vijverexpress.nl- Logo - Beoordelingen

vijverexpress.nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden660 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2016
vijverexpress.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle behandeling van de bestelling viel op. Hou dat zo! De enige opmerking die ik heb is dat het onderdeel dat ik bestelde te groot van omvang is om in te bouwen. Al in de beschrijving de maten waren opgenomen had ik het niet besteld en terug hoeven sturen. Never mind.

16 mrt 2024
Als er vertraging zit op een pakket kun je dat laten weten. En als je een email krijgt met de vraag waarom duurt het zo lang, kun je op zijn minst iets sneller antwoorden. Als je dan na 3 weken wachten weer een mail stuurt kun je op zijn minst je excuus aanbieden. Niks meer gehoord.. op de dag van verzending kreeg ik een mail. En dat was het. Ik heb het binnen. Ben blij met het product maar ik bestel daar nooit meer!

Beoordelingen voor vijverexpress.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters