bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

NE
Naomi E.
Zwolle

Fantastisch werk geleverd

Prima bestel- en leveringsproces. Het glasschilderij is echt prachtig (de linker op de foto). De bestelling en productie ging echt vlekkeloos. Het enige jammere is dat ze leveren via GLS en daar ben ik niet zo’n fan van ivm de slechte communicatie betreft de uitlevering van pakketten. Het was ook per toeval dat ik thuis was, de avond ervoor stond er namelijk nog niet over levering de volgende dag.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. We nemen uw opmerkingen over de levering zeker in overweging om onze service te verbeteren. Dank u wel.
Topkwaliteit foto’s tegen een hele goede prijs. Geen 5 sterren, omdat ik niet wist waar mijn bestelling was (track and trace). Ik kwam er na 6 dagen achter dat het pakje al 2 dagen bij de buren lag. Verder zeker aan te raden!!
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw recensie en fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de foto's en de prijs. We waarderen uw feedback en zullen deze zeker in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen.
9 mrt 2024
The photo of the children has their shoes mirrored at the bottom of the canvas. It looks a bit weird, that all. It was an emotional gift for the recipient. Thank you!
9 mrt 2024
We appreciate your feedback and understand the unique perspective you've shared. We are always striving for improvement and your insights will certainly be taken into account. Thank you!
Prima foto's fijne service levering mag iets duidelijker zijn. Dit is dus afwachten wanneer het bezorgt wordt. Maar wel prima op dag van de indicatie datum.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm en zullen deze meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Dank u voor het vertrouwen in onze service en uw geduld met de levering.
Prima uitvoering van het bestelde kussen met foto. Klein minpuntje relatief lange levertijd. Totaal 👍
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het kussen. Bedankt voor uw geduld met betrekking tot de levertijd.
kleuren op de aluminium afdruk waren feller dan op mijn foto. Dat is wel een beetje jammer.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw zorgen over de kleurintensiteit. Uw ervaring zal in overweging worden genomen om onze diensten te verbeteren. Dank u voor het delen.
Mooie kwaliteit foto op mooie kussensloop afgedrukt. Denk goede kwaliteit.
Antwoord van bestecanvas.nl
We stellen uw positieve feedback en uw complimenten over de foto en kussensloop zeer op prijs. We streven altijd naar uitstekende kwaliteit. Dank u wel.
9 mrt 2024
Niet alle producten zijn goed gecentreerd. Kwaliteit en afhandeling goed
9 mrt 2024
We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen om onze service te verbeteren. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en afhandeling. Dank u wel.
Doodgewoon : juiste info die dan nog correct, vlug en adekwaat is.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de informatie die we verstrekken. We streven er altijd naar om snel en nauwkeurig te zijn. Dank u wel!
mooi produkt ... leuke prijs .... snel in huis ....
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel de prijs als de snelle levering. We streven ernaar om altijd de beste service te bieden. Bedankt!
Bezorgen duurt best lang. Verder goede kwaliteit.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw opmerkingen over de bezorgtijd. Uw opmerkingen worden serieus genomen en zullen in overweging worden genomen. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit. Dank u wel.
Voldoet aan de verwachtingen Prijs / kwaliteit
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm. Fijn om te horen dat het product aan uw verwachtingen voldoet en dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding. We blijven ons best doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Bedankt voor uw beoordeling.
LV
Liesbeth v.
Amsterdam
ziet er leuk uit is niet duur ik ben tevreden
Antwoord van bestecanvas.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent en het ontwerp waardeert. We streven er altijd naar om kwaliteit te bieden tegen een goede prijs. Dank u wel voor uw feedback.
PC
Pam C.
Breda
prijs / kwalieit verhouding is goed
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm, het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. We blijven ons best doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Dank u wel.
Kwaliteit en prijsverhouding goed.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback over de kwaliteit en prijsverhouding. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
ED
Erry D.
Sint-Oedenrode
de snelle levering
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de leveringssnelheid. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Dank u wel!
3 mrt 2024
Mooie maat foto’s
3 mrt 2024
We waarderen uw feedback enorm. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de grootte van de foto's. We streven ernaar om altijd de beste kwaliteit te leveren. Dank u!

Eerder lveren

Eerder leveren
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Uw opmerkingen over de leveringstijd worden serieus genomen. Bedankt voor uw steun en het delen van uw ervaring.
Alles