Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nlReviews

Beoordelingen voor Xenos.nl

8.147 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 jan. 2022
Nu er niet meer gewinkeld kan worden, heb ik een online bestelling gedaan. Ik kreeg echt vrij snel een mailtje dat ik de bestelling vanaf de volgende dag al op kon komen halen bij de winkel in Beverwijk. Daar werd ik goed en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ondanks de lockdown toch mijn spulletjes binnen. Een week later wilde ik mijn wijnglazen compleet maken en had er nog twee nodig. Deze waren niet online te verkrijgen. Na gebeld te hebben naar de winkels bleek dat de xenos winkels in Beverwijk en Heemskerk allebei er ieder nog eentje hadden staan. Het personeel was zeer vriendelijk en kon de wijnglazen direct ophalen bij ze. Super leuke winkel met leuke betaalbare spullen en zeer vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden.

19 mei 2022
L.S. ben een oude klant van jullie en de heerlijke tijd dat ik regelmatig met de katten een praatje hield op Hoog Catharijne zo vanaf 1990 tot mijn verhuizing naar Overvecht waar ik de kat mistte die er misschien wel was. Nu project de bamboe rolgordijnen die mijn buiten gebeuren altijd sierden. die waren aan vernieuwing toe ben met de Buurt Mobiel naar Xenos gegaan en daar was maar een soort en die vond ik te slap en ondoorzichtig. dus naar de website en daar heb ik twee rolgordijnen besteld met achteraf betalen want ik ben oud en dus kwetsbaar. tot mijn stomme verbazing lijken deze ook al van een soort te zijn waar je niet door kunt kijken geen bamboe maar een soort riet met een slap plat houtje en als ergste nog het koord dat waarschijnlijk na twintig keer op en neer versleten is en dus nieuwe kopen. dus zal ik mijn zoekactie verder moeten zetten. wat is er op tegen om een goed artikel in te ruilen voor een minderwaardig product dat ook nog eens veel duurder is. het is als met katten eten verbeterd recept en geen kat eet het meer. Ik ga koord kopen en de twee die er nog zijn oplappen mijn tijd zal het wel duren maar blij met Xenos????? het personeel dat met interesse zijn werk doet is ook ver te zoeken maar ja wat wil je alleen met een mobiel in de hand valt nog te communiceren heb 15 jaar winkelwerk gedaan en 20 jaar horeca dus vertel me dat dienstbaarheid niet meer gebruikelijk is. ik moest bij het terug brengen ondertekenen dat het rolgordijn defect was heb dus niet ondertekent. ik verneem verder wel wat de kosten zijn voor het achteraf betalen maar helaas is onze connectie niet warm te noemen twee keer BM was 10 euro voor een fiasco met vriendelijke groet, K.T. De Haas. P.S. heb geen mobiel wel een telefoon aan een touwtje 30 jaar oud en hij doet het nog voortreffelijk. foto van de tuin ?

