Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nlReviews

: 44.449Goed

4,27

Beoordelingen voor Xenos.nl

8.147 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

44.449 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


6 jan. 2022
Nu er niet meer gewinkeld kan worden, heb ik een online bestelling gedaan. Ik kreeg echt vrij snel een mailtje dat ik de bestelling vanaf de volgende dag al op kon komen halen bij de winkel in Beverwijk. Daar werd ik goed en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ondanks de lockdown toch mijn spulletjes binnen. Een week later wilde ik mijn wijnglazen compleet maken en had er nog twee nodig. Deze waren niet online te verkrijgen. Na gebeld te hebben naar de winkels bleek dat de xenos winkels in Beverwijk en Heemskerk allebei er ieder nog eentje hadden staan. Het personeel was zeer vriendelijk en kon de wijnglazen direct ophalen bij ze. Super leuke winkel met leuke betaalbare spullen en zeer vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


19 mei 2022
L.S. ben een oude klant van jullie en de heerlijke tijd dat ik regelmatig met de katten een praatje hield op Hoog Catharijne zo vanaf 1990 tot mijn verhuizing naar Overvecht waar ik de kat mistte die er misschien wel was. Nu project de bamboe rolgordijnen die mijn buiten gebeuren altijd sierden. die waren aan vernieuwing toe ben met de Buurt Mobiel naar Xenos gegaan en daar was maar een soort en die vond ik te slap en ondoorzichtig. dus naar de website en daar heb ik twee rolgordijnen besteld met achteraf betalen want ik ben oud en dus kwetsbaar. tot mijn stomme verbazing lijken deze ook al van een soort te zijn waar je niet door kunt kijken geen bamboe maar een soort riet met een slap plat houtje en als ergste nog het koord dat waarschijnlijk na twintig keer op en neer versleten is en dus nieuwe kopen. dus zal ik mijn zoekactie verder moeten zetten. wat is er op tegen om een goed artikel in te ruilen voor een minderwaardig product dat ook nog eens veel duurder is. het is als met katten eten verbeterd recept en geen kat eet het meer. Ik ga koord kopen en de twee die er nog zijn oplappen mijn tijd zal het wel duren maar blij met Xenos????? het personeel dat met interesse zijn werk doet is ook ver te zoeken maar ja wat wil je alleen met een mobiel in de hand valt nog te communiceren heb 15 jaar winkelwerk gedaan en 20 jaar horeca dus vertel me dat dienstbaarheid niet meer gebruikelijk is. ik moest bij het terug brengen ondertekenen dat het rolgordijn defect was heb dus niet ondertekent. ik verneem verder wel wat de kosten zijn voor het achteraf betalen maar helaas is onze connectie niet warm te noemen twee keer BM was 10 euro voor een fiasco met vriendelijke groet, K.T. De Haas. P.S. heb geen mobiel wel een telefoon aan een touwtje 30 jaar oud en hij doet het nog voortreffelijk. foto van de tuin ?
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren Relevantie 
(1617)
 Geverifieerde beoordeling
31 okt. 2022
goed product, geen probleem daar maar alleen de bezorging ging wat fout. het was de bedoeling dat ik het zou laten bezorgen bij de winkel van aankoop maar door post.nl werd het pakket daar aangeboden maar was er niemand thuis( wat mij vreemd voorkwam maar dat daargelaten)en moest ik het pakket ergens uit mijn buurt ophalen bij een van hun ophaalpunten, dus dat heb ik dat maar gedaan. het was wel wat uit mijn buurt maar het pakket is heel over gekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
31 okt. 2022
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bezorging niet goed was verlopen. Wij zijn wel blij om te lezen dat het pakket heel is overgekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
9 nov. 2022
snelle levering, het was binnen 2 dagen binnen. Netjes verpakt, veel bescherming om de breekbare dingen heen. Nadeel: bezorger belt aan en verdwijnt gelijk weer. Hij wacht niet tot hij een teken van leven ziet, dus voor hetzelfde geld had het pak er onbeheerd gestaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 nov. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen. We zien je graag terug op onze webshop. Natuurlijk nemen we de melding over de bezorging wel mee. Groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
22 uur geleden
Heel snelle service. Maar de 3+1 actie pakte niet goed uit. Ik had 3 stuks besteld in de veronderstelling dat ik er 1 bij zou krijgen. Die extra stuks zaten er helaas niet bij. Ik heb dit Xenos gemaild, maar daarop geen enkele reactie ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 uur geleden
Bedankt voor je bericht. Door drukte lopen we iets achter met de mail. De actie werkt hetzelfde als in een fysieke winkel. Bij 3+1 zet je 4 artikelen in je winkelmandje zodat de korting verwerkt wordt. In je bestelling is nu de korting naar ratio berekend. Omdat je meerdere artikelen uit de actie besteld hebt is er per artikel een korting verrekend. Je hebt dus toch van de actie gebruik kunnen maken. Groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
10 nov. 2022
Ik had 6 glazen besteld en er was er 1 stuk in de doos. Kon meteen ruilen voor een hele. Dus prima opgelost. Alleen dus niet handig verpakt. Ze waren met twee glazen in elkaar verpakt en dat geeft te veel druk op de glazen. Beter lis verpakken.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 nov. 2022
