Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.121 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

25 sep 2023
25 sep 2023
24 sep 2023
24 sep 2023
Antwoord van Xenos.nl
23 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen. Hopelijk zien we je nog is terug in onze mooie web winkel. Groet Angela
21 sep 2023
21 sep 2023