Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.472 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

20 jun 2023
Spullen afhalen in winkel in plaats van de hoofdprijs voor verzenden te moeten betalen, en dan materiaal niet geleverd krijgen en daarna een zeer onvriendelijke klantenservice aan de lijn te krijgen.
HM
Helma M.
Bergeijk
24 dec 2023
Bij bestelling boven bepaald bedrag zouden de verzendkosten gratis zijn. Bij bestelling moest ik toch 35 euro betalen omdat xenos dit uitbesteed. Ik vind dat dit goed vermeld op de site moet staan.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Helma, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat sommige artikelen met een exclusieve bezorgdienst worden geleverd. Dit staat bij elk artikel wat hiermee geleverd word vermeld op de website. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
20 jun 2023
Na een week heb ik mijn bestelling nog niet binnen. De rol van Post NL is echt slecht: zij hadden mijn pakket gisteren bij zich bij het Post NL punt en hebben het zonder bericht mee retour genomen
13 jun 2023

Na een week nog geen levering...

Al een week geleden producten besteld. Levering blijft maar uit, zonder bericht ook. "Het is druk bij PostNL" krijg je dan te horen. Zo druk zal het niet zijn.. Wel het verzoek om al te betalen..
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
29 mei 2023
als je bij het product zet dat deze binnen 1 a 2 werkdagen bij mij thuis is moet je dat ook doen. we wachten nu al 7 dagen en nog steeds geen bericht wanneer u eindelijk gaat leveren. Schandalig!!
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Zoals wij kunnen zien heb je vanochtend contact gehad met mijn collega om dit in te plannen. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
20 sep 2023

Geleverde producten meestal beschadigd/ lelijk

Ik heb helaas nu al een aantal keer meegemaakt dat de producten die ik online bij jullie besteld kapot zijn als ze geleverd worden. En als ze niet echt kapot zijn dan zijn ze wel scheef/lelijk.
20 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat de artikelen of beschadigd of niet naar behoren worden geleverd. Je dient dit ter alle tijden te melden bij de klantenservice zodat zij dit met je kunnen oplossen. Groet, Eline
MS
Ik bestel wat. Maar wat ik ook probeer. De factuur zie ik nergens en kan ik ook niet betalen. Daar komt bij dat t niet de gang van zaken is. Eerst artikelen binnen krijgen en achteraf betalen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je geen factuur van ons ontvangt. Wij raden je aan om telefonisch 088-00274300 contact op te nemen zodat wij kunnen kijk voor een passende oplossing. Op onze website bij de betaalmethode kan je altijd kiezen voor achteraf betalen (Afterpay/Riverty ). Groet, Deborah
26 okt 2023
De beschrijving van de spullen zijn slecht. Dan nog dat ik de retourkosten zerlf moet betalen. Ik bestel naar mijn adres met een reden. Ik kan niet nawr de winkel. Ik ben helemaal niet blij
26 okt 2023
Beste Angela, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het allemaal niet naar wens is. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
10 nov 2023
Ik heb een week geleden iets besteld en heb nog geen bericht gehad . Heb al gebeld met de klantenservice En ze konden mij niet verder helpen . Dus ik bestel nooit meer bij jullie .
11 nov 2023
Beste Riet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet is geleverd en dat je niet geholpen bent door ons. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat je de betaalmethode overboeking hebt gekozen. Mocht de bestelling niet betaald worden binnen 2 weken wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Voor verdere vragen raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
Lijsten zonder lijm aan de glasrand leveren. Nu zijn ze weggegooid in de container. Ik had aan alle drie de lijsten niets. Slordig. Zonde van het materiaal. Graag noteren als klacht.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Pieter, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice indien je bestelling niet naar behoren wordt geleverd zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen zoeken. Groet, Gabrielle
17 mei 2023
Geen 1 ster waardig! Het zijn echt oplichters. Bestel je ergens 1 van sturen ze 2 op en vragen je daarna om beiden te betalen. Ben erin geluisd maar haal nooit meer wat bij xenos.
19 mei 2023
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Wij vragen je contact op te nemen met de klantenservice zodat dit met je kan worden opgelost. Groetjes, Eline
8 jul 2023
Eerlijk communiceren over levertijden. Als Xenos aangeeft dat je binnen 5 werkdagen bericht van @home krijgt en dat niet lukt dan verwacht ik iig een bericht over de vertraging.
8 jul 2023
Bedankt voor je bericht en de feedback. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Momenteel is het erg druk waardoor de pakketten vertraging hebben opgelopen. Helaas kunnen wij niet altijd zien welke pakketten dat zijn. Groet Angela
Artikel nooit gekregen. Geld wel terug gestort gekregen. Maar hoe is het mogelijk iets te kunnen kopen als het achteraf na aankoop toch ineens uitverkocht blijkt te zijn...
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend. Het kan zijn dat het artikel niet meer op voorraad was en er daarom een terug betaling heeft plaats gevonden erg vervelend. Groet, Eline
14 sep 2023
Beter vermelden dat je meteen had af moeten rekenen ipv afreken bij afhalen want nu is me bestelling geannuleerd en heb ik geen lijst en heb het elders moeten bestellen
15 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Groet, Eline
5 jul 2023
Na een week is de bestelling nog steeds niet binnen…. Terwijl er op de site staat voor 23:59u besteld de volgende dag in huis…. Ik heb nog steeds niets… Heel erg jammer
5 jul 2023
Beste Renee, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
19 okt 2023

Fout levering mag je zelf bekostigen en retour doen

Verkeerde kleur poef geleverd en mocht ik zelf retour brengen. Geen compensatie niks. Slecht ook slechte klantenservice en foto matched de teddy stoffen niet allemaal.
19 okt 2023
Beste Adriana, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat wij niet beschikken over een afhaalservice en artikelen hierom altijd via een PostNL punt of in een van onze winkels geretourneerd dienen te worden. Ik zie dat je bestelling inmiddels is gecrediteerd. Groet, Tiffany
YV
Yolanda V.
ROOSENDAAL
11 jul 2023
Je besteld een parasol moet wachten op bevestiging betaling ,dan wordt je geld terug gestort omdat hij inmiddels is uitverkocht, terwijl et nog 7 waren...beetje vreemd
12 jul 2023
Beste Yolanda, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend dat het artikel helaas is uitverkocht en niet geleverd is. Onze excuses hiervoor. Groet, Eline
22 mei 2023
Opslagbox is aan de onderkant helemaal stuk. Gat, scheur en wieltjes eraf. Enorm grote doos om terug te brengen naar een xenos winkel en retourneren is op eigen kosten.
23 mei 2023
Beste Sabine, Wat vervelend om te lezen dat de box kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Deze hoef je uiteraard niet op eigen kosten aan ons te retourneren. Wij raden je aan even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groetjes, Gabrielle
Als je online een bestelling plaatst hoop je toch binnen enkele dagen iets te horen of je bestelling onderweg is ben nu 3 weken verder en geen verzending of berixht
Antwoord van Xenos.nl
Beste Shirley, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat de bestelling via de kiosk in de winkel is besteld. Zodra deze betaald is bij de kassa zullen wij de bestelling verwerken en op sturen. Is de bestelling al betaald raden wij je aan om telefonisch contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
11 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en krijg geen reactie vanuit de servicedesk. Erg vreemd als het al 1 week geleden is dat ik de order geplaatst hebz