volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nlReviews

Beoordelingen voor volero.nl

4.100 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De snelle reactie op mails vind ik erg prettig. Goede snelle levering. Tip 1: is het mogelijk om stalen op te vragen? Een kleur van een vloerkleed bepalen op basis van een foto geeft een vertekend beeld van de kleur. Hierdoor zou ik sneller bij jullie gaan kopen in de toekomst. Nogmaals een vloerkleed bestellen op basis van een kleur op foto ga ik niet snel meer doen. Het is toch wel een heel gedoe om te retourneren. Desnoods vraag je een klein bedrag voor de stalen. Nu was ik € 13,50 voor het retourneren en € 5,95 kwijt. En heb geen kleed. Tip 2; ik moest nu € 5,95 betalen omdat ik nog een lamp erbij had gekocht, die dus onder een bepaald gratis verzendbedrag viel. Stel dat ik dit niet had gedaan, zou ik dan ook € 5,95 extra moeten betalen? Indien dit niet het geval is, dan zou ik dat scheef vinden. Juist omdat ik iets meer koop ben ik relatief duurder uit dan dat ik het niet gekocht zou hebben. Beetje raar, toch?! Voor de rest ben ik zeer tevreden over jullie levering, verpakking, uitleg en service. groeten, Annelies

Helaas kan ik geen positieve beoordeling geven, ik heb namelijk nog niets ontvangen!!! Op 13 december heb ik een bestelling gedaan en dezelfde avond nog een orderbevestiging gekregen met bericht dat het vloerkleed ingepakt en verzonden was. Omdat op 18 december nog geen beweging zichtbaar was in de track en trace van DPD heb ik een mail naar uw klantenservice gestuurd waarop ik 20 december een reactie kreeg over de vertraging. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 uur later nogmaals een mail van uw klantenservice met een update van de retourzending van het bestelde product! Hoe kan dit!! Ik heb daarvoor geen opdracht gegeven. Ik heb direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice die aangaf dat dit op een misverstand berustte en daarbij haar excuses aanbood. Ze zou er alles aan doen om het pakket met voorrang te versturen, mede omdat het een Kerstcadeau betreft. Vervolgens wordt de verzending van het pakket opnieuw bevestigd met besteldatum 20 december.... Ik heb vandaag wederom contact gehad met uw klantenservice en krijg als antwoord dat ik de track en trace in de gaten moet houden... Het pakket is nog steeds niet geleverd!!! Het is best zuur om deze gang van zaken te ervaren. Ik had u graag, zoals bij een eerdere levering, een positieve beoordeling gegeven maar u moet begrijpen dat dat echt niet mogelijk is. Ik vertrouw op een positieve reactie van u. Met vriendelijke groet, Jos Mols van de Coulsterstraat 19 5021BK Tilburg tel. 06-30297065

