volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.755 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.315 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

mijn vriendin had een vloer kleed aangeschaft hierin bleek een weeffout nou dan begint de ellende je belt daarover met de servicedesk krijg je een IJskonijn aan de telefoon die geen enkel begrip heeft voor de zaak en je alleen maar verwijst naar internet je moet een foto zenden maar ik een man van 80 jaar weet niet eens hoe dit te realiseren bij nader inziens heeft de buurvrouw dit gedaan maar het ijskonijn gaf aan dat dit niet duidelijk te zien was nou zelfs een blinde kon het zien ,dus zijn we maar naar de winkel gegaan waar we het kleed hebben ingeleverd en bij een andere zaak een nieuw kleed aangeschaft, ik had wat meer verwacht van Volero
Antwoord van volero.nl
Beste L. Berghuizen, Bedankt voor uw review. Om een casus te behandelen hebben we wel foto's nodig om mee te kijken, helaas kunnen we niet bij u thuis komen. De foto's dienen scherp/duidelijk te zijn en helaas was dat bij u niet helemaal het geval.. Wat super fijn om te vernemen dat u het item terug heeft kunnen brengen naar de showroom. We hopen uiteraard dat we u terug zien bij Volero en mogen voorzien van passend advies op uw aankoop! Team Volero

Kleed besteld voor mijn moeder, kleed niet bezorgd.

Kleed besteld voor mijn moeder, wordt verzonden via DPD maar bezorger is te lui om het te bezorgen. Meldt dat er niemand thuis is, ondanks dat er gewoon iemand in huis zat te wachten op het kleed. Na 3 dagen gaat het naar een afhaalpunt. Mijn moeder heeft alleen een rollator en kan dat kleed onmogelijk ophalen. Kleed gaat na 7 dagen terug en zal opnieuw verstuurd worden, via DHL. Helaas wordt kleed weer via DPD verstuurd en wederom niet bezorgd. Bezorger beweert weer dat er niemand thuis is. 3 weken verder, geen kleed en geld weg. Klantenservice doet niets. Je moet maar wachten.

Veelste dun kleed met teveel vouwen

Had een kleed gekocht welke opgevouwen is bezorgd en de vouwen/deuken e.d. niet zomaar verdwenen omdat het een heel dun kleedje was, ook na 2 weken niet minder vouwen. Vond het ook vreemd dat je voor retourneren bezorgkosten moest betalen, ook na contact met Volero. Als het kleedje goed was, had ik deze niet geretourneerd. Werd aangegeven dat de kleden gevouwen worden bezorgd ivm minder verpakkingsmateriaal, al zal dat naar mi niet veel schelen als je het oprolt en inpakt en waarna je ook een tevreden klant hebt. Wel jammer want in verhouding was het een beoordelijk duur kleed.
Antwoord van volero.nl
Beste Wendy Viersma, Bedankt voor uw review. We hebben de service dat u gratis kunt retourneren in een van onze showrooms. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero!
Ontzettend slecht bedrijf. Zetten in de omschrijving leuk 'grijs', maar tonen een bruine foto met lichtgrijze tinten. Zwaar bewerkt blijkt dus nu achteraf. Nu wordt er doodleuk verscholen achter dat er grijs in de omschrijving staat. Geven aan dat de foto's licht bewerkt worden en iets kunnen afwijken. Ik heb dit aan 10 mensen laten zien en niemand snapt dat ze dit zo wegwimpelen. Laatste keer dat ik hier koop. Ook een verschrikkelijke klantenservice.
Omslachtig beleid wanneer een bestelling niet ontvangen is. Er mort gelijk een terugstortingsformulier worden ingevuld terwijl ik niet het idee heb dat er gekeken is naar de status en T&T van mijn bestelling. Ook kan het tot 10 dagen duren voordat de onderzoeksprocedure is afgerond. Ik bestel pas op ieuw wanneer ik mijn geld terug heb dus al met al wordt dit een erg lang traject. Jammer want leuke spullen!
Uw juiste kleuren omschrijven. Grijs (en ook op de foto was het grijs en ook op het aangekregen product stond “grijs” omschreven MAAR de werkelijk was totaal anders. Retour gestuurd en dat koste me dan nog eens 16euro! 🤬 Dus nee ik bestel niet meer want zo creeer je natuurlijk vele retours!!

Kleur week af van wat ik bestelde.