Bedankt voor je bericht en de tip. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag weer terug in een van onze leuke Xenos winkels. Groet, Angela
 Geverifieerde beoordeling
11 nov. 2022 
van Jos B.
Ontzettend snelle levering in het filiaal. Helaas moeten 2 gekochte bekers teruggebracht omdat de print loslaat terwijl ze niet in de vaatwasser waren. Vreemd genoeg heeft een deel van de set er wel last van maar de andere beker is (nog ) oké
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
29 okt. 2022
Ja dat kunnen jullie een andere bezorgdienst nemen want de post goot er met zijn pet naar ik zit thuis en zezeggen dat ik er niet was of ze zetten bij de buren onder een stoel en zeggen niks dus daar ben ik niet tevreden over
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
29 okt. 2022
Wat vervelend om te lezen. Hopelijk is de bestelling wel in orde geleverd. Groet Angela
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Netjes geholpen en behandeld. Een zeeppompje terug gebracht wat lekte en dit was de tweede al. Ik mocht ook mijn geld terug, maar wilde het toch nog graag een keer proberen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Enith, Wat fijn om te lezen dat je zo snel en goed bent geholpen. Wij hopen uiteraard dat het artikel dit keer naar behoren is en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden 
van S. H.
Pakket lag snel klaar. Klarna is altijd heel fijn, enkel het pakket was in een hele grote doos geleverd. Gelukkig kon ik de doos achterlaten in het filiaal.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wij zien je graag weer terug in een van onze leuke Xenos winkels. Groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Ik heb glazen besteld en van de 6 waren er 3stuk ze waren te strak in elkaar gedrukt en daardoor geknapt. Misschien dan toch beter afzonderlijk verpakken
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 uur geleden
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles zo goed opgelost is. Natuurlijk nemen we je suggestie mee in ons overleg. Groetjes, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
9 nov. 2022
Ff nog beter regelen :thuis bezorgen of ophalen in winkel.bij mij stond ophalen terwijl bezorgen had gezegd, verpakking mooi en keurig
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 nov. 2022
Bedankt voor je bericht. Helaas komt dat door een kleine storing, maar daar werken we druk aan. Groetjes Marielle
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden 
De bestelling was binnen 1 a 2 dagen al in mijn bezit, geweldig! Ben heel tevreden met mijn aankoop.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Hi Elly, Wat fijn om te lezen dat je bestelling zo snel bij je is geleverd en je er zo blij mee bent. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Supergoed, alleen zat het bestelde in een veel te grote doos. Liever een papiertje erom en opsturen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
15 uur geleden
Bedankt voor je bericht. Wanneer we de artikelen die je besteld hebt alleen in een papiertje verpakt zouden hebben waren ze niet samen aangekomen. Soms moeten we kiezen met de verpakking. Gelukkig zijn al onze verpakkingsmaterialen wel 100% afbreekbaar of herbruikbaar. Groet, Marielle
 Geverifieerde beoordeling
2 nov. 2022
Snelle levering, er was wel wat schade. Maar dat was de volgende dag al weer aangevuld!! TOP
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
3 nov. 2022
Beste Tom, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je bestelling snel bij je mocht zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
De spiegel is mooi en niet duur. Hij vervormd wel een beetje van een afstand.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Nikki, Wat fijn om te lezen dat je de spiegel mooi vindt maar jammer dat hij van een afstandje vervormd, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Goed ingepakt, snelle bezorging en veel keuze in de webshop. Zeer tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Cynthia, Wat fijn om te lezen dat je bestelling goed was verpakt en je zo tevreden bent. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
10 nov. 2022
Goede samenwerking met klant en personeel, denken met je mee. Fijn service.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 nov. 2022
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Snelle levering.. Gemakkelijk bij de winkel. Goede bericht geving / mail.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Snelle levering. Zeer correcte afhandeling ivm retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel was geleverd en dat het retourneren gemakkelijk is geweest. Hopelijk tot snel bij een nieuwe bestelling. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
7 nov. 2022
Hulp in winkel, klantvriendelijk en de service
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 nov. 2022
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze collega's en je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Snelle levering. De actie was wel onduidelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
6 dagen geleden
Beste Brian, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd maar vervelend dat de actie niet duidelijk is geweest. Indien je hierover nog vragen hebt horen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle