happy-size.nl

937 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

29 apr 2023
Zeer uitgebreide en mooie collectie voor de grotere maat. Over het algemeen is de kwaliteit van de geleverde producten erg goed. Webshop, bestel- & betalingsprocedure en overzicht zijn gebruik(er)svriendelijk. Vragen worden meestal snel en correct beantwoord. Echter, Soms moet je wekenlang wachten op een bestelling die volgens de website beschikbaar is én binnen 2-5 werkdagen geleverd wordt en zijn de antwoorden die je dan krijgt op jouw vragen waar de bestelling blijft totaal nietszeggend en onbevredigend. Dat vind ik jammer.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

13 jan 2024

Niets ontvangen

Geen bestelling ontvangen en de pagina met de bestelstatus is ook al lang niet meer te bekijken. Geen idee wat nu de stand van zaken is, dus of er nog wel of niet iets geleverd wordt.
30 dec 2023
Websiite bevestigt bestelling niet of te laat en linked niet direct door naar betaalpagina. Resultaat: dubbele bestelling die niet geannuleerd kan worden. SHIT!!!
AH
Ans H.
SAPPEMEER
26 dec 2023
Heel vaak uit verkocht.En krijg je uiteidelijk een mailtje,het bestelde is weer leverbaar en vervolgens hoor je niks meer.
Erg fijn dar er grote maten zijn die ik pas maar heb een tijd geleden iets besteld en wacht nog steeeeds op de levering
6 jan 2024
Op tijd leveren en als het niet meer leverbaar is een mail sturen.Kreeg nu zonder bericht geld teruggestort
25 dec 2023
sneller reageren en als een foutje of iets contact opnemen met de besteller
6 jan 2024
Zorgen dat wat op de website staat ook daadwerkelijk leverbaar is.
Kwalitatief slecht materiaal
29 apr 2023

Fijne webwinkel voor grote maten, maar....

1 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.
22 mei 2023
EB
Elize B.
Hengelo
8 okt 2023

Lange levertijden, die niet duidelijk zijn wanneer je bestelt.

Het valt me al vaker ook bij Happy Size is dat het soms heel lang duurt voor je bestelling bezorgd wordt. Nu kreeg ik ook weer bericht dat mijn bestelling van half september eind oktober komt. Her lijkt wel of ze het kledingstuk pas gaan maken wanneer jij het besteld hebt. En dat vind ik erg jammer. Soms ben je al vergeten dat je iets besteld hebt en dan komt het berichtje dat je misschien over 2 weken je artikel(en) gaat ontvangen.

Fijne webwinkel

Veel keuze, over het algemeen uitstekende kwaliteit. Telefonisch contact opnemen gaat snel en de verwerking is uitstekend. Kritiekpuntjes: - communicatie wanneer een levering lang op zich laat wachten kan m.i. beter. - bij accountgegevens staat de vermelding 'wordt samengevoegd'. Dit schept verwarring bij mij als klant. De melding is aan Happy Size zelf gericht en niet aan de klant (van wie het account is). Verder prima webwinkel!
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw kritiekpuntjes.Wij gaan dit doorgeven! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
17 dec 2023

Goede kwaliteit maar slechte levering

Bestelde sweaters 5 stuks. Kreeg na een week mededeling dat bestelling vertraagd was. Na bijna 2 weken eerste deellevering (2 stuks) daar na melding dat 1 sweater uitverkocht was. Andere 2 ook niet gekregen daar was ook weer 1 van uitverkocht en andere moest opnieuw worden bestelden dat zou weer 27 tot 9 dagen duren. Deze bestelling heb ik dan maar laten vervallen. Dus niet zo happy met happy size
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat het zo is gelopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AV
27 mei 2023
De uitstekende service als je telefonisch contact opneemt. Vriendelijk geholpen en ik heb nu het juiste artikel ontvangen. Een mooi oranje vest dat bij het T-shirt past wat ik eerder had besteld. Ik kreeg nadat ik het vest samen met het T-shirt had besteld een oranje trui. Direct gebeld en het werd dus meteen opgelost. Uitstekende service dus!
Antwoord van happy-size.nl
Heel erg bedankt voor uw uitstekende beoordeling. Wij worden daar erg blij van. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
7 mei 2023

Super

Heb schoenen besteld. In mijn (dames!)maat 46. Geweldig! Ze passen prima en zijn nog leuker dan dat ik al dacht. Daarnaast: super snel bezorgd. Uitstekend dus. Jammer: ik heb ze via een spaarprogramma besteld waarbij ik spaarpunten zou verdienen (Euroclix). Die spaarpunten zijn tot nu toe echter niet bijgeschreven. Hopelijk komt dat nog
8 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
IB
Ineke B.
Heerhugowaard
Gisterenavond( ? ) zou er een pakje bezorgd worden. is niet gebeurd. Kan zijn dat het toch te koud was of ook eigenlijk te laat? Ik begrijp dat goed, maar ik hoop wel dat mijn pakje nog voor de zaterdag gebracht wordt. Anderzijds ben ik tot nog wel tevreden met de bezorging van de bestellingen. Met een groet, Mevr. I.Ch. Bekker-Merk
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via service@happy-size.nl. Dan kunnen wij kijken naar de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
28 okt 2023

Leukste merk alleen in kleine maten

Ik dacht dat happy size stond voor grotere maten kleding, tenminste daar leek de tekst op de site toch het meest aan te refereren. Echter bijna alle kleding, die ik aanklikte ( bijv. Van het leuke merk Reken Maar) bleek alleen in kleine maten verkrijgbaar. Overige merken spreken me minder aan; niet onderscheidend genoeg voor mij.
27 okt 2023

Fijn en ruim en betaalbaar assortiment

In het landschap van alsmaar saaier wordende overhemden na lang zoeken op Happy Size gestuit. Hier vond ik eigenlijk precies wat ik zocht: leuke, wat gedurfde en kleurrijke expressieve shirts die ook nog eens betaalbaar en van aardige kwaliteit bleken. Heel fijn en ga zo door met onderscheidend te zijn!
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
AD
Annie d.
Nuenen
11 nov 2023
Na bestellen geen bericht meer wanneer die komt Normaal krijg ik bij andere webshops de dag van aan komst, en daarna nog over 15 minuten staan wij voor uw deur, Ook geen bericht waar die afgegeven zou worden mocht ik niet thuis zijn.Ben vele dagen thuis gebleven om te wachten.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size