happy-size.nl

973 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

29 apr 2023
Zeer uitgebreide en mooie collectie voor de grotere maat. Over het algemeen is de kwaliteit van de geleverde producten erg goed. Webshop, bestel- & betalingsprocedure en overzicht zijn gebruik(er)svriendelijk. Vragen worden meestal snel en correct beantwoord. Echter, Soms moet je wekenlang wachten op een bestelling die volgens de website beschikbaar is én binnen 2-5 werkdagen geleverd wordt en zijn de antwoorden die je dan krijgt op jouw vragen waar de bestelling blijft totaal nietszeggend en onbevredigend. Dat vind ik jammer.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

Alles was vlug bezorgd. Ik denk niet dat iets beter kon.
Snelle levering, goede kwaliteit. Blij mee
RL
R L.
Haarlem
Alles is prima verlopen Bestelling geplaatst en binnen enkele dagen geleverd. Ging om behoorlijk bedrag, maar gelukkig kostte achteraf betalen niets extra's. Artikel beviel goed. Mooie kwaliteit en goede pasvorm. Al met al dus zeer tevreden.

Goede service,

Goede service blijven geven. Klantenservice Graag wat eerder bericht geven als een artikel niet meer op voorraad is. Kan door drukte of onderbezetting voorkomen. Verder zijn jullie een fijn online winkel.
AB
a b.
bergen op zoom
alleen als het art.is uit verkocht,en op nieuw voor bestelling reserveer ,dan kijk je en dan is het ook niet meer te bestellen,want je krijgt wel bericht.
31 dec 2023
Had een trui gekregen en vest besteld Ze heeft gelijk de vest weer opgestuurt Alleen was ik de korting kwijt en 2 dagen later ging weer meer korting af
Broek is van goede kwaliteit. De schuifjes in de band zorgen voor een echt perfecte pasvorm. Levering was goed,snel en betrouwbaar. Aanrader!
Ik heb wel wat terug moeten sturen omdat de maat erg groot uitviel, maar de kleding zelf was van een mooie kwaliteit!
ID
Ine d.
Voorst
Leuke kleding en snelle levering. Ook het retour zenden gaat goed en je hebt snel je geld terug
Bh zit geweldig goed. Ik heb lang gezocht naar de juiste bh en die heb ik eindelijk gevonden
Net iets anders dan andere webshops. Dat maakt het zo leuk. Goede prijs kwaliteitverhouding.
Levering kan iets vlotter maar de service is verder prima
NB
Netty B.
's Gravenzande
7 jan 2024
Snelle levering en precies zoals het werdt aangeboden
De grote maten zijn fijn alleen wel snel uitverkocht
Prima kwaliteit en mooie spullen, goede pasvorm
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Happy Size

Tevreden

De levering en het artikel waren naar wens
HB
Helma B.
RHEDEN
Leuke en mooie kleding en goede service
Antwoord van happy-size.nl
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Prima verpakt niets meer alles goed