Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.121 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Ik heb een grote bestelling gedaan en een artikel niet ontvangen en dit zou gecrediteerd worden maar heb nog steeds niets gehoord
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kelly, Wat vervelend om te lezen dat een gedeelte van je bestelling niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels twee terugbetalingen zijn gedaan in je bestelling, hiervan zou je een bevestiging moeten hebben ontvangen per mail. Indien je hierover vragen hebt raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Gabrielle
Het geleverde servicegoed (Toscana) is een telleurstelling. Ondanks er een stikker op de borden is dat het servicegoed vaatwasser bestendig is blijkt dat niet zo te zijn. De dinerborden krijgen scheuren en barsten uiteindelijk uit elkaar. Jammer.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Friederik, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Het Toscane servies is vaatwasmachine bestendig en moet in de vaatwasser kunnen. Je mag ons altijd een email sturen met daarin foto's naar klantenservice@xenos.nl Groet, Eline
Wij hadden foto lijsten besteld maar die zijn van zeer slechte kwaliteit
Antwoord van Xenos.nl
Beste Erwin, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de lijstjes niet zijn geleverd zoals je zou mogen verwachten. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah

Pakketje niet ontvangen. Arrogant klantenservice

Pakketje niet ontvangen en wel willen mijn ervaring delen… ik heb de klantenservice gebeld, vrouw was best arrogant tot zij heb gezien dat iets verkeerd was met mijn bestelling. Heel niet aardig. Nu wacht ik voor meer dan een week om mijn bestelling te ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Carlota, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is verlopen. Ons excuus hiervoor. Wij zullen deze klacht intern doorzetten. Fijn om te lezen dat ondanks alles het toch opgelost is. Groet, Deborah

Online kastje besteld

Online erg leuk kastje besteld, deurtje bleek kapot. Xenos stuurt mij een kapot kastje, en nu is het mijn probleem, geen ophaal service. Hoe krijg ik het bij de winkel, Xenos Spijkenisse is helemaal geen doen om het daar in te leveren! Erg vervelend!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Het klopt inderdaad dat wij geen afhaalservice hebben, als een pakket is bezorgd door PostNL dient het ook retour via een PostNL punt of in een van onze winkels, hoe vervelend dit ook is. Groetjes, Eline
Bestelling is half afgeleverd, ik heb niet alle bestelde artikelen ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Lever tijd bedroeg 1 a 2 werkdagen. Zijn nu een week verder en heb hem nog steeds niet
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jasper, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet bijtijds is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels opnieuw naar je is toegestuurd en deze vandaag zal worden geleverd. Wij wensen je er alvast veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Late Levering, twee zendingen op basis van één bestelling, op twee verschillende dagen, grote plastic bak kapot, Bij de vorige zending was er ook al een bak kapot.
9 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaart. Graag wil ik je adviseren om met ons contact op te nemen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen. Groet Angela
MD
Ik heb 29 februari besteld en per ongeluk2x betaald Maar nog steeds niks ontvangen Mail heb ik ook al verzonden
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marijke, Bedankt voor je bericht, en wat ontzettend vervelend. Helaas kunnen wij op ordernummer 812428659 niets terug vinden. Tevens kunnen wij op het onderstaand email adres geen email terug vinden, zou je ons nogmaals een bericht kunnen sturen zodat wij je verder kunnen helpen naar klantenservice@xenos.nl Alvast bedankt. Groet, Eline
Iets anders gekegen dan besteld
Antwoord van Xenos.nl
Beste Judith, Wat vervelend om te lezen dat je niet het juiste artikel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en er wordt gezocht naar een oplossing. Groet, Gabrielle
3 mrt 2024
De lampjes die ik heb besteld doen het niet goed.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Evelien, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de lampjes het niet goed doen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah

Jammer van jullie reactie

Had een kleur en het aantal aangeklikt en krijg toch twee verschillende. Heb er over gemaild maar kreeg als antwoord dan had ik maar in de winkel moeten komen. Uhhm ik bestel niet voor niks online hoor.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Heidi, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet de juiste kleur hebt ontvangen. Dit artikel is een verrassingsartikel. Dat betekend dat het een verrassing is welke kleur je thuis ontvangt. Dit staat ook vermeld op onze website. Om de juiste kleur te ontvangen is het mogelijk om deze om te ruilen in één van onze kleurrijke winkels. Groet, Deborah
Nog nooit wat besteld bij xnos
Antwoord van Xenos.nl
Beste Myrthe, Wij zien dat je een ontzettend leuk bijzettafeltje bij ons hebt besteld. Indien je hierover vragen of klachten hebt vernemen wij dit graag van je en raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je hiermee verder kunnen helpen. Groet, Gabrielle
2 artikelen kapot
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat 2 artikelen kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
we zitten al een week op ons pakketje te wachten steeds nieuwe leugen!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ronya, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet compleet is geleverd. Ik zie dat het grootste gedeelte al door PostNL is afgegeven. Het laatste artikel wordt geleverd via PostNL Extra@Home, hiervoor ontvang je vanuit PostNL Extra@Home een mail met een bezorgkalender zodat je zelf kunt aangeven wanneer je deze geleverd wenst te krijgen. Indien je deze mail niet hebt ontvangen raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat er contact kan worden opgenomen met PostNL Extra@Home. Groet, Gabrielle
ET
Emmy T.
Rotterdam
Ik kreeg een beschadigd artikel en moest dit zelf naar de post brengen. Een nachtkastje en op mijn scootmobiel! Er zou een terug haal optie moeten zijn.
Antwoord van Xenos.nl
Beste C, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je een beschadigd nachtkastje hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij hebben hiervoor geen afhaalservice. Het is wel mogelijk om deze op onze kosten retour te sturen via een postnl punt of in één van onze kleurrijke winkels. Groet, Deborah
HW
H W.
Arum
17 feb 2024

Misleiding

Beschrijf wat het is, niet waar het op lijkt
17 feb 2024
Beste Harriet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet is geleverd zoals je zou mogen verwachten. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
11 feb 2024
Pas op de dag van levering hoor je dat het artikel niet voorradig is. Op zaterdag een verjaardag cadeau besteld en op woensdag zou het geleverd worden. Krijg je alleen het artikel wat ik als extra had besteld i.v.m. verzendkosten geleverd en daarna pas een mail dat het cadeau niet leverbaar is. Niet leuk als je die avond op verjaardag gaat !!!!!!!!!!!!!!! Dit had ook eerder kenbaar gemaakt kunnen worden !!!!!!!!!!!!! Dan had ik nog tijd gehad om ergens heen te gaan voor een Cadeau !!!!!!!!!!!!!!!!!1
10 feb 2024
Een stoel ontvangen zonder poten :(
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jedi, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling er even bij gepakt. De poten van deze stoelen zitten achter een rits in de zitting/rugleuning verpakt. Mochten de poten hier niet achter zitten dan raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Gabrielle