Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.928 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

4 nov 2023
Het bandje beviel erg goed. Had wel gehoopt dat het verkleinen makkelijker ging. Dat viel tegen.
TU
Tomas U.
Zoetermeer
5 sep 2023
De maat van het horloge bandje was net aan, ik had het liever wat ruimer. Verder ben ik tevreden.
20 jul 2023
Snel opgestuurd en retour snel verwerkt Top Jammer dat de band net niet past, zag er super uit
30 jun 2023

Prima shop.

Smartwatch bandje uitgekozen besteld en betaald en een paar dagen later ontvangen. Geen klachten.
13 jun 2023
Snel besteld,verzonden en ontvangen. Top! Nog geen problemen gehad dus geen ervaring met service.
10 jun 2023
Ruitje is niet helemaal goed vast geplakt. Vaker gedaan nu lukt het niet. Met name de onderzijde.
11 apr 2023
Ziet er mooi uit en snelle levering met interessante prijs. voor de kwaliteit nog nits te zeggen.
6 apr 2023
Dat je het zo krijg als op de foto is geplaatst en de andere al in huis super ben zeer tevreden
28 mrt 2023
Levering was goed en snel. De horloge band zelf viel tegen met de moeilijkheid deze te vervangen.
26 okt 2023

Snelle bezorging en goede service

Snelle bezorging. Bij mijn bestelling was iets niet goed gegaan en dat is snel en goed opgelost.
27 sep 2023

Betaalbaar & prachtig

Betaalbare maar prachtige Fitbit bandjes van topkwaliteit. Ideaal om af en toe eens te wisselen!
25 sep 2023
Snelle levering, goede materiaal, vriendelijke personeels, ruime assortiment. Gewoon geweldig! 😊
7 jul 2023
De service is perfect. Als iets niet goed is wordt er het juist opgelost en hele snelle service.
9 mei 2023
Het zijn mooie banden en makkelijk te vervangen zo heb je iedere keer weer een ander horloge!!!
14 apr 2023
De vriendelijke stem aan de telefoon en de top oplossing vanwegen de slechte service van PostNl.

Alles in orde

Vlot besteld. Eerlijke prijs. Makkelijk te bevestigen met veertjes. Lengte aanpasbaar met gesp.
7 okt 2023
Snel ingekort en gemonteerd, ziet er mooi uit en draagt goed. Zoek het volgende bandje al uit.
9 aug 2023
Goede service bij kapot bandje. Snelle verzending. Goede producten voor leuke prijs. Blij mee.
8 okt 2023

Uurwerkbandje

Alles correct en vlot verlopen Ook niet lang moeten wachten na 4 dagen had ik mijn bandje al
29 sep 2023
Snel ontvangen. Bleek dat ik verkeerde product had besteld en ook weer goed geholpen daarmee.