Kleur was bruin terwijl ik naturel bestelde. Het kleurverschil zou komen omdat de fotografie binnen was geweest, terwijl het een buitenkleed betrof. Na de mailwisseling mocht hem niet, zonder kosten, retour sturen. Slechte service!
Vloerkleed is opgevouwen opgestuurd, de vouwen zitten er na 2 weken nog in. Ik dacht dat de bezorging foutief was omdat ik een langwerpige doos verwachte i.p.v. een vierkante. Waarom niet opgerold verstuurd zoals op de TV te zien is.
Antwoord van volero.nl
Beste Fred Ista, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om Volero te beoordelen en feedback te geven. Wat vervelend om te lezen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. We willen u vragen om ons te mailen; klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
Ik heb mijn kleed nog niet ontvangen. Ik heb 2 mailtjes naar vorelo gestuurd geen antwoord ontvangen! Erg jammer. Ik zal graag antwoorden op mijn vragen krijgen!
Antwoord van volero.nl
Beste Noëmi van IJsseldijk, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u inmiddels goed geholpen word door onze klantenservice! Team Volero
Het kleed was veel te duur . Was op de foto mooi, maar was een slechte kwaliteit
mijn retour is nog steeds niet verwerkt, geen mail of geld terug!
Antwoord van volero.nl
Beste Anke de Boer van der Gun, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat het bedrag is teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Hopelijk tot ziens bij Volero! Team Volero
Slechte service als er iets mis is met je bestelling
Antwoord van volero.nl
Beste Femke Peters, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen! Ik zie dat uw casus inmiddels netjes is opgelost via onze klantenservice. Team Volero
RL
Rob L.
Raalte
24 mrt 2024
Heb het vloerkleed terug gestuurd ,zat opgevouwen en de doos en ik kon de kreukels er niet uitkrijgen en er zat een zwarte streep op het kleed ,wacht nu op bericht dat jullie het kleed hebben terug ontvangen en daarna bestel ik weer een nieuw kleed bij jullie
Antwoord van volero.nl
Beste Rob Lankreijer, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Wat leuk om te vernemen dat u een nieuw vloerkleed zal bestellen! Mocht u advies nodig hebben, kijken we uiteraard graag met u mee. Team Volero

Voor mij de laatste keer

Wilde na 50 minuten een bestelling annuleren, was onmogelijk. Terugsturen op eigen rekening. Voor mij de laatste keer
Antwoord van volero.nl
Beste Elly Kuyt, Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u dit zo ervaart. Ons magazijn is super snel, uw order was al te ver in het verzendproces om te kunnen annuleren. U kunt eventueel gratis retourneren in een van onze showrooms. Team Volero

Kleed totaal verfrommeld bezorgd!

Het kleed is prima, de bezorging niet. Het kleed is niet opgerold, maar in elkaar gefrommeld bezorgd. Inmiddels ligt het al een week plat, maar ik vraag mij af of de vouwen en bulten er nog uit zullen gaan. Slecht om zo slordig om te gaan met het kleed…
Antwoord van volero.nl
Beste Anja Bakker, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Mocht u hier nog vragen over hebben bel of mail gerust. Team Volero
6 jan 2024

Voor ons geen volgende bestelling 🤨…

Een aantal keer achter mijn bestelling aan moeten bellen. Er kon geen antwoord worden gegeven op waar de bestelling bleef. Inmiddels een mail dat de bestelling weer retour is gekomen bij Volero zonder dat wij hem ooit ontvangen hebben. Zonder excuus.
Antwoord van volero.nl
Beste Ellos Heekelaar, Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat uw order vanuit de pakketdienst retour afzender gekomen is, excuus hiervoor! We hebben u gevraagd of u een nieuwe zending wenst. Deze is gelukkig inmiddels afgeleverd. Veel woonplezier gewenst en nogmaals excuus voor het ongemak. Team Volero

Rand tapijt gerafeld

Melding gemaakt dat tapijt bij een deel gerafeld is. Foto’s gestuurd. Moet alsnog nieuwe foto’s sturen. Jammer, in het geheel geen betrokkenheid. Er is in het geheel geen controle op kwaliteit uitgevoerd. Hoe verder? Ze willen eerst foto’s zien.
Antwoord van volero.nl
Beste Woody Rompas, Bedankt voor uw bericht. De toegestuurde foto's waren helaas wat onduidelijk, vandaar hebben we om aanvullende foto's gevraagd. Deze hebben we nodig om een beter beeld te krijgen van de situatie. We helpen u uiteraard graag verder! Team Volero
7 jan 2024
Een kleed besteld, tot twee keer toe geleverd in een verkeerde kleur. Het is nu nog afwachten of we alsnog het juiste kleed mogen ontvangen.
Antwoord van volero.nl
Beste C. Danielse, Bedankt voor uw review. Excuus dat u het verkeerde item ontvangen heeft. We lossen dit natuurlijk zo spoedig mogelijk met u op. Gelukkig is de klantenservice al bezig met uw casus! Team Volero
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ook geen bericht sinds het bericht dat het onderweg was. Geen idee waar mijn vloerkleed is.
Waardeloze vervoerder, meer dan week op bestelling gewacht. Nooit meer volero!!!
Antwoord van volero.nl
Beste T. Warner, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen dat uw order wat vertraging gehad heeft, excuus hiervoor. Gelukkig is uw order inmiddels bij u geleverd, hopende maakt het item het goed en bent u er blij mee! Team Volero