas bestelling was slecht verwerkt de foto zat scheef op het frame en dit is helemaal niet mooi afgewerkt.Deze foto is van mijn overleden zoon en vindt het dan ook zeer spijtig dat dit op een slechte manier is verwerkt.Ik verwacht dan ook een nieuwe foto te mogen ontvangen van de firma . Met vriendelijk groet J.C.van Duinen
Er was 1 lijst beschadigd en er zit een bobbeltje in het canvas. De beschadiging zit bovenop dus niet in het zicht
Product goed; levering duurt lang en is niet te volgen door ontbreken track and trace; tussendoor overspoeld worden door reclameaanbiedingen en geen mogelijkheid tot snel contact leggen
Achteraf zag ik dat het uit duitsland kwam vandaar dus de lange levering van 2 weken terwijl het gewoon een nl site is. Vandaag eindelijk binnen gekregen. Beetje laat voor de verjaardag maar ze zijn super mooi
Rits van 1 kussensloop sprong meteen kapot. bezorging liet 1,5 week op zich wachten, na bevestiging gestuurd was dat product verzonden was.
Levering zonder track-and-trace zonder dat duidelijk is dat het uit het buitenland moet komen. Een e-mail naar het adres waarmee de bestelbevestiging is gestuurd, levert een noreply uit de VS op (bedrijf is wel in Duitsland gevestigd). Geen goed alternatief voor contact opnemen op de site gevonden. Maar de mokken zijn geweldig leuk geworden!
Duurt te lang
Brutalen communicatie
Duurde lang!!!!
Op 8 juni email ontvangen: product is klaar en ... onderweg Bezorging van product op 30 juni. Dat is 22 dagen later. Ruim 3 weken 'onderweg'. Schandalig! Bezorger belde aan, deponeerde pakje voor de deur en was alweer vertrokken toen ik de deur opende.
De producten waren echt fantastisch super mooi!! Maar de service, begeleiding bij vragen n.d levering niet zo zeer! Erg onduidelijk ook allemaal! En het duurde veel langer dan was aangegeven.. We konden het art niet volgen ook kortom dat is erg onprettig die onduidelijkheid!! Ook werd er niet aangegeven wanneer Ze het kwamen leveren... Ik kon het later bij een service punt ophalën..
Jammer van de enorme dikke witte rand. Wel mooie kwaliteit.
had een grote canvas besteld maar kon niet terwijl bij een paar anderen wel kon kreeg zo,n raar antwoord op mijn mail terug
Bij mijn canvas was er iemand aan het werk met hart voor wat zij/hij doet. Aan de muismat werd gewerkt door een lopendebandmedewerker. Het verschil is overduidelijk te zien en ik ben dus niet blij met de laatste.
Het heeft bijna 2 en een half week geduurd voordat ik mijn bestelling in huis had. Ik had het als kado voor vaderdag besteld en het kwam pas 1 dag na vaderdag binnen.
De foto was slecht op canvas ,een stuk haar,en hoofd staat er niet op ,ziet er zo raar uit kan dit niet op hangen het is niet mooi ,jullie toch wel mag ik hopen dat jullie het zien dat dit niet mooi was
Levering duurde erg lang, meer dan een week. De kwaliteit van de afdruk vond ik niet geweldig, kleuren kwamen niet mooi uit
Kwaliteit valt me een beetje tegen. Lijsten bij de fotoś besteld, maar deze zijn van goedkope Plastic kwaliteit met een kunststof (glas) plaat. Echt lelijk en daar baal ik ontzettend van voor dat geld. Fotoś zijn prima, maar ik doe dit natuurlijk geen 2e keer.
Het heeft heel lang geduurd voor ik de foto met lijst kreeg. Na contact gehad te hebben met de klanten service kreeg de foto met lijst binnen 4 dagen thuis gestuurd. Mooie lijst en foto.
We hebben erg lang moeten wachten