bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.777 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Lange levertijd.

De tas is mooi gelukt. Volgens mij was dit een ander bedrijf want het materiaal is iets anders. De levertijd hier was wel heel erg lang; geen 3 dagen, maar 10.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw geduld betreffende de levertijd. Uw opmerkingen worden serieus genomen en zullen in overweging worden genomen. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de tas.
Product is prima. Bezorging duurt allang te lang, Gesuggereerd wordt inclusief productie vijf dagen. Werkelijke bezorgtijd is langer.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de bezorgtijd niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen zijn waardevol en worden zeker meegenomen voor toekomstige verbeteringen.
27 jan 2024
lange levertijd lange levertijd maar verder wel goed product. ziet er goed en netjes uit. kan hier zeker mijn klanten me verblijd
27 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het product. We nemen uw opmerking over de levertijd zeker mee in onze verdere verbeteringen.
GG
Er is één handdoek bij van echt mindere kwaliteit hier zitten allemaal haakjes of pluizen aan hoe je het wilt zien
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm en zullen deze in overweging nemen. Het spijt ons te horen over uw ervaring, we streven altijd naar de hoogste kwaliteit in onze producten. Dank u voor het delen van uw ervaring.

Mooi afgewerkt en netjes geleverd!

Mooi afgewerkt en netjes geleverd na 12 dagen, wat op zich geen probleem is, doch had vroeger gemogen.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw geduld en begrip met betrekking tot de leveringstijd. Uw opmerkingen zullen in overweging worden genomen voor toekomstige verbeteringen.
13 jan 2024
Goede kwaliteit. Bij 1 doek zit klein kreukje in anders had ik 5 sterren gegeven
13 jan 2024
We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit. Uw opmerking over het kleine kreukje in het doek is genoteerd en zal in overweging worden genomen. Dank u wel.
Het duurde wel heel lang voor ik het binnen had. Maar het ziet er mooi uit.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw geduld en zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de esthetiek. Uw feedback is waardevol en helpt ons om continu te verbeteren. Dank u!

Prima !

Meerdere keren producten besteld, Snel geleverd prima site! En betaalbaar.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback en zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en prijzen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
Kan niets anders zeggen dan dat ik een prachtige canvas heb gekregen
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw canvas. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Bedankt voor uw positieve feedback.
Materialen goed maar de levertijd erg lang, kwam ook uit buitenland
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw geduld en feedback enorm. We blijven werken aan het verbeteren van onze diensten, met inbegrip van de levertijd. Bedankt voor uw begrip en steun.
JB
Jessica B.
Tjalleberd
Heel mooi geworden. 4 sterren omdat de verzendtijd vrij lang was.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm. Ondanks dat de verzendtijd iets langer was dan verwacht, zijn we blij dat u tevreden bent met het eindresultaat. Uw feedback wordt zeker meegenomen. Dank u wel.

Snellere bezorging

Weet dat het bijna kerst was maar toch snellere bezorging.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw behoefte aan snellere bezorging, vooral tijdens de feestdagen. Uw opmerkingen helpen ons om voortdurend te verbeteren. Bedankt voor uw begrip en geduld.
27 jan 2024
Dit keer niet zo mooi om gevouwen. Foto zelf is goed
27 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de vouwing deze keer niet naar wens was. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze meenemen in onze overwegingen om onze diensten te verbeteren.
31 dec 2023
Prima zo, alleen niet bombarderen met e-mails
1 jan 2024
We waarderen uw feedback en nemen deze zeker in overweging. We streven ernaar om onze communicatie voortdurend te verbeteren voor een betere klantbeleving. Dank u wel!
Zeer tevreden producten netjes afgewerkt
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de afwerking van onze producten. Bedankt voor uw steun!
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit die we bieden. We streven ernaar om altijd waarde te bieden voor uw geld. Dank u wel!
Te veel toegestuurde reclame e-mails.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen je feedback en begrijpen je zorgen over de hoeveelheid e-mails. We zullen dit zeker in overweging nemen. Bedankt voor het delen van je ervaring.
Kwaliteit voor een goede prijs
6 jan 2024
We waarderen uw feedback enorm en zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit die we bieden. Bedankt voor het kiezen van ons. We streven ernaar om altijd de beste waarde te bieden aan onze klanten.
Goede prijs. Lange levertijd
27 jan 2024
We waarderen uw feedback en begrijpen uw opmerkingen over de levertijd. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en zullen uw feedback hierbij zeker meenemen. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
HM
Product ziet er goed uit
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback over het uiterlijk van het product. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Dank u wel.