Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.463 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Onder de €15,- kun je niet bestellen bij de xenos, dat vind ik raar, want je betaald toch ook de verzendkosten. Of je nu voor 4 euro of voor 15 euro iets koopt je betaald met zo veel verzendkosten. Laat mij gewoon 3 bolletjes wol kopen en verder niet. Meer had ik niet nodig.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Onder de 15 euro is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Ons excuus hiervoor. Wij zullen dit uiteraard intern verder bespreken. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Sneller leveren. Profuct is na een week nig niet binnen meer mogelijkheden om gewoon een ander leveringsadres te regelen
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het artikel wordt geleverd met extra@home. Binnen enkele werkdagen na aankoop ontvang je per email een bezorgkalender. Aan de hand van de bezorgkalender kan je de dag uitkiezen wanneer deze op afspraak wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website. https://www.xenos.nl/bezorgen Groet, Deborah
Sneller reageren op een verdwenen bestelling
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Echter zijn wij bij een postonderzoek afhankelijk van postnl. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen een reactie terug te sturen naar de klant. Groet, Deborah
Erge lange levertijd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Baquita, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de bestelling is geannuleerd omdat de betaling niet bij ons is doorgekomen. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle

Al met al een teleurstellende ervaring.

Product zou volgens website voldoende op voorraad zijn. Eenmaal in de winkel bleek dit niet te kloppen. Dus online besteld, afhalen in de winkel. Eenmaal in de winkel, de doos daar maar leeg gehaald, meer verpakking dan producten. Maargoed. Producten waren enigzins beschadigd, maar was aan de onderkant, dus acceptabel, aangezien ik de producten echt nodig had. Thuis de producten uitgepakt, blijkt het etiket met 2 lijm druppels op de bovenkant vast geplakt. Om dit eraf te krijgen, product nog verder beschadigd, want de verflaag kwam helemaal los. Gisteren het product zelf maar geschuurd en geverfd, dit was gelukkig mogelijk omdat het hout betreft. Maar al met al een flinke (dure) teleurstelling. Als ik dit had geweten, had ik de koffielades van de action wel gekocht, en die geverfd. Had me meer als de helft van het geld en frustratie gescheeld. Ze willen mensen motiveren om lokaal te komen shoppen, maar als puntje bij paaltje komt, eindig je toch met een online bestelling.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marianne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons excuus hiervoor. Wij hebben dan ook uit coulance 1x koffielade voor je gecrediteerd. Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag terug gestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Groet, Deborah
23 mrt 2024

Bestelling kast

De kast die we besteld hadden, kwam beschadigd binnen. De klantenservice kwam helaas alleen met de optie van 30% korting of om te retourneren, maar vanwege de grootte van de kast, was dat voor ons lastig te realiseren. De klantenservice kon ons niet verder helpen, omdat zij niet konden doorverbinden naar de klachtenafhandeling. Zij hadden daar ook geen telefoonnummer van, zodat we op mail teruggeworpen werden.
17 mrt 2024

Bestelling in losse pakketten en kapot...

Bestelling kwam in 2 losse pakketjes.. ik had er 1 verzet omdat ik niet kon, maar had dus niet door dat het twee pakketten waren, waardoor er 1 op een verkeerd moment geleverd werd... En een paar plankjes waren beschadigd toen ik de doos open maakte... Echt zonde, want nu moet ik alsnog naar de winkel om te ruilen...
Antwoord van Xenos.nl
Beste Birgit, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er een paar plankjes beschadigd geleverd zijn. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah

Het begon goed……

Vriendelijk geholpen in de winkel echter product was in de juiste kleur niet aanwezig, kon het wel online bestellen . Helaas is de foute kleur die ze in de winkel gehadden geleverd. Hoop gedoe zo
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
ES
Elly S.
Westkapelle
Pakket was erg beschadigd. Xenos moet vervoerder hier op aanspreken.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het pakket beschadigd is geleverd. Wij zullen dit uiteraard intern verder oppakken. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
beige ipv bruine soepkommen geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste R, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Een kommetje had een barst
Antwoord van Xenos.nl
Beste Roxan, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle

Niet gehouden aan aflever moment!

Specifiek aangegeven bestelling op dinsdag te ontvangen, 2 werkdagen na bestelling plaatsen, ging om 3 kasten, kreeg ik kast 1 op dag dinsdag, kast 2 op woensdag en kast 3 op donderdag. Onzin! En ook erg vervelend, aangezien het om zulke grote pakketten gaat. Kasten waren wel heel erg leuk.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Helaas hebben wij geen invloed als pakketten worden gesplitst. Hopelijk heb je de pakketten in goede orde ontvangen. Groet Angela

Leverdatum

Ik had mijn bestelling gezet op een levering van zaterdag, sinds ik dan thuis ben en ik een gekneusde pols heb. Echter kwam een groot deel al twee dagen eerder, waardoor ik hem moest verslepen op de fiets van het afhaalpunt. Erg vervelend.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nadia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling eerder is geleverd dan dat er is aangegeven. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling en beterschap met de gekneusde pols. Groet, Deborah
had een rieten poef besteld, zag er op de foto mooi uit, viel vreselijk tegen, scheef en absoluut niet zoals op de foto. heb het bij xenos in de winkel gelaten. jammer…
Antwoord van Xenos.nl
Beste Thea, Wat jammer om te lezen dat het artikel niet naar wens bleek te zijn. Wij zullen je feedback meenemen. Ik zie dat het aankoopbedrag inmiddels aan je is terugbetaald. Groet, Gabrielle
10 feb 2024
Het product dat ik heb besteld en het product dat bij mij thuis is aangekomen zijn niet hetzelfde, de eindcontrole moet goed gebeuren.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Serpil, Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en het juiste artikel zo snel mogelijk naar je wordt toegestuurd. Groet, Gabrielle
11 feb 2024

Klachtenbehandeling zou sneller kunnen en op een andere manier

Bij de eerste bestelling ging de klachtenbehandeling erg traag . Dit had een stuk sneller opgelost kunnen worden
Antwoord van Xenos.nl
Beste Debbie, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Uiteraard is onze klantenservice ook telefonisch bereikbaar voor een snellere afhandeling. Wij hopen dat je klacht inmiddels is opgelost. Groet, Gabrielle
3 feb 2024

Milieu onvriendelijk verpakt

Hele grote doos met weinig producten en heel erg veel plastic als vulling
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jeanet, Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen onze artikelen zo goed mogelijk te verpakken om de kans op schade zo klein mogelijk te houden en de klanten het pakket goed en heel ontvangen. Wij stellen je feedback hierin zeer op prijs en zullen deze ook zeker meenemen. Wij willen je veel plezier wensen met je bestelling. Groet, Tiffany

Bittere teleurstelling. Slechte service…

Ik heb 4 hele grote opbergdozen met deksels besteld máár 4x de verkeerde kleinere maat ontvangen. Xenos biedt geen ophaalservice. Ik heb geen auto dus moet ik met het ov deze dozen sleuren. Ik heb de hoofdkantoor een mail gestuurd met daarin een verzoek om compensatie/tegemoetkoming. Ik moet eerder van werk weg en extra ov kosten omdat de winkel ver weg ligt. Tot en met heden heb ik géén reactie ontvangen. JULLIE hebben deze fout gemaakt, niet ik.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Euzencice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is verlopen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah