babyslofje-online.nlBeoordelingen

JMM Borst-Weel

Beoordelingen voor babyslofje-online.nl

4.10/5.00

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over babyslofje-online.nl

Na lang zoeken eindelijk een site gevonden waar ze ook echt baby slofjes verkopen. Gevraagd om advies, zeer snel reactie! Slofjes waren prachtig, heel blij mee. En ook nog eens een uitstekende service, aanrader!!
levering duurt te lang
positief
De bestelling bestelling was met zorg verpakt, en de slofjes zijn erg mooi!
Wat leuk om te horen! Veel plezier met je bestelling. Groet José
Uitstekend service. Communicatie top!
Late levering maar bij telefonisch contact meteen duidelijke info, was blijkbaar pre order, had niet gezien.
Er werd beloofd dat mijn bestelde producten in de loop van de week geleverd werden. Ik heb de noodzaak ervan onderbouwd en door de belofte gekozen voor een bestelling. Helaas geen slofjes in de loop van de week en ook zaterdag geen slofjes, na navraag bleken ze toen nog niet onderweg te zijn. Erg jammer, daar er erge noodzaak is.
Levering duurde lang maar ik werd wel op de hoogte gehouden en had de keuze om te annuleren
Sommige producten waren niet op voorrad en ik moest andere kiezen, de levering was gesplitst, op zich prima. De producten en service zijn werkelijk uitstekend geweest! Zeer vriendelijke contact, zelf s'avonds via chat meteen een antwoord. Top!
Prima service en super pantoffeltjes voor mijn dochtertje
Top
Geen product ontvangen, geen reactie op vragen.
 Antwoord van babyslofje-online.nl
Hoi Debby, vervelend natuurlijk dat je niet tevreden bent. Slofjes verwacht ik komende week eindelijk binnen te krijgen en komen dan direct jouw kant op. Maar ik kan nergens een mail van jou terugvinden dus vandaar wsl ook geen reactie. Ook niet in mijn spam. Groet José
Fijn product, de levering zou sneller mogen (één werkweek)
Supersnelle levering. Prachtige pantoffels
Op 27 april heb ik 3 baby sokjes besteld, op de factuur werd aangegeven dat ze binnen een week geleverd zouden worden. Twee van de drie sokken zijn geleverd en er ontbreekt tot op heden 1 sok. Verder geen bericht ontvangen over verwachte levertijd. Kwaliteit van de sokken zijn top!
 Antwoord van babyslofje-online.nl
Er staat inderdaad nog één paar sokken in backorder voor jou. Ik heb je hier wel een mail over gestuurd maar misschien is deze in de spam beland. Maar stuur me anders even een mailtje dan kijken we even voor een andere oplossing. groet José
Het slofje was kapottoen we t hadden ontvangen
 Antwoord van babyslofje-online.nl
Als je iets kapot ontvangt kun je natuurlijk gewoon contact met ons opnemen en dan lossen we dit op. Wil je ons even mailen op klantenservice@babyslofje-online.nl? groet José
Levering duurt langer dan dat ze aangegeven en de maten komen niet gehele overeen met wat ze aangegeven, helaas zelf ondervonden. Retour willen doen voor een maat kleiner moet je zelfs nog 8 betalen om ze terug te sturen om vervolgens weer verzendkosten te betalen voor de juiste maat.
 Antwoord van babyslofje-online.nl
Hoi Lyanne, Jammer dat je niet tevreden bent. Retourkosten zijn inderdaad voor de klant maar als je slofjes wilt omruilen voor een andere maat dan betaal je geen verzendkosten voor de nieuwe maat hoor. Je kunt ons gewoon mailen als je slofjes wilt omruilen en dan regelen we dat voor je. Als je retour stuurt en een nieuwe order plaatst dan zit je inderdaad wel met verzendkst maar dat hoeft dus niet
Fijn dat het probleem is opgelost. Schoentjes zijn erg leuk!!!
Snelle service en alles tip top in orde! Bedankt!
Prima. Mijn dochter vindt de slofjes heerlijk. Alleen jammer dat ze niet in een grotere maat verkrijgbaar zijn voor mijn zoontje van 5 jaar...