Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

31 mrt 2024
Bandje niet te bevestigen, mooi bandje maar bij een juwelier er aan moeten laten zetten , dus goedkoop is weer duurkoop.wat ook ontzettend vervelend was, je moet maar snappen hoe het werkt , geen beschrijving het is net of als je boven de 70 bent niet meer met zo'n ding hoort te lopen
na 3 dagen dragen is de oranje band doormidden gebroken lag opeens zo naast mijn arm op tafel .... gelukkig niet als ik op straat loop of fiets ..... gebeld krijg alleen een antwoord of oj ee. foto op wil sturen... dat kan ik niet geen idee hoe dat moet
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste van den Brink, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft het oranje bandje. Mijn collega van de klantenservice zal contact met je opnemen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Staat aangegeven universeel bandje. Past niet op mijn horloge, vervolgens moet ik de kosten van retour sturen betalen en ook nog 10%van het totale bedrag omdat ik het retour en niet ruil. Erg veel kosten voor een bandje waar ik niets aan heb..
-bijgeleverd schroevendraaier past niet -band is smaller dan origineel -ik kan de band er niet op krijgen omdat de veertjes los springen - nu heb ik helemaal geen band om de horloge en kan hem niet gebruiken - helaas vlgs mij een miskoop
Mijn fitbandje, die veel te lang was voor mijn pols, teruggestuurd maar na 14 dagen nog geen bericht gekregen van ontvangst. Dus de envelop met bandje is wslijk verloren gegaan en heb dus geen bandje en ook mijn geld ben ik kwijt.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Saskia, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen. Ik zal vragen of mijn collega van de klantenservice contact met jou kan opnemen voor een oplossing. Ik wens je alvast een fijn weekend toe. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Service 0,0

Besteld voor 22:00u , dag nadien geleverd blijkt helemaal niets van waar te zijn. Ik heb een week op mijn pakje gewacht en je krijgt geen gehoor! Retourneren is ook een grote ramp! Eerste en laatste keer dat ik er bestel.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. De leveringen naar België duren gemiddeld twee tot drie werkdagen. Wij versturen alle bestellingen op die tot 22:00 uur worden besteld. Er staat een i bij voor informatie en daar staat vermeld hoe lang de levering duurt naar België. Wij zijn benieuwd of de bestelling nu wel goed is ontvangen. Fijne dag!
31 mrt 2024
Bandje venu2 is te smal. Pinnetjes passen daardoor niet en heb de oude over moeten zetten. De review die ik wilde geven wordt niet geaccepteerd terwijl ik niets lelijks zeg.
een dergelijk product dat moet worden aangepast om juist te passen zou moeten komen met een degelijke handleiding vooral omdat het toch niet zo eenvoudig is
Retour is dramatisch. Je moet zoeken op de site hoe je dat moet doen. En dan kom ik bij postkantoor moet ik nog bijna 5 euro betalen voor tereug sturen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Daamen, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je ons retour zending dramatisch vind. We proberen het zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. ( https://www.smartwatchbanden.nl/service/meest-gestelde-vragen-faq/ ) zie je hoe ons retourneren eruit ziet. Voor onze retour zendingen hoef je niet naar het postkantoor. Wij zullen intern bespreken hoe we dit nog duidelijker kunnen vermelden voor onze klanten. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Als je de optie geeft tegen betaling het pakketje de dag er op in je bus te krijgen dit dan ook na te komen en geen uitvluchten van er is vertraging
Gewoon leveren wat op de website gepresenteerd wordt, en als dat niet wil lukken, dan gewoon alleen maar presenteren wat je wel kunt leveren!
24 mrt 2024
Het bestelde bandje liet bij de eerste keer omdoen los. Het metalen klik deel wat volledig los van het bandje. Goedkope troep. Nooit meer.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Jim, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft het horloge bandje. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik zal vragen of de klantenservice contact met jou opneemt. Zodat zij dit probleem kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Niet waard

De prijs is dan wel laag, maar de kwaliteit is dan ook niet veel. Verder is de webshop wel ok betreft opsturen en geld terug sturen e.d.

Stop met herinnering voor een recensie

Stop met herinnering mails voor een recensie, inmiddels de 5e spam mail van jullie. Val mij niet meer lastig Ik heb hier geen zin in.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Ron, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft de herinnering mails voor een recensie. Ik zal doorgeven dat je deze niet meer wilt ontvangen. Ik hoop ondanks de mailtjes dat je wel blij bent met jou aankoop. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Slechte kwaliteit screenprotectors

Screenprotector besteld voor mijn smartwatch. Slechte kwaliteit. Geld weggegooid. Geen idee waarom zo'n product wordt aangeboden.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Fijn dat je goed uitlegt wat het probleem is met je bestelling. Onze klantenservice staat dagelijks klaar om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Zojuist is er een bericht gestuurd om je verder te kunnen helpen. Wij zien graag jouw reactie tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
23 mrt 2024
De omtrek maat van de banden worden niet vermeld op de website. Daardoor heb ik een band gekocht die te klein is om mijn pols.
Ik heb nog steeds geen ander bandje ontvangen en ook geen bericht gekregen dat het zal worden opgestuurd
Ik heb nog niks ontvangen 28/3 al een mail gestuurd en zijn we 2 weken verder en nog geen reactie gehad
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste A Jansen, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet is ontvangen. Ik zie echter dat de klantenservice afdeling je bestelling heeft vergoed. Het bedrag zal binnen 3 tot 5 werkdagen op je rekening staan. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
De juiste foto's op de website zetten, en niet een ander product opsturen dan wat er getoond wordt.
Ze Waardeloos! De Magneetstrip is te zwak, waardoor het bandje los gaat zitten.