Beoordelingen voor volero.nl

Service een 10 Ik had een vloekleed besteld in de kleur rood, niet gezien dat het een langere levertijd had.Geen probleem bij het bestellen van een andere kleur.Deze kleur groen-blauw was achteraf de beste, het ligt prachtig.Bestelling voor nog een tapijt, maar dan toch in de kleur rood komt er dan ook aan, maar die is voor mijn zoon in zijn nieuwe huis.
van P I.
We hadden andere meubels en vonden dat de vloerkleden niet meer pasten bij de kleur....... Toen even rond gekeken En zagen de perfect passende kleur. Direct besteld. Ze werden keurig andere dag al bezorgd in nette verpakking. Maar dag erna bleken prijzen aangepast en waren ze per tapijt goedkoper. Ik meteen gebeld en het werd direct gecorrigeerd. Top !
van Leo L.
Eerst de showroom bezocht, maar konden niet kiezen tussen rwee kleden. Mochten toen die 2 kleden mee naar huis nemen om te kijken welke het beste bij ons interieur paste. De volgende dag de kleden weer teruggebracht en degene die we wilden besteld in de showroom. De volgende dag werd het kleed bezorgd. Super goed geholpen en snel geleverd. Top service.
Nadat ik mijn bestelling had gedaan voor mij dochter, belde ze na één week dat ze al wat anders had gekocht. Heb meteen Volero gebeld en uitgelegd. Vriendelijk iemand stond mij te woord dat zoiets kon gebeuren. Keurig via e-mail op de hoogte gehouden en vrij snel geld terug. Erg tevreden, volgende kleed bestel ik zeker bij Volero Vr gr.mw de Gooijer.
De bestelling die ik had geplaats bij Volero is mij uitstekend bevallen. De levertijd was super snel en binnen enkele dagen had ik mijn kleed binnen. Het kleed is van super stevige kwaliteit en zag er precies zo uit als ik voor ogen had. Ook de prijskwaliteit verhouding is onwijs goed en ik zou zeker aanraden om een bestelling te plaatsen bij Volero
Wij hadden een buitenkleed besteld. Die werd snel geleverd maar bleek toch wat te klein uitgevallen. Dus gelijk retour gemeld en maat groter besteld. Wat een top service van Volero want alles is in een tijdsbestek van een paar dagen afgehandeld. We genieten nu volop van het mooie buitenkleed in onze veranda. Kortom. Volero bevelen wij van harte aan.
Na een prettig bezoek en gesprek in de showroom een tapijt gekocht en ter plekke betaald te hebben werd het tapijt 2 dagen later thuis bezorgd. Toen bleek dat het type tapijt op de website inmiddels goedkoper geprijsd stond hierover via de mail gehad, waarna 2 dagen later het prijsverschil werd gecrediteerd. Complimenten voor de snelle afhandeling.
Ik heb onlangs een mooi kleed besteld en deze was zeer snel in huis. Helaas zat er een kleine productiefout in ons kleed maar gelukkig was dit niet heel zichtbaar. De klantenservice van Volero reageerde snel om mijn mail. Om ons tegemoet te komen gaf Volero ons korting op het kleed. Besloten om het dan ook te houden en heb er nu veel plezier van.
De service van volero was goed, echter de verzenddienst DDP zeer slecht. Zouden ons informeren wanneer het pakket bij het pick up point zou liggen. Nooit iets van gehoord en dit is al de zoveelste slechte ervaring met ddp. Als wij zouden weten dat een leverancier gebruik maakt van ddp zou dat voor ons een reden zijn om geen bestelling te plaatsen.
Een hele mooie, ronde mat beseld bij Volero. Hij staat prachtig in de woonkamer! Na één werkdag verzonden door Volero en na 1 week bezorgd door xxlpakket.nl. Je krijgt netjes een track en trace code. Ik durfde het niet zo goed aan door de negatieve recensies, maar ben blij dat ik hem hier heb besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader.
Klein wit wollen vloerkleedje besteld via bol.com. Het kwam vroeger dan ik verwachtte. Het past uitstekend op de plaats die ik ervoor had bedacht. Nu is het afwachten hoe het zich houdt in het gebruik - d.w.z. dat ik nog geen oordeel heb over de kwaliteit etc. op langere termijn. Voor nu ben ik er blij mee. En tevreden over de snelle levering.
Fijn bedrijf. Het 1e kleed was te klein. Deze op de kosten van Volero retour en 1 maat groter besteld. Dat werd gelijk 1 dag later al bezorgd. Een goede service zowel via de site als telefonisch goed geholpen. Dit was onze tweede aankoop bij dit bedrijf. En ben zeer tevreden over de gehele service tijdens de aankopen en zeker ook de retours.
In vele winkels hebben we gelopen om een vloerkleed te kopen. De prijs, de grootte en de kleur Alles stelde ons teleur. Dan maar op internet vergelijken En ook bij Volero gaan kijken. Wat bij Volero op de site stond pronkte na twee dagen bij ons op de grond Door direct bij Volero op de site gaan kopen bespaar je vele winkels af te lopen.
Dit is voor mij het 2e vintagekleed dat ik bij Volero heb gekocht, De eerste was nog lang niet versleten maar ik was te enthousiast Toen Max de GP van Amerika won dat ik een vol glas rode wijn over het kleed gooide. Dat kleed heb ik schoongemaakt en ligt nu buiten onder de terrasoverkapping, nieuwe kleed snel geleverd en uitstekend verpakt
Voor de babykamer zijn wij lange tijd op zoek geweest naar een fijn vloerkleed. Bij volero hebben wij deze gevonden. Een vloerkleed dat snel werd geleverd en van hoogwaardige kwaliteit is. Het vloerkleed heeft een mooie glans. Daarnaast voelt het vloerkleed ook zeer zacht aan. Heerlijk! Aanrader om bij volero een vloerkleed te bestellen.
De bezorging, bestelling en het uitpakken was als een feestje! We hebben een tapijt gekozen om nu uit te proberen en hopelijk kunnen we straks voor een ander gedeelte in huis ook een tapijt aanschaffen. We zijn ontzettend blij en genieten er samen van, de hond Jolie trouwens ook:) Dankbaar! Foto is in het donker niet echt gelukt helaas…
Het bestelde vloerkleed was heel snel in huis. En goed verpakt. Het vloerkleed voldeed aan de verwachting. Het was spannend qua kleur, dat is moeilijk om online in te schatten, maar was precies goed. Ik was eerst in de winkel in Amsterdam geweest, in de hoop daar het kleed te zien en te bestellen. Helaas was deze daar niet op voorraad.
Mooi vloerkleed, voldoet aan de verwachting. De levering liet wat te wensen over maar dat zal wel aan de bezorgdienst liggen. In één mailtje werden twee verschillende data genoemd en per saldo werd het op geen van deze data geleverd. Pas op maandagochtend stond de bezorgdienst ineens aan de deur. Maar het vloerkleed ligt er nu mooi bij!
Antwoord van volero.nl
Beste Marijke, bedankt voor uw review en waardering. Fijn om te lezen dat uw vloerkleed voldoet aan uw verwachtingen. Excuses dat de levering langer duurde dan gepland. Alsnog wensen wij u veel woonplezier toe. Team Volero
Kleed prachtig!! Op tijd afgeleverd!! Vriendelijke bezorger!! Maarrr..... zoveel plasticgebruik en de kartonnen ''paal" die ik moet weggooien, ondanks dat hij er nog als nieuw uitziet.... Dus Volero, aan de slag met milieuvriendelijk en recyclebaar verpakkingsmateriaal!! Dan kan ik jullie bij vrienden etc. met 5 sterren aanbevelen!!
Het kleed was precies zoals ik verwacht had, want de foto's op de website waren goed en duidelijk. Het enige punt van kritiek is dat op het moment van bestellen de suggestie werd gewekt dat de levertijd 1 à 2 werkdagen zou zijn. Pas via de orderbevestiging in de mail werd duidelijk dat de levertijd minimaal een week zou bedragen.