Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

20 jan 2024
Erg veel beschadigd in het pakket. 7 van de 8 borden waren gebroken.
20 jan 2024
Beste Sacha, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er zoveel borden kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat de kapotte borden al retour gebracht zijn. Wij wensen je veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah
Het duurde te lang naar mijn mening, maar kwaliteit is wel een 10!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tuba, Wat jammer om te lezen dat je lang hebt moeten wachten voordat je de bestelling hebt mogen ontvangen, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Het zal door de kerst drukte komen maar heb op 14 dec glazen online besteld omdat er niet voldoende in de winkel waren. Tot op heden nog niets gekregen. In de winkel zeiden ze met 3 a 4 dagen heb je ze in huis. Heb vandaag bij een andere winkel 18 glazen gekocht. Ik wil niet het risico lopen met de kerst geen glazen te hebben voor de desserts. Waarschijnlijk overmacht, maar wel balen
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Op het door jou doorgegeven ordernummer kan ik geen actieve bestelling terug vinden. Ik raad je hierom aan even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij met je mee kunnen kijken en kunnen zoeken naar een oplossing. Groet, Gabrielle

Artikel kapot, duurt lang om te vervangen.

Ruim voor Sinterklaas besteld, 5 dagen later pas ontvangen. Glas was gebroken, direct gemeld. Weer 4 dagen moeten wachten op reactie. Artikel wordt vervangen maar Sinterklaas zit al lang weer thuis inmiddels. Nog niet eens een goedmakertje. Nog een hoop te verbeteren als het gaat om klantenservice of klantenbinding.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Maarten, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij zien dat het nieuwe artikel onderweg is naar het PostNL locatie punt. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline

Niet leverbaar wel gekocht

Besteld via de webshop en betaald vervolgens is een onderdeel niet voorradig zorg er dan voor dat het niet in het winkelmandje kan geplaatst worden. Wel netjes mijn geld terug gestort gekregen maar helaas geen 2+1…..
Antwoord van Xenos.nl
Beste Suzan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet meer voorradig is. Ons excuus hiervoor. Wat fijn dat het geld inmiddels terug gestort is. Voor de vraag 2+1 gratis raden wij je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Een deel van de bestelling is nog niet helemaal binnen gekomen. Dit zou afgelopen dinsdag zijn en tot zover is het nog niet binnen (zaterdag)
Antwoord van Xenos.nl
Beste Niels, Wat jammer om te lezen dat je bestelling nog niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege de drukte bij ons en PostNL kan het zijn dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. Uiteraard kun je contact opnemen met onze klantenservice wanneer je hierover vragen hebt, wij helpen je graag verder. Groet, Gabrielle
Tot 2 x aan toe of te weinig geleverd of het verkeerde
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tessa, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Uiteraard zoeken wij graag naar een passende oplossing. Indien dit probleem nog niet is opgelost raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Groet, Gabrielle
mijn spiegel was letterlijk kapot! kan echt niet
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jinte, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega inmiddels een vervangende spiegel naar je heeft toegestuurd. Groet, Gabrielle
Slecht ingepakt waardoor de spullen kapot waren
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marloes, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de artikelen kapot zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Zorgen dat er eerder word geantwoord op de mail
Antwoord van Xenos.nl
Hi Lisette, Bedankt voor je beoordeling, toevallig heb ik je partner net gesproken zodat we dit samen kunnen gaan oplossen. Graag ontvangen wij vanuit jullie reactie op onze email. Groet, Eline
3 dec 2023
Stoelen kwamen ver uit elkaar binnen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Iwan, Vanwege de extreme drukte kan het zijn dat sommige pakketten er wat langer over doen dan anderen. Wij hopen dat je inmiddels je bestelling compleet geleverd hebt gekregen en alles naar wens is. Wanneer dit niet het geval is vernemen wij dit graag van je zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle

Al met al een teleurstellende ervaring.

