Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.414 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Personeel is niet op de hoogte van werkwijze

We hadden gevraagd of we de bestelling direct moesten betalen en dat hoefde niet totdat een week later bleek dat het wel moest en de bestelling nu niet door was gekomen.
1 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je verkeerd bent geïnformeerd, onze excuses hiervoor. Wij zullen dit uiteraard doorzetten naar de desbetreffende winkel. Groet, Gabrielle
4 nov 2023
De lampen die ik kreeg was er een van Kapot en twee beschadigd hoop dat ik nu drie onbeschadigde en hele lampen krijg op zeer korte termijn dan ben ik wel dik tevreden
4 nov 2023
Beste Guido, Wat vervelend om te lezen dat de lampen kapot werden geleverd, onze excuses hiervoor. Uiteraard hopen wij dat de volgende levering in orde zal zijn en vernemen wij dit graag van je wanneer dit niet het geval is zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
27 sep 2023
Kussen besteld en betaald. Na 5 dagen bericht was niet meer leverbaar. Niet duidelijk op de site. Had er iets kleins bij besteld. Beetje duur nu voor de verzendkosten.
28 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het artikel niet meer op voorraad was. Wij hopen dat je een leuk alternatief ervoor kunt vinden of dat het artikel weer terug op voorraad komt. Hiervoor kan je altijd onze website in de gaten houden. Wij wensen je veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Tiffany
1 okt 2023
De aanbieding was 2 +2 gratis Ik betaal er 4 En krijg er maar 2 gratis Ik heb het aangegeven in de shop Maar zij vertelde het is goed Ik denk het niet
2 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Bij 4 artikelen ontvang je 2 gratis bij 8 artikelen ontvang je er 4 gratis. Echter bij 6 artikelen ontvang je er dan 2 gratis. De korting wordt verrekend in het winkelmandje. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
17 aug 2023

de houten plank die ik besteld had is beschadigd aangekomen

de houten plank die ik besteld had is aardig beschadigd op de hoek. Aangezien het een cadeautje is had ik geen tijd genoeg om hier actie op te ondernemen
17 aug 2023
Beste Dorien, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het artikel niet naar wens is geleverd. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
5 jun 2023
Artikel is beschadigd aangekomen. Gelet op omvang pakket (bureau) niet heel eenvoudig om weer retour te sturen en vertraagd de levering 5 werkdagen.
6 jun 2023
Beste Carla, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
29 jun 2023

Beter verpakken

Tot tweemaal toe een voorraadpot ontvangen die kapot was. De artikelen lagen los in de doos waardoor ze door beweging stuk kunnen gaan. Jammer.
30 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Groet, Eline
Een deel van de bestelling is nog niet helemaal binnen gekomen. Dit zou afgelopen dinsdag zijn en tot zover is het nog niet binnen (zaterdag)
Antwoord van Xenos.nl
Beste Niels, Wat jammer om te lezen dat je bestelling nog niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege de drukte bij ons en PostNL kan het zijn dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. Uiteraard kun je contact opnemen met onze klantenservice wanneer je hierover vragen hebt, wij helpen je graag verder. Groet, Gabrielle
6 jun 2023
Verkeerde kast geleverd, gebeld met klantenservice. Zij zou een mailtje sturen zodat de kast vervangen kan worden. Geen mail gehad.
6 jun 2023
Beste Suzan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
19 nov 2023
Sneller reageren op m’n klacht in plaats van mij nogmaals om een foto te vragen en wederom een automatische e-mail te ontvangen.
Antwoord van Xenos.nl
Hi Maureen, In je eerste mail was geen foto meegestuurd, vandaar de vraag. We sturen een nieuw artikel naar je toe. Vriendelijke groet, Marielle
25 aug 2023
Iedere keer hetzelfde en van RIET houd ik NIET !!! De rest koop ik wel in het echt bij de Xenos winkel in Veenendaal.
25 aug 2023
Beste Anja, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn je tevreden bent over onze artikelen. En wat een leuke foto's, wij zien je graag terug online of in een van onze kleur rijke Xenos winkels. Groet, Eline
13 jun 2023
Sneller pakjes laten bezorgen bij de winkel, na 8 dagen staat het op verzonden maar PostNL heeft nog niks ontvangen.
14 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Dit komt omdat het momenteel super druk is bij PostNL waardoor pakketten op een externe locatie zijn neergezet. PostNL heeft aangegeven deze pakketten vandaag en morgen te verwerken. Houdt de track en trace goed in de gaten zodra het pakket is gescand word de bezorgtijd zichtbaar. Onze excuses hiervoor. Groet Eline
22 jun 2023
Het product is wel zo knullig en beroerd gemonteerd dat ik het uit de verkoop zou halen. Te droevig voor woorden.
23 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Je kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Groet, Eline
2 mei 2023
we zijn een week verder en heb nog steeds een deel van me bestelling niet en andwoord op de mail, duurt te lang
2 mei 2023
Hi Kim, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend. Wij hebben een PostNL onderzoek opgestart wanneer wij meer weten laten wij dit aan jou weten. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Eline
21 jul 2023
M’n dekbed overtrek wat ik had besteld, was duidelijk al open geweest en zat heel lelijk in de verpakking…
21 jul 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Dat is echter niet de bedoeling. Graag wil ik je adviseren om met ons contact op te nemen zodat wij hiernaar kunnen kijken. Groetjes Angela
GV
Glenn v.
Den Haag
4 sep 2023

Bezorging en beloftes

Beloven de volgende dag te bezorgen, maar in feite pas na 5 werkdagen! Pakket zou op 31/8 worden bezorgd.
4 sep 2023
Beste Glenn, Wat vervelend om te lezen dat de levering van je pakket vertraging heeft opgelopen. Wij zien dat PostNL de levering heeft ingepland voor morgen. Indien de bestelling niet geleverd wordt raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
2 nov 2023
Twee keer dezelfde bestelling ontvangen. Vervolgens moeten bellen en 5 dagen grote doos in huis gehad
2 nov 2023
Beste Houda, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling dubbel had ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat één van de pakketten inmiddels bij je is afgehaald. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
6 okt 2023
Spiegel ontvangen. Zit scheef in het frame. Retour sturen op eigen kosten. Of terug naar de winkel.
6 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Mocht een artikel beschadigd zijn adviseren wij altijd om even contact met ons opnemen telefonisch of per mail. Groet Angela
26 jun 2023

snel maar niet compleet

We kregen de spullen wel heel snel binnen, maar er ontbraken wel artikelen (44 ipv 50 emmertjes)
26 jun 2023
Beste Hella, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Vervelend dat deze niet compleet is, onze excuses hiervoor. Ik heb zojuist de ontbrekende artikelen meteen aan je laten nasturen, hiervan ontvang je nog een track&trace code per mail. Groet, Gabrielle
21 mei 2023
De boorgaten matchen niet goed. Pakket is bij de voordeur neergezet. Levertijd 6 dagen erg lang.
22 mei 2023
Beste Susan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het pakket niet naar wens is en dat het langer weg bleef dan verwacht. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany