vijverexpress.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor vijverexpress.nl

4.55/5.00

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over vijverexpress.nl

Levering was snel en het produkt bevalt prima.

Product is prima. De levertijd komt wel in aanmerking voor verbetering. Voor een product die in voorraad zou zijn is 6 dagen wachten meer dat verwacht mag worden in deze tijd.

materiaal is niet echt sterk. Bij te harde druk springt het kapot. Dus niet met een hamer inkloppen, zoals op de afbeelding wordt gesuggereerd. Kan alleen in rechte vorm worden verwerkt. Jammer dat je niet haaks kunt verbinden.

Prima Product. Op tijd verzonden en ontvangen.

De levering twee weken

op tijd bezorgd en voldoet aan de verwachting

Prijs stond niet duidelijk aangegeven, prijs per meter was duidelijker geweest en had ik het product niet besteld.

Het duurde vrij lang voordat geleverd werd (21/8 's avonds online besteld, 29/8 geleverd aan huis.

Heel veel mailtjes over de ontvangen bestelling, dat de bestelling in behandeling is genomen en vervolgens hoor je niets meer. Bestelling werd na mijn telefoontje uiteindelijk 2 dagen later geleverd dan de uiterlijk geplande levertijd. Prima product voor een mooie prijs.

Prima alleen nog niet gebruikt

goed

ok, kwaliteit prima, op tijd

Op geen enkel gebied een negatieve ervaring gehad. Ik zou zeggen ga zo door. Van mij krijgen jullie een 8.

Vijver een dag te laat geleverd, verder prima.

Snel ontvangen, ik krijg de indruk dat ze eigen zakken gebruiken en die vullen met het bestelde artikel , ik had 2 verschillende producten besteld maar zaten in identieke zakken met dezelfde omschrijving erop , ra ra

Bestelling conform offerteafspraken geleverd.

Gewoon goed en snel geleverd.

De afhandeling gaat erg traag, ook betrekkelijk weinig vakkennis Wel een vriendelijke jongen

Prima webshop die doet wat het doen moet. Levering was wat laat maar kan gebeuren,de vorige bestelling was op tijd

zowel levering, product en service is niets op aan te merken. Voor mij is Vijverexpress overal aanbevelingswaardig.