Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.551 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Sommige bandjes zij erg stug en geen setje om te verkleinen zat bij een bandje die kan ik nu niet gebruiken
31 mrt 2024

Top onlinewinkel

Het is aangenaam als je iets online koopt dat het gratis en snel geleverd wordt en dat is hier het geval!
Service is goed, snelle levering, klein probleempje met een pinnetje, supersnel nagestuurd en opgelost!
Bandje niet goed afgewerkt, blijf overal in hangen, waardoor magneetje los komt. Levering heel snel.

Smart Watch bandje!

Ik ben zeer tevreden over mijn Smart Watch bandje en de snelheid waarmee het bezorgd is.Helemaal top.!
De verzending liep wat stroef, maar hier werd ik goed bij geholpen. Heel tevreden over het product!
31 mrt 2024
Description des produits conforme à la réalité. Prix raisonnable. Par contre,suivi du colis pas top!
De service. Bandje stuk en ik kreeg gelijk een nieuwe. Top. En met vragen geven ze je goed advies.
SS
San S.
Hoegaarden
Gemakkelijk gevonden wat ik zocht, snelle verzending via post. Prijs/kwaliteit lijkt ook correct.
Het is goed zoals het is. Op tijd geleverd, achteraf betalen, het liep allemaal soepel en goed.
RG

Mooie degelijke band

Dit is mijn 3e bandje via hun. Passen perfect. Stralen degelijkheid uit. Voor een nette prijs.
24 mrt 2024
Snelle levering en het bandje ziet erg goed uit! Zit lekker en is gemakkelijk vast te stellen.
Het armbandje is makkelijk verstelbaar en zit zodra je je juiste maat heb gevonden perfect.
Soepel en makkelijk te monteren horlogebantje. Correcte en snelle levering. Echt tevreden!
Snel bestellen en prima levering. |Ook dat ging erg vlot. Volgende dag in je brievenbusje

Kocht al eerder bij smartwatch banden…

Heb al eerder bij smartwatch banden gekocht. Dit waren zeker niet de laatste producten...
Snelle service, gemakkelijke levering in de postbus ,mooi e kleur en mooi model bandje.
HS
Huub S.
Arnhem the Netherlands
Het horlogebandje zit perfect, is van een goede kwaliteit en erg voordelig geprijsd!
JH
Jantine H.
Apeldoorn
Snelle levering en de bandjes zijn goed en niet duur. Heb er daarom meerdere besteld😃
Snelle levering. Goed verpakt. Kwaliteit materiaal als verwacht. Prettig contact.