bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.083 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

AV
Snelle levering . En leuke aanbieding . Ik ben hele maal blij toppie !!
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de aanbieding. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons.
Snel, goed en goedkoop. Al vaker besteld en kwaliteit is constant goed
Antwoord van bestecanvas.nl
We stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Altijd goede kwaliteit en fijne prijzen, maak er al jaren gebruik van!
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw trouw en constante steun enorm. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en prijzen. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
30 mrt 2024
geweldig resultaat ,snelle levering goede prijs!wat wil je nog meer !!
30 mrt 2024
We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met ons resultaat, snelheid en prijs. Uw feedback is zeer gewaardeerd en motiveert ons om onze diensten te blijven verbeteren. Bedankt!
Ze zien er schitterend uit, wel was de levertijd wel langer dan gezegd
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd. We waarderen uw feedback en zullen deze zeker meenemen bij toekomstige verbeteringen.
Gewoon goed!! Bezorging duurde iets langer.. maar verder alles goed
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent, ondanks de iets langere bezorgtijd. We streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Bedankt voor uw positieve beoordeling.
KM
Karla M.
Oudemirdum
Prijs-kwaliteit zijn prima! Ben en blijf zeker een tevreden klant!
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent! Uw positieve ervaring is belangrijk voor ons. Bedankt voor uw steun en we kijken uit naar uw toekomstige aankopen.
Ik had een mail gestuurd En werd snel beantwoord En heel netjes
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden was met de snelheid en netheid van onze e-mailcommunicatie. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons.

Altijd goede kwaliteit

Ik heb meerdere werken hier laten printen en altijd prima in orde.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze printservice. We streven ernaar om de beste kwaliteit te leveren en uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel!
IV
Ineke v.
Ruinen
prachtige vakantie herinnering!!! Mooie natuurgetrouwe kleuren Top
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de natuurgetrouwe kleuren en dat het bijdraagt aan uw prachtige vakantieherinneringen. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel!
Netjes gemaakt en op het afgesproken plaats en tijdstip geleverd.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de levering en de kwaliteit van onze service. Uw positieve feedback wordt zeer op prijs gesteld. Dank u wel!
Mooie kwaliteit cavas en heldere print.Ik ben er zeer blij mee!
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en de print. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Bedankt voor uw positieve feedback.
De kleuren kwamen overeen en levering was ook zoals als geschat
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kleurovereenkomst en de leveringstijd. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Bedankt voor uw positieve feedback!
Ik ben erg tevreden met mijn canvas. Het is heel mooi geworden!
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze service. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Dank u voor het delen van uw ervaring.
Mooie canvasdoeken. Goed op de hoogte gehouden van de levering.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring en waarderen uw positieve feedback. Dank u wel!
Ik zie niet hoe te verbeteren. Prima geregeld, heel goed gedaan
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback enorm. We zijn blij om te horen dat alles naar tevredenheid is geregeld. Dank u wel!
Prima afdruk kwaliteit. Snelle levering tegen een prima prijs!
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en snelheid van onze service. Bedankt voor uw positieve feedback!
het pakket was netjes op tijd en goed verpakt. zeer tevreden
Antwoord van bestecanvas.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de tijdige levering en de verpakking. We streven ernaar om altijd de beste service te bieden. Dank u wel voor uw positieve feedback.

Top

Leuke ideeën, makkelijk, snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij dat u tevreden bent met onze diensten. Uw positieve feedback motiveert ons om voortdurend te verbeteren. Hartelijk dank voor uw steun.
Goede kwaliteit snelle levering en dat voor een scherpe prijs.
30 mrt 2024
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering en de kwaliteit van onze diensten. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Bedankt!