Product zou volgens website voldoende op voorraad zijn. Eenmaal in de winkel bleek dit niet te kloppen. Dus online besteld, afhalen in de winkel. Eenmaal in de winkel, de doos daar maar leeg gehaald, meer verpakking dan producten. Maargoed. Producten waren enigzins beschadigd, maar was aan de onderkant, dus acceptabel, aangezien ik de producten echt nodig had. Thuis de producten uitgepakt, blijkt het etiket met 2 lijm druppels op de bovenkant vast geplakt. Om dit eraf te krijgen, product nog verder beschadigd, want de verflaag kwam helemaal los. Gisteren het product zelf maar geschuurd en geverfd, dit was gelukkig mogelijk omdat het hout betreft. Maar al met al een flinke (dure) teleurstelling. Als ik dit had geweten, had ik de koffielades van de action wel gekocht, en die geverfd. Had me meer als de helft van het geld en frustratie gescheeld. Ze willen mensen motiveren om lokaal te komen shoppen, maar als puntje bij paaltje komt, eindig je toch met een online bestelling.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marianne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ons excuus hiervoor. Wij hebben dan ook uit coulance 1x koffielade voor je gecrediteerd. Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag terug gestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Groet, Deborah
19 aug 2023
Nu 2x een kast besteld gehad en allebei beschadigd ontvangen, omdat ie van metaal is is ie ingedeukd op de hoek. Ik vermoed dat dat door de vervoerder gebeurd. Daar het nogal een zware kast is, zal het moelijk zijn om het te verplaatsen. Het zou mooi zijn als je hem bij jullie in een winkel kunt ophalen omdat ik vermoed dat zij er beter mee omgaan waardoor ie heel bij mij zou kunnen komen. Het kastje was echt perfect voor bij mij maar ik vind hem te duur om hem zo beschadigd (in het zicht) te laten staan. Ik kreeg wel keurig 20 procent korting aangeboden maar het zat te veel in het zicht, waardoor ik dit niet wilde. Ik moet hem ook zelf terug brengen en weer iemand regelen waardoor ik denk kan niet mensen blijven lastig vallen. Echt heel jammer.
19 aug 2023
Beste Mirella, Wat vervelend om te lezen dat de kast beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij nemen je feedback uiteraard mee. Indien je nog vragen hebt m.b.t. het retourneren en crediteren van je bestelling vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
26 mei 2023
Ten eerste is 1 van de producten (eettafel) en dag na levering afgeprijsd met €70. Konden ze niets aan doen tenzij ik op eigen kosten het product terug stuur en opnieuw bestel. Verder heb ik nog 4 stoeltjes besteld, waarbij de helft van de onderdelen missen of verkeerd zijn. Gaten zijn verkeerd geboord, stangen missen of zijn zo scheef dat in elkaar zetten niet eens lukt, schroeven die niet vastgedraaid kunnen worden, lak die er meteen af gaat als je het in elkaar probeert te zetten.. er zaten zelfs schroeven zonder groeven bij.. ik zeg Xenos skippen als het gaat om meubels.
26 mei 2023
Beste Lauren, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben de missende onderdelen, en een nieuw onderstel naar jou toegestuurd zodat jij jou set snel compleet kan maken. Wij wensen jou alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
9 jul 2023

ik wil allen slopen en geen binnen kussens …

ik wissel vaak van (sier) kussen slopen maar helaas kan je bij Xenos ( maar er zijn meer winkelketens) die geen slopen verkopen maar alleen compleet met binnen kussens. Maar ik wil slopen, geen kussens! Behalve dat ik inmiddels met 15 binnen kussens zit die ik aan de straatstenen niet kwijt raak zijn er meerdere problemen, zijnde 1: onnodig veel winkelruimte in gebruik. 2: enorme dozen om de kussens te kunnen bezorgen, 3: belastend (in meerdere opzichten) voor het milieu. Bovenstaande al eerder aangegeven bij Xenos maar geen reactie ontvangen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ine, Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen je feedback uiteraard mee. Wij hopen dat je bestelling verder naar wens is en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Onlogische verzending in 2 delen

