mijnmomentum.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden165 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2019
mijnmomentum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het receptenboekje, momentum is erg duur! Ibio ook gebruik, met een goed resultaat, het kost 99,-- euro een groot verschil.

27 apr 2023

Janny C.
BARENDRECHT
15 nov 2023

Lekker afvallen!

Duidelijke uitleg hoe e.e.a werkt en gevolgd moet worden. De dagelijkse mailtjes waren informatief.
Antwoord van mijnmomentum.nl
Goed te horen! Dank voor het delen van je ervaring
3 sep 2023
27 apr 2023
Mijn pakje nog niet gehad,is niet gelevetd
Antwoord van mijnmomentum.nl
20 sep 2023
Hi Martine, gelukkig hebben we diezelfde dag nog contact gehad. Het pakketje was nog niet geleverd omdat je het verkeerde huisnummer had opgegeven en hebben je toen een nieuw product toegestuurd naar het juiste adres. Hopelijk was het Momentum programma naar tevredenheid? Groetjes, Danuta