Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.501 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.485 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

KV

De producten zijn prima MAAR slechte bedrijfsvoering

De producten zijn prima en snel verzonden, eigenlijk te snel. Ik had voor de bezorging zaterdag aangegeven en ik ontving het pakketje vrijdag. Ik kreeg vrijdagochtend 3 verschillende mailtjes (ook niet van dezelfde afzender) met het bericht dat één van de producten niet op voorraad was. Er was geen mogelijkheid om een andere kleur lampion te kiezen want de bestelling was al verzonden. Daarnaast was één van de mailtjes gericht aan meerdere personen waardoor ik toegang had tot persoonlijke gegevens van derden en zij dus ook van mij. Eén van de personen reageerde op de mail via 'reply all' waardoor dit duidelijk was. De klantenservice doet vervolgens hetzelfde. Ik vind dit ZEER slordig en NIET kunnen. Wat mij betreft dus een slechte ervaring met Xenos.nl
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kelly, Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet is geleverd op de door u gekozen datum, onze excuses hiervoor. Betreffend de e-mails die u vanuit ons heeft ontvangen; we weten niet waar in het proces het is misgegaan. We vinden dit uiteraard een zeer kwalijke zaak en komen graag met u in contact om te achterhalen waar het verkeerd is gegaan. Vandaag hebben we geprobeerd contact met u op te nemen. Morgen zullen wij wederom proberen telefonisch contact met u op te nemen. Groet, Gabrielle
PG
Paul G.
Munstergeleen
De kast is helaas zwaar beschadigd... De bovenzijde is op de hoek met achterwand flink gedeukt (op 2plaatsen) en losgescheurd van elkaar. De kast heeft 2glasplaten, 1 in elke deur. De rechtse heeft een productiefout duidelijk zichtbaar, in de rechtse bovenhoek. Dit had in iedergeval opgemerkt moeten worden vóór verpakken. Ook heb Ik foto's van de verpakking gemaakt, deze is licht beschadigd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat de kast beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Onder de €15,- kun je niet bestellen bij de xenos, dat vind ik raar, want je betaald toch ook de verzendkosten. Of je nu voor 4 euro of voor 15 euro iets koopt je betaald met zo veel verzendkosten. Laat mij gewoon 3 bolletjes wol kopen en verder niet. Meer had ik niet nodig.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Onder de 15 euro is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Ons excuus hiervoor. Wij zullen dit uiteraard intern verder bespreken. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
3 x beschadigde producten ontvangen. betreft dubbele prullenbakken. Alles moet retour, gewoon gedoe. Gelukkig bij uitzondering (wat ik vreemd vind) wordt eea opgehaald. Ik kan nl niet van die grote dozen op mn fiets vervoeren.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat alle prullenbakken beschadigd zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. De prullenbakken worden opgehaald en wij zullen zo snel mogelijk nieuwe prullenbakken nasturen. Groet, Deborah
Kast Voor de 2e keer een kast kapot ontvangen, de klantenservice is hierin niet echt meedenkend. Gevolg is voor de 2e keer aanhanger regelen om de enorme kast terug te brengen naar de winkel/post-punt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de kast voor de 2de keer kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Verpak de artikelen fatsoenlijk voor verzending. Mijn bankje kwam beschadigd aan en dat is niet de fout van de bezorging. Enkel wat karton tegen de zijkant met wat tape volstaat niet.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Maarten, Wat vervelend om te lezen en te zien dat het artikel beschadigd bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
LS
Linda S.
Haarlem
2 bestellingen staan als afgegeven in de winkel, alleen in de winkel zijn mijn bestellingen niet, wel betaald maar nooit ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de 2 bestelling niet zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen zodat wij kunnen kijken waar je bestelling gebleven zijn. Groet, Deborah
Sneller leveren. Profuct is na een week nig niet binnen meer mogelijkheden om gewoon een ander leveringsadres te regelen
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het artikel wordt geleverd met extra@home. Binnen enkele werkdagen na aankoop ontvang je per email een bezorgkalender. Aan de hand van de bezorgkalender kan je de dag uitkiezen wanneer deze op afspraak wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website. https://www.xenos.nl/bezorgen Groet, Deborah

Bestelling niet ontvangen

Ik heb nooit de track en trace gekregen, dus heb me bestelling niet ontvangen, of op kunnen halen, etc.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Joris, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je geen track en trace code hebt ontvangen. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
Verkeerde kleur ontvangen; nu moet ik weer bestellen boven 15 euro, opnieuw afreizen winkel -- ik baal
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
ME
M E.
Kapelle
90 cm breed staat op de verpakking ik kom niet verder dan 88
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet de juiste maat hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Sneller reageren op een verdwenen bestelling
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Echter zijn wij bij een postonderzoek afhankelijk van postnl. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen een reactie terug te sturen naar de klant. Groet, Deborah
Bestelling nog steeds niet aangekomen
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt ontvangen. Je zou altijd telefonisch met ons contact op kunnen nemen of een mailtje sturen zodat wij met je mee kunnen kijken. Hartelijke groet Angela
Erge lange levertijd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Baquita, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de bestelling is geannuleerd omdat de betaling niet bij ons is doorgekomen. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle