babyslofje-online.nlBeoordelingen

: 48GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
J M M Weel
Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna
Nederland
Handelsregister
KvK 37110398
Gevolmachtigde
JMM Borst-Weel

Beoordelingen voor babyslofje-online.nl

4.10/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

60 %
17 %
6 %
13 %
4 %
48 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over babyslofje-online.nl

Filter 
12 dagen geleden
Na lang zoeken eindelijk een site gevonden waar ze ook echt baby slofjes verkopen. Gevraagd om advies, zeer snel reactie! Slofjes waren prachtig, heel blij mee. En ook nog eens een uitstekende service, aanrader!!
 Geverifieerde beoordeling|
15 dagen geleden
levering duurt te lang
 Geverifieerde beoordeling|
19 dagen geleden
positief
 Geverifieerde beoordeling|
20 dagen geleden
De bestelling bestelling was met zorg verpakt, en de slofjes zijn erg mooi!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van babyslofje-online.nl
15 dagen geleden
Wat leuk om te horen! Veel plezier met je bestelling. Groet José
1 maand geleden
Uitstekend service. Communicatie top!
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Late levering maar bij telefonisch contact meteen duidelijke info, was blijkbaar pre order, had niet gezien.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Er werd beloofd dat mijn bestelde producten in de loop van de week geleverd werden. Ik heb de noodzaak ervan onderbouwd en door de belofte gekozen voor een bestelling. Helaas geen slofjes in de loop van de week en ook zaterdag geen slofjes, na navraag bleken ze toen nog niet onderweg te zijn. Erg jammer, daar er erge noodzaak is.
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Levering duurde lang maar ik werd wel op de hoogte gehouden en had de keuze om te annuleren
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Sommige producten waren niet op voorrad en ik moest andere kiezen, de levering was gesplitst, op zich prima. De producten en service zijn werkelijk uitstekend geweest! Zeer vriendelijke contact, zelf s'avonds via chat meteen een antwoord. Top!
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Prima service en super pantoffeltjes voor mijn dochtertje
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Top
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Geen product ontvangen, geen reactie op vragen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van babyslofje-online.nl
3 maanden geleden
Hoi Debby, vervelend natuurlijk dat je niet tevreden bent. Slofjes verwacht ik komende week eindelijk binnen te krijgen en komen dan direct jouw kant op. Maar ik kan nergens een mail van jou terugvinden dus vandaar wsl ook geen reactie. Ook niet in mijn spam. Groet José
3 maanden geleden
Fijn product, de levering zou sneller mogen (één werkweek)
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Supersnelle levering. Prachtige pantoffels
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Op 27 april heb ik 3 baby sokjes besteld, op de factuur werd aangegeven dat ze binnen een week geleverd zouden worden. Twee van de drie sokken zijn geleverd en er ontbreekt tot op heden 1 sok. Verder geen bericht ontvangen over verwachte levertijd. Kwaliteit van de sokken zijn top!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van babyslofje-online.nl
3 maanden geleden
Er staat inderdaad nog één paar sokken in backorder voor jou. Ik heb je hier wel een mail over gestuurd maar misschien is deze in de spam beland. Maar stuur me anders even een mailtje dan kijken we even voor een andere oplossing. groet José
3 maanden geleden
Het slofje was kapottoen we t hadden ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van babyslofje-online.nl
3 maanden geleden
Als je iets kapot ontvangt kun je natuurlijk gewoon contact met ons opnemen en dan lossen we dit op. Wil je ons even mailen op klantenservice@babyslofje-online.nl? groet José
3 maanden geleden
Levering duurt langer dan dat ze aangegeven en de maten komen niet gehele overeen met wat ze aangegeven, helaas zelf ondervonden. Retour willen doen voor een maat kleiner moet je zelfs nog 8 betalen om ze terug te sturen om vervolgens weer verzendkosten te betalen voor de juiste maat.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van babyslofje-online.nl
3 maanden geleden
Hoi Lyanne, Jammer dat je niet tevreden bent. Retourkosten zijn inderdaad voor de klant maar als je slofjes wilt omruilen voor een andere maat dan betaal je geen verzendkosten voor de nieuwe maat hoor. Je kunt ons gewoon mailen als je slofjes wilt omruilen en dan regelen we dat voor je. Als je retour stuurt en een nieuwe order plaatst dan zit je inderdaad wel met verzendkst maar dat hoeft dus niet
4 maanden geleden
Fijn dat het probleem is opgelost. Schoentjes zijn erg leuk!!!
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Snelle service en alles tip top in orde! Bedankt!
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Prima. Mijn dochter vindt de slofjes heerlijk. Alleen jammer dat ze niet in een grotere maat verkrijgbaar zijn voor mijn zoontje van 5 jaar...
 Geverifieerde beoordeling|