happy-size.nl

964 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

29 apr 2023
Zeer uitgebreide en mooie collectie voor de grotere maat. Over het algemeen is de kwaliteit van de geleverde producten erg goed. Webshop, bestel- & betalingsprocedure en overzicht zijn gebruik(er)svriendelijk. Vragen worden meestal snel en correct beantwoord. Echter, Soms moet je wekenlang wachten op een bestelling die volgens de website beschikbaar is én binnen 2-5 werkdagen geleverd wordt en zijn de antwoorden die je dan krijgt op jouw vragen waar de bestelling blijft totaal nietszeggend en onbevredigend. Dat vind ik jammer.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

Extreem late levering en slechte communicatie. Eindelijk een berichtje, het wordt iets later. Maar ja, 1) dat had ik al in de gaten dat levertermijn niet zou worden gehaald, bericht dus de bekende mosterd na en 2) een kersttrui is niet nodig op 5 januari. Terwijl ruim op tijd bestelling geplaatst. Bericht gestuurd dat ik de bestelling wilde cancellen. NIETS op gehoord. Nu weer allerlei gedoe om te retourneren.
13 jan 2024

Niets ontvangen

Geen bestelling ontvangen en de pagina met de bestelstatus is ook al lang niet meer te bekijken. Geen idee wat nu de stand van zaken is, dus of er nog wel of niet iets geleverd wordt.
30 dec 2023
Websiite bevestigt bestelling niet of te laat en linked niet direct door naar betaalpagina. Resultaat: dubbele bestelling die niet geannuleerd kan worden. SHIT!!!
6 jan 2024
Op tijd leveren en als het niet meer leverbaar is een mail sturen.Kreeg nu zonder bericht geld teruggestort
25 dec 2023
sneller reageren en als een foutje of iets contact opnemen met de besteller
6 jan 2024
Zorgen dat wat op de website staat ook daadwerkelijk leverbaar is.
Kwalitatief slecht materiaal
27 apr 2023
Nooit zo geweest. Op dit moment is het een rommeltje, de kleding valt weinig slechts over te vertellen, tenminste als je ze geleverd krijgt. Omdat ik de co2 uitstoot wilde besparen vond ik het een goed idee dat alles samengevoegd zou worden, mijn pakket zou dan 2 dagen later geleverd worden. Na 2 dagen kreeg ik een mail dat de broek niet meer leverbaar was, op het moment van bestellen nog wel, dan neem je aan dat dat voor jou gereserveerd is. Daarna heb ik nog een bestelling gedaan, die is meteen geleverd, dat is een goede service, maar op mijn pakket van 6 april, waarvan ik zie dat het 1 of 2 dagen vertraagd is, zit ik nog steeds te wachten, inmiddels is het 20 dagen vertraagd, dat is erg bijzonder. Het geeft mij geen vertrouwen meer, ik zie wat leuks, en dan zolang wachten... Nee, ik ga er voorlopig niet meer bestellen
28 apr 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
24 okt 2023

Geen enorme prijsverhoging wel kwaliteitverlies?

