Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.928 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

De kwaliteit is echt wel ondermaats in vergelijking met andere goedkopere webshops Retourneren kost 2 € en je kan de retour nog laten verzekeren voor extra 2€. Het feit dat ze je voorstellen om een extra verzekering te nemen geeft volgens mij toch aan dat retourneren niet steeds vlekkeloos verloopt. Als klant wil ik sowieso de garantie dat mijn retournering zonder problemen kan uitgevoerd worden.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Anja, Bedankt voor je bericht , wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Ik zal vragen aan de klantenservice of zij contact met je kunnen opnemen om te kijken voor een oplossing. Echter betreft de retour zending bieden wij een verzekering aan meer als een service. Niet omdat het retourneren niet vlekkeloos verloopt maar meer omdat er vraag naar was vanuit klanten. Maar je kan met een gerust hart je producten bij ons retour sturen indien deze aan de voorwaarden* voldoen. Ik wens je een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Bandje valt er heel snel af als je wat huishoudelijke taken gaat doen bijv. Binnen een uur 3 keer eruit gevallen. Lijkt alsof de pinnetjes niet goed klemmen
Bandje terug gestuurd , maar nog niets gehoord wanneer mijn nieuwbandje geleverd zal worden. Retour koste mij ook 8euro!!!

Het bandjes past niet

Het bandje die ik besteld heb klikt niet vast in mijn galaxy watch 6 terwijl hij daar wel geschikt voor zou moeten zijn.
mijn band heeft scherpe randen, waardoor hij overaan blijft kaken. Deze band moet uit de collectie.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Alice, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen betreft de scherpe randen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn collega van de klantenservice neemt direct contact met je op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
2 artikelen terugggestuurd omdat ze te klein waren maar nog geen mail gekregen Voor omruiling
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste c.vanhoof, Bedankt voor je bericht, heb jij je bestelling retour gemeld via onze retour/omruil proces https://www.retourneren.nl/smartwatchbanden? Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je kan opnemen om te kijken of alles wel goed is gegaan. Ik wens je alvast een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Stugge (leren) horloge bandjes 1 dag gedragen en weer af gedaan
zorgen dat er ook extra onderdelen te bestellen zijn
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Roland, Bedankt voor je review, echter ben ik benieuwd welke onderdelen je precies naar opzoek bent. Ik zal vragen aan de afdeling klantenservice of ze contact met jouw kunnen opnemen. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Het magnetisch bandje lost steeds
Mij bestelling was incompleet.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Chadymr, Bedankt voor je review , vervelend om te horen dat jouw bestelling incompleet is geleverd. Dit had niet mogen gebeuren onze excuses voor het ongemak, ik zie echter dat er al contact is geweest met onze klantenservice voor een oplossing. Dat is goed nieuws ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
verkeerde bandje voor versa 2
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Huub, Bedankt voor je bericht, echter zie ik in je bestelling een heel ander type horlogeband. Ik zal direct vragen of de klantenservice contact met je kunnen opnemen om het probleem op te lossen. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Lastig kleiner te maken
Bandjes gaan snel stuk
Slechte kwaliteit
Tijdens de betaling stond gratis levering of 2€ bijbetalen voor een levering binnen 1 dag. Ik wilde graag dat het pakketje snel kwam dus betaalde de 2€. Dinsdag 30/1 besteld en dinsdag 6/02 nog steeds niets ontvangen. Laat mensen niet bijbetalen en zet dit niet op je website als je het niet kan waarmaken. Heel jammer...

Betalen voor retour afzender...

Twee bandjes voor apple watch besteld en qua kwaliteit viel het tegen. Precies een week geleden teruggestuurd en moest voor retour 2 euro betalen. Daarvoor kreeg ik een verzendbewijs met daarop RETOUR AFZENDER + adres. Het betaalde geld (24,78 euro) heb ik tot op heden niet terug ontvangen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste info , Bedankt voor je bericht , wat jammer om te horen betreft de kwaliteit. Echter zie ik dat jouw retour vandaag is ontvangen en verwerkt. Het bedrag zal tussen 3 á 5 werkdagen op je rekening staan. Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
Mijn 1e bestelling was defect en ik heb keurig een nieuw bandje toegestuurd gekregen. Alleen de maat van de bandjes waren te klein. Lastig om aan te geven bij de bestelling welke maat je hebt. Wordt niet juist weergegeven. Met tot gevolg dat het bandje tekort is.
Ik heb 2 banden gekocht, 1 metalen en een leren band. De metalen is ongeveer 2 cm te kort zodat hij bijzonder lastig is om om te doen. Bovendien is hij erg schade gevoelig. Wel prettig om te dragen. De leren band is mooi van kwaliteit maar ook aan de korte kant.
Mijn eerste bestelling bestelling werd verkeerd geleverd. Bij levering stak verkeerd onderdeel in verpakking. Vandaag verkeerd onderdeel “retour” gestuurd en wachten op nieuwe levering. Hopelijk nu juiste onderdeel.

Retour fout

Had 4 bandjes besteld waarvan er een kapot was en een niet naar mijn zin. Nadat ik mijn retourformulier had ingevuld kon ik alleen de kapotte terug sturen en de andere stond niks bij.