Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.351 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Super!

In de winkel een bestelling geplaatst en deze bestelling ook in de winkel laten leveren, zodat ik het op kon halen wanneer ik tijd had. Van het bestellen, geïnformeerd worden mbt de bestelling tot het ophalen ging zoals altijd vlekkeloos. Super gewoon!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Claud, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles super is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
30 mrt 2024
Snelle levering, ik had servies besteld, dat was heel goed verpakt. Ik heb mijn bestelling in de winkel opgehaald, de medewerkster heeft het voor mij nagekeken waarna ik via de achterkant vd winkel de bestelling in mijn auto kon leggen.
30 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
23 mrt 2024
Heel mooi lenteservies, goede kwaliteit. Zeer netjes ook online de korting toegepast, want was in de aanbieding in de fysieke winkels. Heel goed verpakt, zodat het beslist schadevrij werd afgeleverd en keurig volgens afspraak bezorgd.
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
HD
Hans D.
Nieuwegein
Artikelen waren niet op voorraad in de winkel. Vervolgens uitstekend geholpen door de verkoper. Via internet besteld en betaald in de winkel. Ook goed voor de winkel. Aflevering ook via de winkel en uitstekend verzorgd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Hans, Heel fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's in de winkel en de levering van het pakket goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Top dat je online bestelde artikel kan retourneren in de winkel!

Wij hadden een poef besteld, maar we vonden de kleur niet mooi en we hadden meer verwacht van het poefje. Maar het was super eenvoudig te retourneren. Het is ontzettend fijn dat je het in de winkel terug kan brengen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Natas, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het retouren zo makkelijk en fijn is verlopen. Groet, Deborah

bamboe rolgordijn

ik vind het snel dat ik de ene dag iets bestel en het de andere dag al word geleverd bij de dichtstbijzijnde winkel. Ook is het een hele mooie bamboe rolgordijn, die prima past en ook nog licht doorlatend is
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela

Goede klantenservice

Bij de levering van het servies waren een aantal borden/schalen gebroken. Na even gebeld te hebben met de klantenservice, werden de kapotte onderdelen de volgende dag gelijk opnieuw bezorgd. Goede service!
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
LW
31 mrt 2024
Snelle levering en goede service. Was 1 bord kapot bij levering. Naar de winkel gegaan en goed geholpen. Nieuw bord meegekregen en ze zouden het verder afhandelen. Dank je wel Xenos Cuijk.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Leny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd en dat je zo goed geholpen bent in onze kleurrijke winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
YB
Yvo B.
Soesterberg
20 mrt 2024
De bestelling werd keurig op de door mij aangegeven dag bezorgd. De inhoud was goed verpakt (eigenlijk wel heel erg goed, beetje veel plastic, maar het betrof glazen potjes en vazen).
20 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat alles in goede orde is geleverd. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
Super snelle levering en nog een betere service. Zat een kapot schaaltje tussen de levering en binnen een week kreeg ik deze nageleverd. Wat een service. Dat zie je niet overal.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ton, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Ik ben erg tevreden over hoe het produkt in dit geval een stoel verpakt was. Ook over de snelle levertijd en de info daarover. en de kwaliteit van de stoel,zeer tevreden klant
Antwoord van Xenos.nl
Beste JP, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling, Groet, Deborah
gehele bestelling ziet er goed uit. stoelen zitten geweldig. Alleen de verzendkosten zijn EXTREEM hoog en niet naar verhouding. Had dit anders van XEnos verwacht!!!!!jAMMER
Iedere keer als ik iets bestel wordt ik blij als het pakket bezorgd in die gezellige verpakking met die slimme teksten erop. Super leuk en goed gedaan en blijven doen👍👍👍
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tijnie Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je altijd zo blij van ons wordt ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
19 mrt 2024

Super goed verpakt en de volgende dag al bezorgd

Ik vond het best spannend om al die borden te bestellen maar ze waren super goed ingepakt en de volgende dag al bezorgd! Ruim op tijd voor Pasen dus!
19 mrt 2024
Beste Lisaa, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en ruim op tijd is geleverd. Met dit mooie servies kan je pasen niet meer stuk ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Was goed verpakt, spiegel was daardoor nog heel. Tussendoor updates gekregen over de bestelling. De levertijd was misschien wat aan de lange kant.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Leandra, Wat fijn om te lezen dat je bestelling goed was verpakt en je goed op de hoogte bent gehouden over de reis van je pakket. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Ik heb serviesgoed besteld. Mooi om te zien hoe zorgvuldig dat is ingepakt en aan de buitenkant zichtbaar is dat het om breekbare goederen gaat.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Perfecte Service, er ontbrak één artikel wat wel op de pakbon stond en na telefonisch overleg werd het meteen de eerstvolgende dag afgeleverd.
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Servies besteld en er was 1 schaaltje kapot en de klantenservice gebeld en snel en netjes geholpen . Gelijk een nieuwe toegestuurd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Al meerdere keren online besteld bij Xenos en dat is altijd goed bevallen. Ook snel geleverd. Helemaal niets op aan te merken.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
30 mrt 2024
Het snelle regelen van de terug betaling En het regelen van de deal omdat het een dag later in de actie stond Dank daar voor