Ik bestelde hier heel regelmatig kleding voor mijn man die een grotere maat heeft en we waren super tevreden. De laatste twee keer zijn we dat niet, omdat het erop lijkt dat de kwaliteit minder is en de kleuren van de aangeboden kleding een afwijking laten zien tussen wat je ziet als je besteld en wat je geleverd krijgt. Het zou kunnen zijn dat er i.v.m. de inflatie er een compromis is gemaakt en de kwaliteit minder is geworden. Voor ons is de kwaliteit nu niet meer voldoende en wij gaan op zoek naar kleding met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw eerlijkheid. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
11 aug 2023
5 July bestelling online geplaatst en binnen kortste keren een melding dat mijn bestelling vertraagd is. Zet dit dan niet online. Meerdere keren gemaild en automatisch antwoord . Heb je niets aan. Gezegd dat ik een echt antwoord wil. Toen werd er gezegd dat ze verwachten 10 augustus te leveren. Daarna weer gemaild en kreeg antwoord 29/8. Vandaag 10/8 dat de levering is geannuleerd. Al die tijd geen geld terug. Zal ook nooit meer wat gaan bestellen bij happy size. Slechte zaak. Zal deze site blokkeren!
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
25 jun 2023
Ze zetten dingen op hun website die ze niet waar kunnen maken. Als je er een mail over stuurt...zeggen ze glashard is niet van ons.
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zien dat dit gaat om het gratis geschenk want niet tijdens de bestelling is toegevoegd aan uw bestelling. Dit gaat niet automatisch en moet zelf worden toegevoegd. Bij een volgende bestelling staat de notitie dat het gratis geschenk mag worden toegevoegd aan uw bestelling. De eerdere berichtgeving is niet juist geweest, onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groet, Team Happy Size
11 sep 2023
Altijd wat. Dan verdwijnt de beloofde kortingscode uit 't winkelwagentje, dan slijt het artikel afzichtelijk na 1x wassen, zijn de kleuren heel anders dan op de foto, dan ku je opeens niet meer laten bezorgen op afhaalpunt. ja, als je 24/7 je mail van DHL in de gaten houdt om het aan te apssen. Kortom, zeer onaangename ervaringen met Happy Size, zou ze zeker niet aanraden!
12 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Happy Size
AP
Ans P.
Leusden
Op 16-11-23 schoenen besteld. Op 1-12-23 mail- helaas uw schoenen zijn vertraagd, wordt WAARSCHIJNLIJK 8-12-23. Weer opnieuw bericht; uw bestelling wordt WAARSCHIJNLIJK op 14-12-23 geleverd. Serieus? Bijna 1 maand later en WAARSCHIJNLIJK nog later of nooit meer. En ondertussen iedere keer mail sturen met extra korting of cadeaus. Geen denken aan. Ben er wel klaar mee.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat de bestelling meerdere malen wordt uitgesteld. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
16 sep 2023

Op 16 sep.

Ik ben niet blij, wacht twee weken op mijn schoenen en vervolgens zijn ze niet meer leverbaar, en nu wacht ik al meer dan een week op mijn geld retour, dus jammer genoeg niet positief. Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 16 sep. 2023 om 09:14 heeft Trusted Shops <rating-noreply@trustedshops.com> het volgende geschreven:
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet fijn is dat uw bestelling achteraf uitverkocht is en uw betaling nog niet heeft ontvangen.Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag ontvangen wij uw IBAN-nummer met uw adresgegevens via webcare@happy-size.nl. Wij zullen de terugbetaling in orde maken. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
HK
Herma K.
Veghel
17 sep 2023
Na 5 keer een shirt besteld te hebben besteld en steeds de verkeerde kleur kreeg, zullen ze mij niet meer zien op deze site. heb menig telefoontje en mail verstuurd, en kreeg steeds als antwoord, we zullen ons best doen, maar na twee en een halve maand kreeg ik te horen dat het artikel niet meer te bestellen was.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
22 apr 2023

Onduidelijke communicate

Ik heb een enorm bedrag vooruit betaald. Nu blijkt dat ik veel langer moet wachten op mijn bestelde artikelen. Ook staat er in mijn account dat ik niet betaald heb. Volgens de klantenservice is dit “normaal” , dit blijft op mijn account staan totdat de artikelen eindelijk geleverd gaan worden.
24 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
JP
J. P.
Haarlem

Wat een ellende

Retourneren van goederen duurt minimaal drie WEKEN! Daarna is het nogmaals 10 dagen wachten totdat ze je terug betalen. De klantenservice laat te wensen over en de goederen voldoen absoluut niet aan de kwaliteits eiesen die de prijzen met zich meebrengen.
21 aug 2023

Balen…

Heb bh's besteld.doorgrgeven.waar.ze bezorgd moestrn door.parcel maar.kreeg steeds bericht dat ze geen pakket hadden ontvangen en nu.krijg ik bericht dat het geretourneerd is.
22 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Wilt u anders dat wij uw bestelling opnieuw noteren en deze eventueel naar uw huisadres toesturen? Met vriendelijke groet, team Happy Size
20 aug 2023

Riem besteld, nooit geleverd, niks gehoord

Riem besteld, niet geleverd. Achteraan gebeld, ik zou een bericht krijgen over de situatie. Weer niks gehoord. Gelukkig niks vooruit betaald. Wat een slechte service.
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. De bestelling is tijdelijk zoek geweest bij DHL en hier is een onderzoek naar gestart. Hier gaat helaas tijd overheen. Inmiddels geeft DHL aan dat het pakket vandaag bij u wordt aangeboden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Happy Size