Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.928 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Bestellen en leveren ging probleemloos en snel! Het bandje voor mijn Garmin Vivofit 4 zit perfect, dankzij de mogelijkheid om small te bestellen ipv small/medium bij andere shops.

Mooi bandje voor de smartwatch en goede service

Bestelling snel ontvangen maar er bleek helaas een productiefout in de horlogeband te zitten. Direct opgelost met de webwinkel en een nieuwe band mogen ontvangen. Prima service!

Snelle reactie en oplossing snel hersteld

Van mijn Garmin bandje was er 1 geleverd in plaats van 2 bevestigings pinnen . Na een bericht gestuurd te hebben werden er zonder discussie dezelfde dag nog 2 nieuwe opgestuurd.
Kreeg in eerste instantie een band toegestuurd die niet paste. Maar het werd snel opgelost en ik kreeg er eentje van een betere kwaliteit toegestuurd. Zeer goede service.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je goede review en de complimenten die jij ons hebt gegeven :-) Wij waarderen dat zeer. Hopelijk tot een volgende keer. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!

Een perfecte en vriendelijke WEBSHOP!!!!…

Na ontvangst van een lederen smartwatch bandje bleek deze niet te passen. Deze mocht ik terug sturen en werd moeiteloos omgeruild voor een wel passende lederen band. Deze
10 mrt 2024
Eigenlijk alles was echt goed,goed service, goed kwaliteit, alleen de kleur is verkeerd ontvangt, ik heb een zwart bandje besteld,maar ik heb een wit bandje ontvangt.^^

Ik ben absoluut blij met mijn Apple…

Ik ben absoluut blij met mijn Apple Watch-banden! De variatie in stijlen past perfect bij elke gelegenheid, en de kwaliteit en comfort overtreffen mijn verwachtingen
De snelle en nette verzending geweldig, en de keus qua banden is ook super. En de prijs is ook goed. Zo kun je nog eens variëren met bandjes wat past bij de outfit

Positief

In eerste instantie viel mijn aankoop tegen, maar de klantenservice heeft er alles aan gedaan om van mijn aankoop een positieve ervaring te maken! Dank daarvoor!
Bandje verkeerd besteld. Retour gedaan en direct ander bandje bestelden (zelfde enveloppe) zonder eerst geld terug en weer opnieuw bestellen. Prima geregeld.
Had een defect bandje gekregen, het uiteinde was krom was een fabrieksfout, heb een mailtje gestuurd en de volgende dag had ik een goed bandje.Prima service.
Overzichtelijk website, veel keus. Duidelijk photos, bestellen soepel. Blij met mijn keus, het wisselen van banden ging ook heel makkelijk. Ziet goed uit.
De kleur van het bandje verkleurt redelijk snel door de kledij. Dit wijst op mindere kwaliteit. De aankoopprijs viel goed mee. Het bandje voelt goed aan.
De snelle reactie na melding dat wij het verkeerde horlogebandje hadden besteld.oude retour gestuurd en daarna het nieuwe bandje door jullie geleverd.

Prima bandjes, veel keuze

Bestelling was nogal lang onderweg in vergelijking met andere webshops. Voor de rest alles prima in orde. De bandjes zijn uitstekend en veel keuze.
MV
Marnix V.
Linden (België)
Snel gevonden wat ik nodig had en aan een schappelijke prijs. Ook snelle levering ondanks dat er een weekend tussen de bestelling en levering was.
mijn bandje van mijn fitbit ging opeens stuk, ik heb een prachtig bandje besteld bij smartwatchnl en had het de volgende dag al in de brievenbus!

Uitstekend magnetisch horloge bandje

Mooi en makkelijk verstelbaar horlogebandje, kijk wel uit met stoten want anders laten de zijkanten los en blijf je achter je kleding hangen.

mooi horloge band

De band werd goed bezorgd . De toolkit ook maar was niet compleet en werd opgelost. De pinnetjes van de toolkit zijn zwak en buigen snel.

Redmi Watch 4 bandje

Een mooi stevig stalen bandje alleen heb wel schakels moeten laten verwijderen om het pasbaar te laten maken, snel bezorgd , top service!