Ik had een bijzet tafeltje besteld van € 12,50. Om dat te kunnen laten bezorgen moest ik tot € 15 komen, dus gezocht naar iets van € 2,50 en dat is een pak noodle-soepjes geworden. Op maandag werd het tafeltje besteld, maar niet de noodle soepjes. Die kwamen de volgend dag aan; er is nu dus speciaal een koerier bij mij langs geweest om een pak noodle soepjes van € 2,50 te bezorgen. Ik begrijp dat er een minimum bedrag aan je bestelling moet zitten, maar in dit geval schiet dat compleet zijn doel voorbij, en pakt zelfs averechts uit.
25 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen onze pakketten altijd zo goed mogelijk te bezorgen bij de klanten. Hierdoor wordt er ook wel is gekozen om het apart te leveren zodat wij meer zekerheid hebben dat het artikel goed wordt ontvangen door de klant. Wij willen je bedanken voor je bericht hierin en deze zullen wij zeker meenemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
6 okt 2023

Min.bedrag online shoppen minpunt

Ik wilde 2 theedoeken kopen als setje, na 4 winkels te zijn afgelopen toch online via de winkelzuil gekocht. Het minimale bestelbedrag is €35 terwijl de theedoeken set €5,49 was. Tip van de verkoper was om meer te bestellen en de rest terug te brengen naar de winkel. Zij weer voorraad en ik de theedoeken set. Dat zouden jullie toch echt beter moeten gaan doen, niet nodig en onnodige handelingen voor beiden partijen.
7 okt 2023
Beste Ingrid, Wanneer je via onze website een online bestelling wilt plaatsen en deze kosteloos in de winkel laat leveren is het minimale bestelbedrag 15 euro. Zoals mijn collega heeft aangegeven kun je inderdaad een aantal artikelen bijvoegen wanneer je hier niet aan komt met de artikelen die je wenst te bestellen. De winkel kan dit meteen voor je terugbetalen wanneer je het pakket hier afhaalt. Groet, Gabrielle
24 jul 2023
Op de site werd gesproken over 20 euro per stoel. Bij bestelling stond ook vermeld 2x 20E is 40E Verder bij het bestellen bleek dat het 20% korting betrof. Het klopte niet. Prijs bleek 128 E ong.Altijd gedacht dat je het dan ook voor die prijs moest verkopen maar dat zou niet gaan werd mjj verteld. Slecht hoor. Toch gekocht omdat ze aan iemand beloofd waren. Maar nooit meer iets van Xenos. Groet!
24 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Vanwege een fout op onze website werd dit inderdaad niet goed weergegeven. De actie van 20% korting op deze artikelen werd wel juist weergegeven in het winkelmandje, deze prijzen zijn lijdend. Wij wensen je desondanks veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
1 jun 2023
Tijd van eeuwenlange verzending duidelijker aangeven. Onze bestelling is nog altijd niet aangekomen. Terwijl we hem meer dan een week geleden hebben besteld en betaald. We hebben erover gebeld en we zouden het zeker binnenkort kunnen verwachten want het zou klaar staan voor verzending. Hij staat bij post.nl nog altijd als niet ontvangen voor verzending. Ik wil mijn geld terug!¡!
2 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Zoals wij kunnen zien is je pakket op 31-05 bezorgd bij de Xenos winkel te muiden. Het pakket ligt hier voor je klaar. Wij wensen je veel plezier met de bestelling. Groet, Eline
AM
anja M.
Den Haag
15 nov 2023
Bij de levering van de bestelling een formulier voor retourneren voegen! Ik heb nu veel geld moeten betalen voor retourneren. Toe ik daarover met klantenservice had gecommuniceerd kreeg ik een brief met een adresgedeelte waar een antwoordnummer op stond. Ik hoop wel dat ik het geld binnen redelijke termijn terug krijg; maar van verzendkosten van 15,30 werd ik niet blij!!!
15 nov 2023
Beste Anja, Wanneer een artikel niet naar wens is kan deze inderdaad via een PostNL punt op eigen kosten worden geretourneerd. Uiteraard kan een online bestelling ook kosteloos worden geretourneerd in een van onze winkels. Ik zie dat de terugbetaling inmiddels is verwerkt door onze financiële afdeling en het bedrag aan je wordt gecrediteerd. Groet, Gabrielle