Beoordelingen voor Xenos.nl

8 nov. 2022
Ik bestelde theemokken van 400 ml. De mokken die ik kreeg waren aanzienlijk kleiner, nog geen 300 ml. Ik heb hierover contact opgenomen middels het contactformulier, tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Ik ben naar een winkel geweest, daar beweerde men dat de mokken de juiste zouden zijn, in dat geval klopt de info op de website niet. Ik heb mijn geld teruggekregen.
8 nov. 2022
Beste Bart, Wat vervelend om te lezen dat de informatie op de website niet overeen komt met hetgeen dat je hebt besteld, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte is onze reactietijd op de mail momenteel langer dan je van ons gewend bent. Zodra wij je mail in behandeling hebben genomen zullen wij dit doorzetten naar onze desbetreffende afdeling. Fijn dat je de mokken inmiddels hebt kunnen retourneren via de winkel. Groet, Gabrielle
28 okt. 2022
Helaas compleet de verkeerde borden geleverd gekregen. Vrij onbegrijpelijk aangezien zelf het artikel op de verpakking staat. Bij het beantwoorden van mijn klacht hierover jammer genoeg ook een erg standaard reactie ontvangen, weinig persoonlijks, vind ik een gemist punt. Ik zou niet snel opnieuw bij Xenos bestellen door deze ervaring.
28 okt. 2022
Sommige artikelen waren veel kleiner dan verwacht. Er werden geen afmetingen bij vermeld. Daarbij komt dat DHL de bezorging niet thuis bij de mensen afleverd maar het gewoon bij een depot neer zet. Dus bezorgkosten moeten dan niet van toepassing zijn. Xenos kan daar niets aan doen. Maar wilde jullie het wel laten weten.
29 okt. 2022
Bedankt voor je bericht. We nemen het mee in ons overleg. Groetjes Angela
Vrijdagavond laat deed ik een bestelling die zaterdag 49 euro! Minder kostte. Mijn voorstel om bij ontvangst niet te retourneren maar een tegoedbon te ontvangen werd niet gehonoreerd. Dus beter kosteloos retourneren en dan opnieuw bestellen? Gekke wereld...
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karin, Zoals bij veel winkels is de Black Friday week bij ons op zaterdag avond on-line gestart en op maandag in de winkels. De korting is echt alleen in die week geldig en de dag deals alleen die dag. Een uitzondering hierop maken zou niet eerlijk zijn tegenover andere klanten. Onze collega van de klantenservice heeft je dit ook uitgelegd. Groetjes Marielle
12 nov. 2022
Deel van het servies is in 100 stukjes geleverd. (Kan gebeuren..) Maar de klanten service heeft geen haast met contact leggen. Nu hopen dat we ons servies straks nog compleet kunnen krijgen, anders moet alles terug..
12 nov. 2022
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om even een mailtje te sturen naar klantenservice@xenos.nl of telefonisch contact op te nemen, zodat wij dit voor je na kunnen kijken. Groet Angela
Als bedrijf een bestelling gedaan. Helaas geen factuur met BTW ontvangen. Daarom matige scoren. Pluspunt goede telefonische bereikbaarheid zonder lange wachttijd
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Bij het afrekenen heb je de keuze om te kiezen voor een particuliere bestelling of zakelijk. Bij de zakelijke keuze kun je ook je BTW nummer invoeren zodat het op de factuur komt te staan. Op al onze facturen staat de wettelijke BTW van je bestelling vermeld. We zien je graag nog eens terug in onze web-shop. Groetjes Marielle
10 nov. 2022
Geen mail ontvangen dat mijn bestelling in de winkel was afgeleverd. Bestelling bovendien niet compleet. En een van de producten was erg lelijk afgewerkt.
10 nov. 2022
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het niet naar wens was. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij voor je mee kunnen kijken. Groet, Tiffany
6 nov. 2022
Jammer genoeg veel Beschadigde borden de tweede keer ook plekken maar geen energie Meer om Er moeite voor te doen zo Jammer dat het zo verkocht wordt
7 nov. 2022
Beste Miriam, Wat vervelend om te lezen dat de artikelen opnieuw beschadigd zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Uiteraard kunnen wij de artikelen opnieuw verzenden of het aankoopbedrag aan je crediteren. Groet, Gabrielle
Onvolledige bestelling gekregen na mijn bericht aan U kreeg ik een onbevredigend antwoord.Wacht nog steeds op nieuw antwoord na mijn 2e email.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ineke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Groet, Tiffany
De kaarsen zijn goed alleen miserabel verpakt los in de doos gegooid zonder beschermende laagjes om de kaarsen.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. We nemen het mee in ons overleg zodat we ons kunnen verbeteren. Groetjes Marielle
30 okt. 2022
Achteraf betalen is zeer onduidelijk. Geen mail ontvangen met een link voor direct betalen.
31 okt. 2022
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat niet alles duidelijk voor je was. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij het voor je kunnen uitleggen en je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Mijn bestelling is nog niet binnen vorige week besteld
Antwoord van Xenos.nl
Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling nog niet binnen is. Onze excuses hiervoor. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
2 pakket beschadigd ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wanneer je ons even een mail met een paar foto's stuurt onder vermelding van je ordernummer kunnen we een passende oplossing voor je bieden. Groetjes Marielle
11 okt. 2022
De bestelling die we hadden gedaan was enorm beschadigd. Twee stuks. Vraag me af waarom er voor gekozen is dit toch naar ons te verzenden. Dit kan je wat mij betreft niet maken om te versturen. Medewerkers in de winkel hadden uiteraard ook alle begrip dat we t terug kwamen brengen
12 okt. 2022
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de bestelling beschadigd aangekomen was. Groetjes Marielle
7 okt. 2022
Het staat niet heel duidelijk en goed zichtbaar geschreven dat je bij retour bij een post punt het zelf moet betalen. Ik he 2 dozen moeten sjouwen naar de Xenos bij ons in de stad, met een bolderkar omdat daar geen auto's in kunnen.
8 okt. 2022
Beste Sureyya, Wat vervelend om te lezen. Het klopt inderdaad dat indien je niet tevreden bent met een artikel, de kosten voor het retourneren voor de klant zijn. Je kunt uiteraard ook de bestelling retourneren in een van onze Xenos winkels. Groet, Gabrielle
8 okt. 2022
36 kratten besteld in plastic Quasar en 15 waren er kapot waarvan ik er 12 meteen gemeld heb met foto zoals gevraagd en nog altijd niets gehoord. Bij 3 kwam ik er pas later achter, heb ik niet meer gemeld. Hoop zsm iets te horen.
10 okt. 2022
Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat de boxen niet naar behoren zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte is de reactietijd op de mail momenteel langer dan je van ons gewend bent. Uiteraard doen wij ons best om je mail zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Wij zijn binnen onze openingstijden eventueel ook telefonisch bereikbaar om je verder te helpen. Groet, Gabrielle
19 okt. 2022
Meubels deugdelijk in elkaar zetten als deze “as is” verkocht worden. Daarnaast geen meubelen verkopen als “mango hout” als het gewoon MDF is met een mm fineerlaag
19 okt. 2022
Hi, Bij al onze meubelen staat de materiaal samenstelling vermeld. Mag ik vragen welk meubel van Mangohout wij verkopen? groet, Marielle
11 okt. 2022
Bestel regelmatig en altijd tevreden maar nu verkeerde artikelen ontvangen. Bericht gestuurd maar na 48 uur nog geen reactie helaas. Vind ik jammer
12 okt. 2022
Bedankt voor je bericht. We hebben de mail inmiddels beantwoord. Groetjes Marielle
1 okt. 2022
Ik zag in de bijgevoegde folder dat de plaids in reclame gingen voor 7, 95. Terwijl ik er 13 euro ruim voor betaald had. Voelt erg raar...
1 okt. 2022
Beste Ida, Bedankt voor je beoordeling. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij dit voor je na kunnen kijken en het voor je kunnen verrekenen. Wij wensen je in ieder geval veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
19 okt. 2022
Helaas kwam meer dan de helft van de bestelling beschadigd aan.
19 okt. 2022
Hi, Wanneer je even contact opneemt met onze klantenservice op nummer 088-0274300 kunnen we dit meteen voor je oplossen. Groet, Marielle