bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.777 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Volgens uw website is canvas levertijd 3-5 dagen,nu al bij 2 bestellingen 10 dagen.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de leveringstijd. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen in onze overwegingen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om verder te praten over uw ervaring.

Scherpte foto

Aangeven wanneer een foto niet scherp genoeg is om op canvas te zetten.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen het zeker in overweging. Uw opmerkingen helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Ik vond de levertijd te lang. 5 werkdagen.

Ik vond de levertijd tenlang
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen dit zeker in overweging. Het is belangrijk voor ons om te horen hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Bedankt voor uw geduld en begrip.

De snelheid van leveren kan veel beter.

De snelheid van leveren
Antwoord van bestecanvas.nl
We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We streven altijd naar een efficiënte bezorgservice en uw feedback is waardevol. Dank u wel.
Nog niks ontvangen
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw geduld en begrip. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.

Snel

De servers is echt snel, binnen een week was de afdruk geleverd. Ik had extra de kaart service mee besteld en een persoonlijke boodschap erin geschreven. Het produkt is goed gegaan, de kaart echter is leeg ontvangen. Dat was erg jammer. Nogmaals het bestelde produkt was prima.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat de kaart leeg is ontvangen. We nemen uw feedback zeker mee. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder op te volgen. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
3 feb 2024
Mijn fotoboek was niet stevig genoeg verpakt. Er zat een beschadiging op de rugpunt van mijn boek. Het is zeer moeilijk om contact met bestecanvas te krijgen. De kwaliteit en snelheid is verder prima. Voor de rest ben ik tevreden.
3 feb 2024
We waarderen uw feedback en nemen deze zeker in overweging. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en snelheid. We blijven ons inspannen om onze diensten te verbeteren. Bedankt voor uw geduld en begrip.
18 feb 2024

Mis bevestiging van de lijst

Het ziet er goed uit, snel geleverd maar als ik een lijst krijg verwacht ik er wel een soort van bevesting aan vast. Nu kan het ik het niet ophangen. Is dit een foutje of vergeten?
18 feb 2024
We waarderen uw feedback en begrijpen uw zorgen. We zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Binnenkort zult u een e-mail van ons ontvangen.
Ben zeer tevreden over het resultaat van de foto maar was verbaast te zien wat jullie verstaan onder het woord lijst. In mijn beleving is het een frame maar geen lijst.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw verwarring over de termen. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen om onze communicatie in de toekomst te verbeteren. Dank u wel.
foto op plexiglas besteld 40x60. Foto erg mooi, maar plexiglas plaat kwam een beetje krom aan. als je vanaf de zijkant naar de foto kijkt dan is het niet fraai.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat de plexiglas plaat niet helemaal naar wens was. Uw feedback is waardevol en wij zullen dit meenemen in onze toekomstige verbeteringen.
Erg lange levertijd, ik dacht dat de bestelling gewoon vanuit Nederland verzonden zou worden aangezien dit een Nederlandse website lijkt te zijn.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm en zullen deze zeker meenemen. We streven altijd naar een zo snel mogelijke levering. Dank voor uw geduld en begrip.
het duurde bijna een week (door drukte) eer dat mijn bestelling werdt gemaakt dat moet natuurlijk sneller want daarna wordt het pas verzonden
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de levertijd langer was dan verwacht en dit is iets waar we aan werken. Uw feedback wordt zeker in overweging genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
Mooie canvas, helaas duurde het lang voor ze arriveerden en het bijbestelde ophang systeem wat ik ook besteld had zat er niet bij
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet volledig naar wens was. Uw feedback wordt serieus genomen en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
De houten blokjes waren zeer klein
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback. We streven ernaar om de beste kwaliteit te leveren. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Dank u voor uw beoordeling.
17 feb 2024

slordig

randen niet goed afgewerkt of los
18 feb 2024
We betreuren het te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail.
Het kussen kwam een dag te laat.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat uw ervaring niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
24 feb 2024
Er zit vlekken in de canvas
24 feb 2024
We betreuren het te horen van de vlekken. Uw feedback is waardevol en we zullen dit meenemen in onze verdere verbeteringen. We zullen per email contact met u opnemen.
Proces van levering
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback over het leveringsproces. Het is altijd ons doel om de beste service te bieden. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren. Heel erg bedankt.
11 feb 2024
Kwaliteit afdruk
11 feb 2024
We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen over de afdrukkwaliteit serieus. We streven ernaar om voortdurend te verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven.
Heel vaak bestel ik een foto op acrylglas waar ik echt tevreden over ben. Nu heb ik 5 fotomokken van emaille besteld. 3 zijn er schitterend maar op 2 zit de foto er iets scheef op en wij als fotofanaten zien dat gelijk.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en het is goed om te horen dat u meestal tevreden bent met onze producten. We begrijpen dat elk detail telt voor fotofanaten. We zullen uw opmerkingen zeker meenemen voor toekomstige verbeteringen. Dank u wel.