Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Retourbeleid (beschadigde) goederen

Retourbeleid bij goederen die beschadigd zijn kan veel beter. Er wordt een beschadigde doos met een beschadigd artikel door de pakketdienst voor de deur gezet en vervolgens mag ik het oplossen. Xenos mailt een retourformulier, met het verzoek de doos terug te sturen. Vervolgens kan ik met een iets te grote en te zware kast, die niet in normale auto past, bij een PostNL punt zien te komen om het daar naar binnen slepen. Niet netjes. Gewoon even laten ophalen Xenos.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Emmy, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Hoe vervelend het ook is als een pakket door PostNL is bezorgd dient het ook retour gestuurd te worden via PostNL. Wij zullen dit intern voor je doorzetten, nogmaals onze excuses. Groet, Eline

Damages on bench

I recently got this bench, but it had a lot of these visible damages that seemed like they have been filled and painted over. As I paid 35€ for transportation alone, I did not want to send back the product and be left with nothing, so I asked for a refund. They agreed, but it was only 14,90€. The bench is functional otherwise, but I would have never paid full price for it and I would probably also never order furniture from xenos again.
Antwoord van Xenos.nl
Best, Thank you for your review. How annoying to read that the sofa was delivered broken. Our apologies for this. It is also possible to have the sofa picked up. We will then send you a new sofa. We recommend that you contact us so that we can look for a suitable solution for this. Greetings, Deborah
Ik bestelde met ophalen in de winkel, waarbij ik er van uitging dat mijn bestelling uit de winkelvoorraad zou komen. Bij ophalen zat mijn bestelling in n enorme doos met daarin n enorme hoeveelheid aan plastic verpakkingsmateriaal. Zoveel dat ik spijt had van mijn bestelling. Ik begrijp dat iets veilig verstuurd moet worden, maar dit sloeg alles! Dat moet anders kunnen! Materiaal dat in de groene container kan bv? Verzin iets!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Linda, Wanneer je online een bestelling plaatst en kiest voor afhalen in de winkel, wordt deze vanuit ons distributiecentrum naar onze winkel verstuurd via PostNL. Uiteraard willen wij er voor zorgen dat de producten zo goed mogelijk beschermd zijn tegen eventuele schade. De plastic zakjes die hiervoor worden gebruikt worden, zijn 100% gerecycled folie. Meer informatie hierover kun je terugvinden via: https://www.xenos.nl/faq-duurzaamheid. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
3 mrt 2024
De producten zijn fantastisch, erg blij mee. De bezorging minder. Onze grote bestelling kwam in 3 delen op 3 verschillende momenten. Bij de POST NL aangegeven dat wij graag de bestelling 's avonds wilden ontvangen (die dag kwam niet uit), daarvoor 2 euro betaald en toen kwamen er alsnog pakketten op verkeerde momenten. Niet heel handig.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marleen, Wat fijn om te lezen dat de producten fantastisch zijn. Wat vervelend dat de bezorging niet goed is gegaan. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Liever uit de winkel dan online

Leuke spulletjes maar ik ze koop liever in de winkel dan online. Mijn laatste bestelling was online en helaas beschadigd. Het systeem is verouderd waardoor de gevraagde foto's niet mee gestuurd kunnen worden en daarna nog meerdere malen contact op moeten nemen om het artikel gratis te retourneren. Uiteindelijk wel goed geholpen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling beschadigd was geleverd. Ons excuus hiervoor. Wat fijn dat het uiteindelijk wel is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Geen bezorgkosten, maar wel extreem veel verpakkingsmateriaal…

