happy-size.nl

942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

29 apr 2023
Zeer uitgebreide en mooie collectie voor de grotere maat. Over het algemeen is de kwaliteit van de geleverde producten erg goed. Webshop, bestel- & betalingsprocedure en overzicht zijn gebruik(er)svriendelijk. Vragen worden meestal snel en correct beantwoord. Echter, Soms moet je wekenlang wachten op een bestelling die volgens de website beschikbaar is én binnen 2-5 werkdagen geleverd wordt en zijn de antwoorden die je dan krijgt op jouw vragen waar de bestelling blijft totaal nietszeggend en onbevredigend. Dat vind ik jammer.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

slechte service

Retour sturen is onduidelijk. Er zat geen retour formulier bij. Op mijn mail wordt niet gereageert . Er staat op de site dat je retouren moet aanmelden maar waar dat moet is niet te vinden online. Klantenservice niet bereikbaar. Artikel in maat 44 besteld geleverde artikel voldeed niet aan de maatvoering opgegeven in de maattabel. Dus viel kleiner uit. Artikel via DSL retour gezonden 1 week geleden geld nog niet retour
1 jan 2024
Wacht al zeker een maand op een trui. dan is hij er wel en dan weer niet. Hopelijk komt die snel. Je moet wel lang wachten op je bestelling. Zeker een week. Dat is een beetje jammer. Maar het ziet er wel verzorgd uit , wat je thuis krijgt . Dat scheelt.
AH
Ans H.
SAPPEMEER
26 dec 2023
Heel vaak uit verkocht.En krijg je uiteidelijk een mailtje,het bestelde is weer leverbaar en vervolgens hoor je niks meer.
Erg fijn dar er grote maten zijn die ik pas maar heb een tijd geleden iets besteld en wacht nog steeeeds op de levering
Ik kreeg een mail dat er laarsjes weer op voorraad waren die ik wilde bestellen in mijn maat. Ik moest ongeveer 10 dagen wachten op de bestelling vond ik geen probleem maar toen de periode om was kreeg ik bericht de laarzen waren niet meer leverbaar ik vond dat geen steil er was duidelijk een mail gekomen dat ze er weer waren . Ik heb bij Happy size geklaagd en geen reactie gekregen heel slecht.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel uiteindelijk toch uitverkocht bleek te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
24 nov 2023
Mooie kwaliteit broeken, twee maten besteld, volgens de maattabel moest het een van die twee maten zijn. Na ontvangst (vijf dagen na bestelling) bleken beide te groot. Retour gestuurd en maat kleiner besteld. Helaas pas na drie telefoontjes naar de klantenservice en ruim twee weken wachten het geld retour gekregen! Kortom: mooie broeken maar met levering en retouren niet heel snel
24 nov 2023
Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
MP
Marga P.
SCHOONEBEEK
13 aug 2023

Geen reactie

Nadat ik een heb bestelling gedaan, kreeg ik een bevestiging met daarin de mededeling dat het geleverd zou worden na 7 of 8 weken. Na een week kreeg ik een mail dat de bestelling helemaal niet zou komen en ik zou mijn geld terugkrijgen, na 14 dagen gemaild dat ik mijn geld nog niet terug heb, geen reactie en tot op heden ook mijn geld niet terug
15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen via service@happy-size.nl dan maken wij de terugbetaling in orde. Met vriendelijke groet, team Happy Size
1 nov 2023

Veel te veel fouten helaas

Het grootste gedeelte van de artikelen wordt veel te laat geleverd. Sommige artikelen staan op de site en blijken na de bestelling helemaal niet leverbaar. Helft van de artikelen retour omdat ze veel te klein zijn terwijl je al een maat groter besteld omdat je niet wil dat het te krap zit. Jammer.
2 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
2 nov 2023

Onduidelijk

Had overhemden besteld maar de maten waren erg onduidelijk, het duurde weken voordat er iets bezorgd werd en dat bleek veel te klein. Ik heb alles teruggestuurd. Op de site is op je account weinig terug te vinden, kortom..... een vaag bedrijf.
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
AH
Ans H.
SAPPEMEER
9 nov 2023
De bestellingen zijn en of uitverkocht of worden veel te laat geleverd.Op b.v. dinsfag is een artikel uitverkocht en op woensdag is het weer leverbaar,maar er wordt niet bijverteld wanneer het geleverd wordt.Ik wil er geen weken op wachten.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Happy Size
14 nov 2023
Ik had een badjas en een badpak besteld en betaald. Badpak kwam en badjas zou later komen. Na een paar weken kreeg ik een mail dat hij niet meer kwam omdat hij er niet meer zou zijn. En nu moet ik wachten totdat ik mijn geld terug krijg.
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Happy Size
HK
Helen K.
Haarlem
Trage levering. Bericht van Happy Size dat iets weer op voorraad was. Op 9 nov bestelling geplaatst, deze werd 24 nov geleverd. Voor mij reden om niet meer te bestellen bij Happy Size. Wees dan transparant over de voorraad/levertijd.
Antwoord van happy-size.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd die is ontstaan. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
16 mei 2023

Slechte communicatie!

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, ik was niet tevreden, en na 2 weken nog steeds geen retourmelding ontvangen. Via de site een bericht gestuurd, geen reactie. Vandaag nogmaals een e-mail gestuurd in afwachting van een reactie.
17 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Een retourzending kan uiterlijk drie weken duren. Heeft u tijdens deze periode nog geen retour bevestiging ontvangen, neemt u dat contact met ons op via webcare@happy-size.nl. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Hele lange leveringstijd en kwaliteit valt ook tegen helaas...gezien de tijdsduur ook qua levering denk ik (weet het niet zeker natuurlijk)dat dit bij Ali expres vandaan komt. ..het is jammer had graag een betere recentie gegeven
20 jun 2023

Product valt veel te klein

Onlangs heb ik een badpak besteld dat UV stralen doorlaat. Ik heb expres een maat groter besteld dan ik in werkelijkheid heb en nog valt het veel te klein. Het zit in de lengte veel te strak terwijl de breedte prima is.
21 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over het artikel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
21 jun 2023

Afwijkende maat schoenen in doos

Doos binnen gekregen maar 42 met schoenen er in van maat 40. Daarna prima opgelost door de klantenservice die dan weer 4 sterren verdiend. En netjes afgehandeld. Dus in 1e instantie matig, de afhandeling tevreden.
21 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u uiteindelijk tevreden bent over de afhandeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
GM
28 mei 2023

product meestal prima, maar marketing voelt als boeven practica

heeft niks met de artikelen te maken, maar wel met de marketing en 'koopjes' en korting. Vanaf 40 euro. en dan alles 19,99 en 39,99 euro laten kosten. Geef dan de kans om er knopen a 1 eurocent bij te kopen.
Antwoord van happy-size.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
LD
L D.
Wijhe
25 apr 2023
Voor nu 2 sterren, want mijn bestelling van 2 producten was niet leverbaar en is uitgesteld. Nog niet ontvangen.ik geef voordeel van de twijfel en wacht op beloofde datum. Kan nog meer sterren worden, dus.
26 apr 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Happy Size
MD
Mar d.
Twello
13 okt 2023
Een heel leuk vest van tricot besteld ,paars met letters...jammer dat alleen de voorkant bedrukt is en ik vond de kwaliteit van de stof niet bijzonder...had een zwaardere kwaliteit voor ogen...helaas.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size