brasom.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden226 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jul 2022
brasom.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Alle belangrijke technische info is op de site makkelijk te vinden waardoor ik wist wat ik kocht. Het versturen heeft er twee dagen over gedaan, super snel wat mij betreft. Bij ontvangst kreeg ik een grote doos en vroeg mij af wat erin zou zitten. De geleiders worden namelijk door Brasom netjes en stootvast in een doos opgeborgen. Ik moet de geleiders nog monteren, maar na even gespeeld te hebben met units heb ik er alle vertrouwen in.

24 jun 2023

JM
J.P. M.
Hardenberg
28 okt 2023
Snelle levering en goeie kwaliteit
9 sep 2023
LH
Luc H.
Vliermaal
de verpakking was aan beide zijdens gescheurd zodat er bij 3 geleiders een beschadiging is aan de plastiek, de geleiders funktioren naar behoren. is deze beschadiging te wijten aan de zwakke kopsverpakking of aan post.nl !!! daar zij redelijk brut met de pakjes omgaan.zij waren ook 3 uur later dan dat zij hadden aangegeven
8 jul 2023
Vlotte levering. De informatie op de website kan beter, ik mis 2D detailtekeningen.