Fijn dat je voor het afhalen van de bestelling in de winkel geen bezorgkosten hoeft te betalen. Minder fijn dat de artikelen in een extreem grote doos verpakt waren. Zonde van het verpakkingsmateriaal, ook neemt het onnodig veel ruimte in, zowel bij de vervoerder, in de winkel, en in mijn fietstas. Verbeterpuntje dus, xenos!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Erica, Bedankt voor je beoordeling, en wat goed te lezen dat je bestelling gratis in de winkel is bezorgd. Wij zullen dit doorzetten naar ons distributiecentrum zodat zij hierna kunnen kijken. Bedankt voor je doorgeven. Wij zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
9 mrt 2024
Heel fijne opbergsysteem. Helaas kwam de laatste doos kapot. Hij is kapot opgestuurd. Het stuk plastic zat niet in de doos dus het is niet onderweg gebeurd. Jammer dat het niet goed is gecheckt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Amina, Wat vervelend om te lezen dat een van de boxen kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Heb nog steeds de bestelling niet geleverd gekregen. Al voor gebeld, maar aantal onderdelen waren er (nog) niet. Heb het voor verjaardag besteld.. gaat nu niet op tijd aankomen…jammer
Antwoord van Xenos.nl
Beste Daniel, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Zodra de bestelling compleet is geleverd bij extra@home ontvang je een email met de bezorgkalender. Hiermee kan je de dag uitkiezen. Groet, Deborah
Nog steeds geen mail gehad dat mijn bestelling is opgestuurd en heb reeds meer dan een week geleden besteld!!
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Voor meer informatie over je bestelling zou je ook telefonisch contact met ons op kunnen nemen. Groet Angela
Er was wel een erg ruim bezorgtijdvak waardoor ik toch een groot deel van de dag aan huis gebonden was.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Joyce, Wat jammer om te lezen. De tijdvakken worden echter ingepland door PostNL, hier hebben wij helaas geen invloed op. Wij hopen dat de bestelling in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Verkeerd product geleverd, bestelling hebben wij opgehaald en we kwamen er later pas achter.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Riccardo, Wat vervelend om te lezen dat het verkeerde product is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Alles uit bestelling in één pakket. En regeling met retourzending ipv op eigen kosten.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Renske, Bedankt voor je beoordeling. Je bestelling was te groot om in één pakket te stoppen. Dit is ook de reden dat je bestelling uit 2 pakketten bestaat. Als er iets kapot is geleverd raden wij je aan om contact met ons op te nemen zodat wij een retourformulier kunnen sturen zodat je deze op onze kosten retour kan sturen via een postnl punt. Is het artikel niet beschadigd dan zijn de kosten voor de klant het is ook mogelijk om het artikel kosteloos in één van onze kleurrijke winkels retour te brengen. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Beter inpakken, doosjes in doosjes dichtmaken en niet zo uit het schap pakken
Antwoord van Xenos.nl
Beste Judith, Wij nemen je feedback zeker mee en hopen dat alles verder naar wens is. Veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Helaas niet over alle geleverde producten tevreden.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Mocht je vragen hebben zou je ons altijd kunnen mailen of telefonisch contact op kunnen nemen. Groet Angela
Mijn tafel kwam kapot aan
9 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag wil ik je adviseren om met ons contact op te nemen zodat wij dit in behandeling kunnen nemen. Groet Angela
Ja er zat alleen geen pakbon bij het pakket. Dat hoort er volgens mij wel in te zitten. Hoewel het voor mij dit keer dus geen probleem was (dat de bon er niet bij zat) is het beter dat deze er wel bij wordt geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Julian, Wat vervelend om te lezen, de pakbon hoort er inderdaad gewoon bij te zitten, onze excuses hiervoor. Fijn dat alles verder naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Veel te veel plastic verpakkingsmateriaal.

Er zat veel en veel te veel plastic verpakkingsmateriaal om de producten. Zelfs de papieren rietjes en bekers waren ingewikkeld in plastic bubbeltjes folie van ruim een meter lang. Dit is echt pure verspilling.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant. Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat er zoveel plastic om de producten heen zaten. Wij zullen dit intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Bijzondere keuze

Ik heb 4 schalen besteld en bij de opmerking stond al dat er willekeurig een patroon gekozen zou worden. Ik snap dan niet dat er niet 2 om 2 wordt gekozen maar dat ik 3 om 1 ontvang
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sascha, Bedankt voor je beoordeling. Dit artikel is een verassingsartikel. Het is dan ook een verrassing welk patroon je ontvangt. Hier wordt niet specifiek naar gekeken. Wij wensen je ondanks alles nog veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Product alleen online in de sale

Product dat ik online heb besteld was in de winkel niet in de sale en dubbel zo duur. Minimale bestel waarde €15,00 en 2x naar de winkel. 1x voor niets 2de keer ivm afhalen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de eerste keer voor niks naar de winkel bent gegaan. Wat fijn dat je het artikel alsnog hebt mogen ontvangen voor de actie prijs. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
De lade van het kastje, was beschadigd. Om terug te sturen is te veel gedoe voor mij. mijn zoon heeft het verholpen. Maar in vervolg bestel ik dus niets meer bij xenos.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nel, Wat vervelend om te lezen dat het kastje beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden altijd aan meteen contact op te nemen met onze klantenservice bij schade, zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Fijn dat het voor nu is opgelost, wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle