volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.277 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Goed en snel, slechts 1 minpunt de bezorging door DPD. Dag van bezorging kon ik mijn pakket volgen, de bezorger is tot 3x toe bij ons in de buurt geweest,maar geen pakket bezorgd. Pakket was terug naar het servicepunt. Volgende dag gebeld met DPD in Joure en het zou die dag bezorgd worden, maar weer geen pakket. De volgende dag om 09:30 uur werd het alsnog bezorgd.
23 mrt 2024

Problème de renseignements précis quand à la Livraison plus tard que prévue et…

Livraison plus tard que prévue et annonce du passage seulement la veille. Nous avons dû trouver qq pour réceptionner de 14h30 à 18h30....nous avons reçu en soirée un avis pour dire que le colis ne pouvait être livré...et finalement il est arrivé en fin de soirée et est resté dehors( on avait laissé un mot à tout hasard)toute la nuit car nous n étions pas là
Het kleed voor ons balkon ziet er prachtig uit. Je ziet en voelt totaal niet dat dit een buitenkleed is. Het was ook snel en goed geleverd. Alleen de randen zijn naar mijn idee iets te dik waardoor ze een beetje omhoog blijven staan en je er over kan struikelen. Misschien dat dit met de tijd nog wat beter wordt Al met al toch wel een aanrader.
Veel keuze, snelle levertijd, redelijke prijzen, mooie kwaliteit vloerkleed. Helaas een beschadiging aan het vloerkleed, maar we hebben het vloerkleed zo neergelegd dat de beschadiging onder de tafelpoot valt. We hadden namelijk geen puf om dit reclameren, mee rond te zeulen en terug te sturen. En hoe pak je zoiets weer in?
DA
Dick A.
Amersfoort
Helaas alleen standaard maten buitenmat bijvoorbeeld 1.60 x 3.20 en dat is natuurlijk spijtig als je een balkon hebt waarin de breedte van 160 prima past maar een lengte van 3.20 te kort is. Waarom moet ik altijd naar België uitwijken om een mat op juiste lengte te krijgen. Zeekr nu in nieuwbow de balkons vaak breder zijn.

Top Vloerkleed

Goed geholpen door het personeel van Amsterdam (lekker bakkie koffie gehad). Bestelling vlot geplaatst en geleverd. Wel even de tijd nemen om de kreukels uit het vloerkleed te nemen Gekocht Fraai Vintage Rond Groen - prachtige print en prachtige kleuren
Kleed was erg verfrommeld in de doos..lag hobbel de bobbel in het begin. Klantenservice benaderd..werd niet echt gehoord. Heb heb nu maar ad grond vast geplakt en daardoor staat de rand nu niet meer recht op! Was wel teleurgesteld.
OB
Olav B.
Schinveld
30 mrt 2024
Nog maar net ontvangen, bestelling ging vlug en soepel. Levering ook. Het blijkt een super laag polig tapijt te zijn, eigenlijk 0 polen. Moderne stof met opdruk. Ziet er toch goed uit voelt ook goed, erg ligt in gewicht.
Vriendelijk personeel heel behulpzaam. Mooi kleed gekocht volgende dag al bezorgd dus zeer snelle levering. Het kleed was alleen wel raar opgevouwen daarom zaten er wel rare plooien in maar na paar dagen weggetrokken.
In de showroom uitzoeken, kijken, voelen en zien in plaats van online vonden wij een goede ervaring. De service was prima, niet direct slepen met die kleden, maar gratis bezorgd. En dat alles héél betaalbaar.
24 mrt 2024
Ik vind het kleed mooi maar jammer dat het opgevouwen in een doos bezorgd wordt Vouwen zijn er moeilijk uit te krijgen ondanks dat ik het een keer opgerold heb Het lijkt mij beter om het opgerold te bezorgen
30 mrt 2024
Goede middag ik ben heel blij met het kleed en werd met 2 dagen thuisbezorgd. Er staat dan wel de volgende dag bezorgd dat is niet altijd haalbaar (denk ik) ik ben in ieder geval heel tevreden.
Mooi kleed, snelle bezorging. Netjes verpakt. Zelf vergeten een onderkleding te bestellen, is wel een goede aanrader en meteen erbij bij Volero kan ook. Dank voor de goede service.

Mooi kleed, bezorging viel tegen

Mooi kleed, maar bij de levering is het niet bij de buren afgeleverd, maar stond het tussen de bosjes bij de voordeur. Bij thuiskomst bleek het wat nat geworden door de regen.
Hele leuke website met enorme keuze, makkelijk zoeken op soort/maat/prijs van de artikelen.Ontzettend voordelige prijzen voor echt mooie artikelen. Razendsnel thuisbezorgd.

Mooi vloerkleed voor een goeie prijs

Makkelijk besteld en snel geleverd. Goede prijs voor een mooie kwaliteit. Wij zijn blij met ons nieuwe vloerkleed. Zou zeker opnieuw bestellen als we weer iets nodig hebben.
20 mrt 2024
Kleed werd snel geleverd! Het is een mooi kleed! Wel dun maar tis daarom ook wasbaar. Kreuken moeten er nog wel uit! Hij ligt al een paar dagen maar blijft wat gekreukt
Goede voorlichting in de winkel in Amsterdam, snelle levering en afwachten of het kleed uiteindelijk de juiste kwaliteit biedt. Lijkt er wel op na een week.

Tevreden met ons balkonkleed

Snel geleverd en ook weer snel en eenvoudig kunnen omruilen voor een die beter bij onze balkonmeubelen paste. Wij zijn erg tevreden met ons balkonkleed.
Wat een waanzinnig mooi kleed, groter dan ik had verwacht maar ik ben er ontzettend blij mee . Gewoon een stuk onder de bank geschoven, staat mooi ook!