Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.577 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Okay, meest vreemde review ever

Okay, de meest vreemde review ever. In het begin ging alles fout wat maar zou kunnen. Mooi bandje besteld in bordeauxrood, en een gekregen die ergens rond framboos of oudroze zat. Na een kort berichtje naar Smartwatchbanden snel een reactie gekregen van Iris, die me echt bijzonder goed geholpen heeft. Ze kwam met een goed voorstel, en toen ik opteerde voor een andere band die duidelijk veel duurder was en ik bij zou betalen, werd er door haar goed meegewerkt. Alles ging heel erg soepel en eigenlijk kon niets beter dan hoe ze het afgehandeld heeft. Dus bij deze nog een keer: Iris, je bent een held!

Top service! Ook bij retour

Het was een hele zoektocht naar het juiste bandje voor mijn garmin sporthorloge. Omdat ik fan ben van de nylon bandjes wilde ik geen siliconen bandje. Eerst bestelde ik zelf een verkeerde maat, en ook bij de retour maakte ik weer een denkfout. Men heeft mij zelf hulp aangeboden en intussen heb ik mijn juiste bandje. Super tevreden van!
Gewoon zo doorgaan, vind de keuze uit allerlei soorten en kleurtjes geweldig Heb al jaren een smartwatch, Galaxy 46mm, nu de Pro 5 titanium erbij, dus weer bandjes nodig, uitzoeken, bestellen en met 2dgn heb je ze, voor een vriendelijke prijs Persoonlijk, die magnetische bandjes vind ik helemaal nix maar ja, das mijn ervaring
Mijn buurman zei al. Heb je ook een Galaxy Watch? Ik zei ja Maar de mijne is mooier want je hebt een leren bandje. Ik zei ik heb er een gekocht bij smartwatch banden.nl en krijg hem morgen binnen. En zo gezegd zo gedaan de volgende dag was het binnen en makkelijk te installeren. Nu heb ik een jaloerse buurman.....
Duidelijke site. Mooie bandjes gekocht voor mijn samsung watch 6. Passen precies in het horloge, zonder problemen zelf kleiner gemaakt. Stevige band en ziet er exact hetzelfde eruit als op de site is aangegeven. Makkelijk te betalen en binnen 2 dagen geleverd. Topsite en leuk betaalbaar !!

Goed bedrijf

Bandje besteld en was snel geleverd maar ik heb wat problemen gehad met monteren en een verkeerd bandje maar ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend is opgelost door Smartwatch banden.nl Kortom: topbedrijf, echt een aanrader En het bandje zit ook prima
TE
Ted E.
Nij Beets
Eindelijk een fijn bandje. De kunststof bandjes gaan maar 2 á 4 weken mee. Het stalen bandje wat ik hiervoor had bleef continu achter mijn kleding haken zodat de mouwen enz. beschadigden. Deze blijft tot nog toe goed zitten en beschadigd mijn kleding niet
31 mrt 2024
Prima webshop. Veel keus en wat beloofd wordt komt uit. Korting aanbiedingen volgen elkaar erg snel op dus je hebt kans dat je bestelt met te weinig korting. Je zou dan je eerste bestelling kunnen terugsturen en met meer korting opnieuw bestellen.
Dealer is precies zoals beschreven! Ik weet niet hoelang de magneet goed blijft werken, maar na een week doet hij het nog goed ;) met sporten, omkleden etcetera blijft het bandje goed zitten. Om mijn smalle polsen past hij precies.

Super service!

Bandje snel in huis, deze kon ik helaas aan 1 kant niet vastklikken aan mijn horloge. Per mail contact gezocht en zelfde dag al reactie. Prettig contact en al snel een nieuw bandje opgestuurd gekregen. Super goede service dus!
NV
N. v.
Otterlo
Ze storten het geld terug als je niet tevreden bent. Ik had een band besteld die op het plaatje smaller was, ik kreeg een zeer stevige maar een echte “heren “ band gestuurd. Niet fraai voor een dame. Keurig geld terug!

Ik ben heel tevreden over het horlogebandje en vooral de klantenservice

Ik ben heel tevreden over het horlogebandje. Prachtige kwaliteit en gemakkelijk op maat te maken. Echter de screenprotector was niet goed. Eén mailtje en er werd al voorgesteld om een nieuwe te sturen. Top!

Zeer snelle levering, mooi horloge bandje.

Zeer snelle levering. Ik heb het milanese bandje sterrenlicht besteld. Past perfect op de Iwatch SE. Kleur is ook helemaal juist. Ben erg blij met deze band. En zeker voor deze prijs.

Prima klantenservice!

Het product werd snel geleverd en toen daarna bleek dat de verkeerde maat was besteld was het helemaal geen probleem om het kosteloos om te ruilen! Het was mijn fout.
Had een defect bandje gekregen, het uiteinde was krom was een fabrieksfout, heb een mailtje gestuurd en de volgende dag had ik een goed bandje.Prima service.

Snelle levering, fijn bandje

Goed assortiment. Snelle levering. Bandje voor mijn Fitbit Sense zit perfect en is van goede kwaliteit. Ga binnenkort een 2de bestellen in een andere kleur.
24 mrt 2024
De snelle reactie na melding dat wij het verkeerde horlogebandje hadden besteld.oude retour gestuurd en daarna het nieuwe bandje door jullie geleverd.

Bandjes voor Apple watch voor haar en hem

Past mooi mijn bandje ! Van mijn man Norbert Snijders kreeg t metalen band niet kleiner ! Dus hij ligt ongebruikt in de la ! Wel vervelend !
Snel geleverd. Het bandje voelt zacht aan, sluit uitstekend door de magneetstrip in de band, en gaat heel makkelijk om. Ziet er netjes uit.
Geen suggesties. Alles perfect geregeld. Zelf het verkeerde bandje besteld en en bij het aanmaken van de retour meteen de juiste besteld