Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.463 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren  
Relevantie
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onder de €15,- kun je niet bestellen bij de xenos, dat vind ik raar, want je betaald toch ook de verzendkosten. Of je nu voor 4 euro of voor 15 euro iets koopt je betaald met zo veel verzendkosten. Laat mij gewoon 3 bolletjes wol kopen en verder niet. Meer had ik niet nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Onder de 15 euro is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Ons excuus hiervoor. Wij zullen dit uiteraard intern verder bespreken. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren. Profuct is na een week nig niet binnen meer mogelijkheden om gewoon een ander leveringsadres te regelen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
8 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Het artikel wordt geleverd met extra@home. Binnen enkele werkdagen na aankoop ontvang je per email een bezorgkalender. Aan de hand van de bezorgkalender kan je de dag uitkiezen wanneer deze op afspraak wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website. https://www.xenos.nl/bezorgen Groet, Deborah
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Sneller reageren op een verdwenen bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste Jolanda, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Echter zijn wij bij een postonderzoek afhankelijk van postnl. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen een reactie terug te sturen naar de klant. Groet, Deborah
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Erge lange levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
8 apr 2024
Beste Baquita, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat de bestelling is geannuleerd omdat de betaling niet bij ons is doorgekomen. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Al met al een teleurstellende ervaring.

Product zou volgens website voldoende op voorraad zijn. Eenmaal in de winkel bleek dit niet te kloppen. Dus online besteld, afhalen in de winkel. Eenmaal in de winkel, de doos daar maar leeg gehaald, meer verpakking dan producten. Maargoed. Producten waren enigzins beschadigd, maar was aan de onderkant, dus acceptabel, aangezien ik de producten echt nodig had. Thuis de producten uitgepakt, blijkt het etiket met 2 lijm druppels op de bovenkant vast geplakt. Om dit eraf te krijgen, product nog verder beschadigd, want de verflaag kwam helemaal los. Gisteren het product zelf maar geschuurd en geverfd, dit was gelukkig mogelijk omdat het hout betreft. Maar al met al een flinke (dure) teleurstelling. Als ik dit had geweten, had ik de koffielades van de action wel gekocht, en die geverfd. Had me meer als de helft van het geld en frustratie gescheeld. Ze willen mensen motiveren om lokaal te komen shoppen, maar als puntje bij paaltje komt, eindig je toch met een online bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
27 feb 2024
Beste Marianne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons excuus hiervoor. Wij hebben dan ook uit coulance 1x koffielade voor je gecrediteerd. Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag terug gestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Groet, Deborah
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling kast

De kast die we besteld hadden, kwam beschadigd binnen. De klantenservice kwam helaas alleen met de optie van 30% korting of om te retourneren, maar vanwege de grootte van de kast, was dat voor ons lastig te realiseren. De klantenservice kon ons niet verder helpen, omdat zij niet konden doorverbinden naar de klachtenafhandeling. Zij hadden daar ook geen telefoonnummer van, zodat we op mail teruggeworpen werden.
Beoordeling melden
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling in losse pakketten en kapot...

Bestelling kwam in 2 losse pakketjes.. ik had er 1 verzet omdat ik niet kon, maar had dus niet door dat het twee pakketten waren, waardoor er 1 op een verkeerd moment geleverd werd... En een paar plankjes waren beschadigd toen ik de doos open maakte... Echt zonde, want nu moet ik alsnog naar de winkel om te ruilen...
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
18 mrt 2024
Beste Birgit, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er een paar plankjes beschadigd geleverd zijn. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het begon goed……

Vriendelijk geholpen in de winkel echter product was in de juiste kleur niet aanwezig, kon het wel online bestellen . Helaas is de foute kleur die ze in de winkel gehadden geleverd. Hoop gedoe zo
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
ES
Elly S.
Westkapelle
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket was erg beschadigd. Xenos moet vervoerder hier op aanspreken.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
21 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het pakket beschadigd is geleverd. Wij zullen dit uiteraard intern verder oppakken. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
beige ipv bruine soepkommen geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
27 feb 2024
Beste R, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een kommetje had een barst
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 mrt 2024
Beste Roxan, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet gehouden aan aflever moment!

Specifiek aangegeven bestelling op dinsdag te ontvangen, 2 werkdagen na bestelling plaatsen, ging om 3 kasten, kreeg ik kast 1 op dag dinsdag, kast 2 op woensdag en kast 3 op donderdag. Onzin! En ook erg vervelend, aangezien het om zulke grote pakketten gaat. Kasten waren wel heel erg leuk.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
26 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Helaas hebben wij geen invloed als pakketten worden gesplitst. Hopelijk heb je de pakketten in goede orde ontvangen. Groet Angela
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leverdatum

Ik had mijn bestelling gezet op een levering van zaterdag, sinds ik dan thuis ben en ik een gekneusde pols heb. Echter kwam een groot deel al twee dagen eerder, waardoor ik hem moest verslepen op de fiets van het afhaalpunt. Erg vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
19 feb 2024
Beste Nadia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling eerder is geleverd dan dat er is aangegeven. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling en beterschap met de gekneusde pols. Groet, Deborah
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
had een rieten poef besteld, zag er op de foto mooi uit, viel vreselijk tegen, scheef en absoluut niet zoals op de foto. heb het bij xenos in de winkel gelaten. jammer…
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
30 jan 2024
Beste Thea, Wat jammer om te lezen dat het artikel niet naar wens bleek te zijn. Wij zullen je feedback meenemen. Ik zie dat het aankoopbedrag inmiddels aan je is terugbetaald. Groet, Gabrielle
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het product dat ik heb besteld en het product dat bij mij thuis is aangekomen zijn niet hetzelfde, de eindcontrole moet goed gebeuren.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 feb 2024
Beste Serpil, Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en het juiste artikel zo snel mogelijk naar je wordt toegestuurd. Groet, Gabrielle
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klachtenbehandeling zou sneller kunnen en op een andere manier

Bij de eerste bestelling ging de klachtenbehandeling erg traag . Dit had een stuk sneller opgelost kunnen worden
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 feb 2024
Beste Debbie, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Uiteraard is onze klantenservice ook telefonisch bereikbaar voor een snellere afhandeling. Wij hopen dat je klacht inmiddels is opgelost. Groet, Gabrielle
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Milieu onvriendelijk verpakt

Hele grote doos met weinig producten en heel erg veel plastic als vulling
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 feb 2024
Beste Jeanet, Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen onze artikelen zo goed mogelijk te verpakken om de kans op schade zo klein mogelijk te houden en de klanten het pakket goed en heel ontvangen. Wij stellen je feedback hierin zeer op prijs en zullen deze ook zeker meenemen. Wij willen je veel plezier wensen met je bestelling. Groet, Tiffany
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bittere teleurstelling. Slechte service…

Ik heb 4 hele grote opbergdozen met deksels besteld máár 4x de verkeerde kleinere maat ontvangen. Xenos biedt geen ophaalservice. Ik heb geen auto dus moet ik met het ov deze dozen sleuren. Ik heb de hoofdkantoor een mail gestuurd met daarin een verzoek om compensatie/tegemoetkoming. Ik moet eerder van werk weg en extra ov kosten omdat de winkel ver weg ligt. Tot en met heden heb ik géén reactie ontvangen. JULLIE hebben deze fout gemaakt, niet ik.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
23 jan 2024
Beste Euzencice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is verlopen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah